Ja en hij moet toch leren vliegen he, als ik hem alleen maar in een kooitje stop kan hij ook niet oefenen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ah ja, Piet zit ook altijd los als ik thuis ben, de hele avond ook, die knikker ik pas na middernacht in zijn kasteel
Haha ik ook, overal vind ik die schijtquote:
Wel vervelend.. Kijk jij hebt besloten hem te houden, maar ik moet deze vrijlaten en dat wil ik niet doen tot hij zelfstandig eet. Maar als dat weer te lang duurt, is het weer moeilijk om hem weg te doen omdat hij dan al zolang bij mij is?? In de zin van, red hij het dan nog wel buiten?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Nee Piet eet ook nog steeds niet zelf.
Gisteravond landde hij voor het eerst zomaar welgemikt vanaf zijn kooi op mijn hoofd![]()
![]()
Echt zo tof!
En idd, die poepjes wip je zo weg.
Maar Piet maakt ook veel rommel met badderen en zo
Ik vind hem houden gewoon te zielig.. Ik vind het sneu om hem altijd in een kooitje te moeten hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ie ondertussen echt al te zeer gewend is aan leven in huis hoor.
Houden is echt geen optie?
Ik voer Piet dus al weken gewoon 's morgens voor ik ga werken en 's avonds als ik thuis ben tot ik ga slapen. In het weekend eet hij ook minder overdag, dan komt ie 's avonds gewoon de hele tijd voor eten, dat is zijn ritme nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |