abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:29:55 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112498529
Pootjetrappelen doet ie wel trouwens. Op de bank of op een hond :')
Maar hij eet nog steeds niet zelf, drinken gaat wel heel goed ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:35:02 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112498867
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Tjah, mooie boel als wij de dieren niet zouden helpen - wij zijn diezelfde dieren die er een bende van maken in de leefomgeving van diezelfde dieren. Tuurlijk is de natuur hard, en natuurlijk is ingrijpen niet altijd goed - maar in dit geval leven de beestjes in ieder geval een stuk langer en het geeft een mooi topic met genoeg 'ahh' en 'ohhh' momenten. Wie weet plaatsen meer mensen nestkastjes, hangen meer mensen mezenbolletjes op en worden meer mensen lid van de vogelbescherming.

En anderen, die blijven zuur van achter hun toetsenbord preken over 'de natuur' :+
Ik vind je tuin vogelvriendelijk maken eigenlijk een andere categorie dan met de hand een jong vogeltje grootbrengen. Dat ik niet 'oh' en 'ah' en 'held' roep, kun jij zuur vinden, maar daar heb ik niet zoveel boodschap aan, eerlijk gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:44:10 #153
176471 oh-oh
pi_112499437
Ik vind mezelf alles behalve een held maar ook geen dierenbeul hoor, dus whatever :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:46:55 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112499611
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind mezelf alles behalve een held maar ook geen dierenbeul hoor, dus whatever :P
Goed zo.
pi_112501171
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dan betekent dat hoogstwaarschijnlijk wel dat ie zelf z'n eten kan regelen, anders haalt ie dat wel van het schaaltje.
En wie leert hem om op poezen te letten? Sorry hoor, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Had ik hem niet meegenomen, was hij sowieso doodgegaan. En vogels die in het wild opgroeien worden ook door poezen gepakt.
Daar kan ik over meepraten, mijn kat heeft in een week tijd 3 vogels te pakken gekregen ;( Eentje heb ik kunnen redden en die is opgehaald door de dierenambulance. Hier trouwens wel hele goede ervaring met de dierenambulance. Ze zijn tot nu toe altijd de dieren komen ophalen als ik belde.

Is het geen mogelijkheid om hem met een weekje naar de vogelopvang te brengen?
And so the lion fell in love with the lamb
pi_112501356
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind je tuin vogelvriendelijk maken eigenlijk een andere categorie dan met de hand een jong vogeltje grootbrengen. Dat ik niet 'oh' en 'ah' en 'held' roep, kun jij zuur vinden, maar daar heb ik niet zoveel boodschap aan, eerlijk gezegd.
Ik vind het wel mooi om te zien dat er in ieder geval nog mensen zijn die zich om een dierenleven bekommeren. Het is jammer dat ze hierom zo bekritiseerd worden, er zijn namelijk genoeg mensen die bij wijze van spreken zo'n beestje nog een trap na geven als ze zien liggen. Vogelopvang lijkt mij in ts d'r geval de beste optie.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:16:38 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112501474
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:14 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi om te zien dat er in ieder geval nog mensen zijn die zich om een dierenleven bekommeren. Het is jammer dat ze hierom zo bekritiseerd worden, er zijn namelijk genoeg mensen die bij wijze van spreken zo'n beestje nog een trap na geven als ze zien liggen. Vogelopvang lijkt mij in ts d'r geval de beste optie.
Wat heb ik haar bekritiseerd, dan? Volgens mij wordt mij nu van alles toegedicht wat ik in de verste verten niet heb beweerd. Hou daar eens mee op.
pi_112501865
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat heb ik haar bekritiseerd, dan? Volgens mij wordt mij nu van alles toegedicht wat ik in de verste verten niet heb beweerd. Hou daar eens mee op.
:? Waar heb ik het specifiek over jou dan? Er zijn toch meer kritische noten in dit topic voorbij gekomen, daar doel ik op. Ik quote jou alleen omdat jij als laatste reageerde, xcuse me...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:24:08 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112501948
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:22 schreef Bamba het volgende:

[..]

:? Waar heb ik het specifiek over jou dan? Er zijn toch meer kritische noten in dit topic voorbij gekomen, daar doel ik op. Ik quote jou alleen omdat jij als laatste reageerde, xcuse me...
Oh, meestal als je iemand quote, dan reageer je vervolgens rechtstreeks op die persoon. Zoals ik nu op jou.
pi_112502109
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, meestal als je iemand quote, dan reageer je vervolgens rechtstreeks op die persoon. Zoals ik nu op jou.
Ik reageerde op jouw stukje dat je niet automatisch ooh en aaah en held roept. Daar zeg ik op dat ik het wel mooi vind dat er nog mensen zijn die proberen om goed te doen voor zo'n beestje. De rest van mijn tekst gaat gewoon over het algemeen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:16:46 #161
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_112504474
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef VeerEli het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:28 schreef VeerEli het volgende:

Mooi vogeltje, mooi meisje, mooie foto.

quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:53 schreef VeerEli het volgende:

en je zou ook niet zomaar het eerste beste vogeltje wat je tegenkomt mee moeten nemen. Het beste is ook dat ze leven met soortgenoten etc etc.

En omdat de man uit de dierenwinkel zei dat het geen verschil maakte of ik hem zou voeren of de vogelopvang, heb ik besloten het zelf te doen.
Logeerkat had moeder merel in haar bek en jonge merel viel uit nest dakgoot
moeder merel was overleden, kleine merel kon niet meer naar het nest in de dakgoot .
Vogelopvang zei dat ik mocht voeden met wormen of geweekte dieet kattenbrokjes met minder zout,
of mereltje laten ophalen door de dierenambulance naar vogelopvang.
Ik koos voor de vogelopvang . Ik hield kontakt met de beheerder vogelopvang,
mereltje heeft het gered en vloog de wijde wereld in.
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:24:56 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_112504782
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat meisje ook de hele tijd op de foto moet als het om dat vogeltje gaat :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:29:12 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112504905
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:24 schreef APK het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat meisje ook de hele tijd op de foto moet als het om dat vogeltje gaat :D
Het is een lokvogeltje.
pi_112505339
quote:
Altijd maar vragen om pics... krijg je ze een keer, is het weer niet goed. Geez.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:42:40 #165
176471 oh-oh
pi_112509708
quote:
Hoi APK :D
( Groucho Marx )
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:48:21 #166
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112529186
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, ik zie mijzelf echt niet als een held hoor. En ben ook niet uit op 'oh' en 'ah'.
Als je de OP leest zie je dat er andere bedoelingen waren om dit topic te openen.
Dat daar zulke reacties komen is hartstikke leuk natuurlijk, en ik ben ook blij om te lezen dat zoveel mensen nog om dieren geven.
Ik vond dat dit op dat moment de beste oplossing was en daar sta ik nog steeds achter.
Jij mag dat best anders zien, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dat dier daar maar te laten staan tussen die drukke, winkelende mensen.

quote:
Omdat ik het heel leuk vind om foto's te hebben met dit beestje waar ik nu al heel erg aan gehecht ben geraakt. :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:58:08 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112529545
Het enige wat ik heb aangegeven dat het misschien te optimistisch is dat het vogeltje zich of goed alleen kan redden of terugkomt voor eten.

What's the big deal!
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:08:53 #168
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112529929
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Het enige wat ik heb aangegeven dat het misschien te optimistisch is dat het vogeltje zich of goed alleen kan redden of terugkomt voor eten.

What's the big deal!
Er is geen big deal, zeg ik dat dan? En ja, inderdaad, die mogelijkheid bestaat. Maar als hij zelf geen eten kan regelen komen ze meestal echt wel terug hoor, zeker als je wat eten in de tuin laat staan.
We zien het wel. Ik heb hem in elk geval nog een kans geboden, meer heb ik niet kunnen doen. Ik kan hem moeilijk houden, want dat mag niet en is ook zielig. Hij heeft nog een eerlijke kans nu in ieder geval.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:15:31 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112530185
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Er is geen big deal, zeg ik dat dan? En ja, inderdaad, die mogelijkheid bestaat. Maar als hij zelf geen eten kan regelen komen ze meestal echt wel terug hoor, zeker als je wat eten in de tuin laat staan.
We zien het wel. Ik heb hem in elk geval nog een kans geboden, meer heb ik niet kunnen doen. Ik kan hem moeilijk houden, want dat mag niet en is ook zielig. Hij heeft nog een eerlijke kans nu in ieder geval.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vond dat dit op dat moment de beste oplossing was en daar sta ik nog steeds achter.
Jij mag dat best anders zien, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dat dier daar maar te laten staan tussen die drukke, winkelende mensen.

[..]

Dat 'jij mag dat best anders zien', bijvoorbeeld. Dat suggereert dat ik meer heb beweerd dan ik heb gedaan en dat vind ik ergerlijk.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:19:37 #170
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112530328
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Dat 'jij mag dat best anders zien', bijvoorbeeld. Dat suggereert dat ik meer heb beweerd dan ik heb gedaan en dat vind ik ergerlijk.
Jeetje, zeur alsjeblieft niet zo en lees anders even je berichten terug en de manier waarop jij de dingen brengt. Ik ben niet de enige die het op een bepaalde manier leest, dat kan jij wel ergerlijk vinden, maar je kan ook even bij jezelf nagaan als er meerdere mensen dat zo uiten.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:27:11 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112530587
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:19 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Jeetje, zeur alsjeblieft niet zo en lees anders even je berichten terug en de manier waarop jij de dingen brengt. Ik ben niet de enige die het op een bepaalde manier leest, dat kan jij wel ergerlijk vinden, maar je kan ook even bij jezelf nagaan als er meerdere mensen dat zo uiten.
Ja, ik zeur omdat mijn reactie steeds weer verkeerd wordt uitgelegd! Hou daar dan ook gewoon mee op!

Het was allang klaar.

Veel succes met je vogeltje.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:34:55 #172
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112530834
quote:
18s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ik zeur omdat mijn reactie steeds weer verkeerd wordt uitgelegd! Hou daar dan ook gewoon mee op!

Het was allang klaar.

Veel succes met je vogeltje.
Ik leg helemaal niks verkeerd uit, ik zeg alleen dat jij het anders mag zien dan ik, that's it. Kan ik tegen iedereen zeggen, stel je a.u.b niet zo aan.
Oh en thanks.
pi_112531070
Is de vogelopvang geen optie na deze week VeerEli? Die kunnen hem misschien nog wat langer houden en eventueel uitzetten?
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:43:25 #174
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112531130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:41 schreef Bamba het volgende:
Is de vogelopvang geen optie na deze week VeerEli? Die kunnen hem misschien nog wat langer houden en eventueel uitzetten?
Als ik het zo inschat dat hij het zelf eerst niet gaat redden, doe ik dat denk ik ook ja. :)
pi_112531321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Als ik het zo inschat dat hij het zelf eerst niet gaat redden, doe ik dat denk ik ook ja. :)
^O^
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:05:09 #176
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_112532088
Ik zeg Hoera voor TS, lief van je!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:22:51 #177
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112569276
Pff, ik ben me dood geschrokken.
Zostraks vloog m'n vogeltje wat rond in huis, zat bovenop een kroonluchter in de woonkamer.
Ik liep heel even naar de keuken om mijn truitje schoon te vegen (hij had gekakt op mn truitje) en ik kom terug, vogeltje weg.
Zie ik hem aan de andere kant van de woonkamer op de grond liggen. Ik loop erheen, ligt hij op z'n zij. Dus ik probeer hem rechtop te duwen maar hij valt zo op z'n andere zij. Dus ik til hem op, neem hem in mijn handen en neem hem mee naar de bank. Toen begon er weer wat beweging in te komen en op een gegeven moment zat hij weer rechtop op m'n vinger.
Heb hem op m'n schouder gezet en daar heeft hij een poosje liggen slapen. Vervolgens in de kooi gedaan en daarna weer eruit gehaald. Hij heeft vanaf dat moment niet meer gevlogen, hij fluit niet en is hartstikke sloom, terwijl hij steeds zo druk is en de hele tijd wil vliegen...

Ik hoop niet dat er wat ernstigs is nu?? :(
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:28:13 #178
176471 oh-oh
pi_112569466
Wss ergens tegenaan gevlogen?
:o
Ik hoop dat ie snel opknapt, arme vogel :*
( Groucho Marx )
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:33:38 #179
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112569657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Wss ergens tegenaan gevlogen?
:o
Ik hoop dat ie snel opknapt, arme vogel :*
Ja, dat moet wel. ;(
Maar dit was echt de eerste keer, hij vliegt al dagen rond in huis, en soms knalt hij met zn lijfje tegen het plafond of iets, maar nooit zo hard en dan vliegt ie vrolijk door.
En baal ook echt dat ik het niet heb zien gebeuren gewoon, want nu weet ik dus niet hoe ernstig het was. Vind het zo zielig!!
Is nu al 2 uur geleden en hij ligt nog zo lui op mijn schouder, en vliegen wil hij nu al helemaal niet meer.. :(
pi_112569770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, dat moet wel. ;(
Maar dit was echt de eerste keer, hij vliegt al dagen rond in huis, en soms knalt hij met zn lijfje tegen het plafond of iets, maar nooit zo hard en dan vliegt ie vrolijk door.
En baal ook echt dat ik het niet heb zien gebeuren gewoon, want nu weet ik dus niet hoe ernstig het was. Vind het zo zielig!!
Is nu al 2 uur geleden en hij ligt nog zo lui op mijn schouder, en vliegen wil hij nu al helemaal niet meer.. :(
Komt wel weer goed. Vriend van me heeft een parkiet, en schijnbaar zien parkieten in de schemer niet zo goed als wij. Logisch resultaat is dus dat die ook ergens tegenaan vloog. Heeft 1,5 dag in de kooi gezeten voordat die weer een vlieg poging ondernam. :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:41:06 #181
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112569886
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Komt wel weer goed. Vriend van me heeft een parkiet, en schijnbaar zien parkieten in de schemer niet zo goed als wij. Logisch resultaat is dus dat die ook ergens tegenaan vloog. Heeft 1,5 dag in de kooi gezeten voordat die weer een vlieg poging ondernam. :D
Ahh gossie!!!! :D
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:41:18 #182
176471 oh-oh
pi_112569894
Piet van mij is al twee dagen klaar met vliegen, hij kan het heel goed, maar hij heeft ineens ontdekt dat lopen helemaal tha bomb is _O-
Hij rent dus echt de hele tijd als een gek door de kamer.
Ik heb hem gisteren alleen 1 keer zijn kooi in zien fladderen, verder heeft ie alleen maar gelopen de hele tijd, liefst met de honden mee rennen _O- Echt geen gezicht :D
Hij eet nog steeds niet zelf trouwens, drinken wel.
Vandaag heb ik hem al drie weken.
Luie Piet.
( Groucho Marx )
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:47:35 #183
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112570155
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Piet van mij is al twee dagen klaar met vliegen, hij kan het heel goed, maar hij heeft ineens ontdekt dat lopen helemaal tha bomb is _O-
Hij rent dus echt de hele tijd als een gek door de kamer.
Ik heb hem gisteren alleen 1 keer zijn kooi in zien fladderen, verder heeft ie alleen maar gelopen de hele tijd, liefst met de honden mee rennen _O- Echt geen gezicht :D
Hij eet nog steeds niet zelf trouwens, drinken wel.
Vandaag heb ik hem al drie weken.
Luie Piet.
Whahahaha ik zie het al helemaal voor me... Zo'n vogel te rennen :D
Ben je van plan hem uit te zetten? Wel raar dat hij dan nog steeds niet zelfstandig eet.

Ik had vanmiddag de vogelopvang gebeld, gezegd dat hij al goed vliegt maar dat hij nog niet zelf eet. Die man zei dat ze dat instinctief doen als ze vrijgelaten worden. Dat ze alleen in het begin nog om eten kunnen komen schooien, maar dat ze het meestal zelf wel redden.
Ik durf daar alleen niet zo op te vertrouwen... :@
pi_112570921
Volgels raken onwijs snel in shock (door een botsing). Hier staat wat je het beste kunt doen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:10:25 #185
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112571123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:06 schreef -Spring het volgende:
Volgels raken onwijs snel in shock (door een botsing). Hier staat wat je het beste kunt doen.
Helemaal niks dus.
Gelukkig heb ik mijn vogeltje nadat ik hem zo vond al de hele middag rustig op mijn schouder liggen..
Hij eet gelukkig nog wel, maar verder doet hij echt helemaal niks..
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:14:12 #186
176471 oh-oh
pi_112571285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:47 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Whahahaha ik zie het al helemaal voor me... Zo'n vogel te rennen :D
Ben je van plan hem uit te zetten? Wel raar dat hij dan nog steeds niet zelfstandig eet.

Ik had vanmiddag de vogelopvang gebeld, gezegd dat hij al goed vliegt maar dat hij nog niet zelf eet. Die man zei dat ze dat instinctief doen als ze vrijgelaten worden. Dat ze alleen in het begin nog om eten kunnen komen schooien, maar dat ze het meestal zelf wel redden.
Ik durf daar alleen niet zo op te vertrouwen... :@
Het is niet raar dat hij niet zelf eet, en nee, ik ga hem houden.
Spreeuwen zijn echt hele toffe huisdieren en deze kan nooit meer wennen in de natuur. Gaat ie buiten op honden zitten en zo :')
( Groucho Marx )
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:20:47 #187
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112571539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Het is niet raar dat hij niet zelf eet, en nee, ik ga hem houden.
Spreeuwen zijn echt hele toffe huisdieren en deze kan nooit meer wennen in de natuur. Gaat ie buiten op honden zitten en zo :')
Haha ja.. Nou daar ben ik dus bij mijn meesje ook een beetje bang voor dus.. Maar ja..
Ben nu sowieso bang, straks is hij echt in shock en heeft hij zoals op op die site las een hersenbeschadiging ofzo opgelopen :o
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:23:08 #188
176471 oh-oh
pi_112571626
Piet vloog in het begin ook hard overal tegenaan, inmiddels gelukkig niet meer.
Dan hoorde je echt PLOK, en dan ging ie meteen zitten roepen want dan moest ik hem komen halen :') _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:25:14 #189
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112571718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Piet vloog in het begin ook hard overal tegenaan, inmiddels gelukkig niet meer.
Dan hoorde je echt PLOK, en dan ging ie meteen zitten roepen want dan moest ik hem komen halen :') _O-
Ja mijne was dus echt helemaal stil en lag echt op haar zij als een slap vogeltje.
Heeft daarna ook geen enkel piepgeluidje meer gemaakt, terwijl hij echt de hele dag door loopt te tjilpen normaal.. :(
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:30:57 #190
176471 oh-oh
pi_112571961
Zo was die van mij na die waterstraal vorig weekend, maar die trok wel echt heel snel bij!
( Groucho Marx )
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:33:32 #191
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112572076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Zo was die van mij na die waterstraal vorig weekend, maar die trok wel echt heel snel bij!
Hopelijk mijne ook..Maar vind dit al behoorlijk lang. Is nou al zo'n 3 uur geleden ofzo.
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:34:15 #192
176471 oh-oh
pi_112572101
Ai -O-
( Groucho Marx )
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:34:54 #193
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112572129
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Ai -O-
Ja.. :{
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 16:45:53 #194
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_112572592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Helemaal niks dus.
Gelukkig heb ik mijn vogeltje nadat ik hem zo vond al de hele middag rustig op mijn schouder liggen..
Hij eet gelukkig nog wel, maar verder doet hij echt helemaal niks..
Nou, je kan hem dan best in een dichte, donkere doos in een rustig hoekje zetten zodat hij zo weinig mogelijk prikkels krijgt, op je schouder lijkt me daar niet de beste plek voor.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:47:06 #195
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112572644
quote:
4s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:45 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Nou, je kan hem dan best in een dichte, donkere doos in een rustig hoekje zetten zodat hij zo weinig mogelijk prikkels krijgt, op je schouder lijkt me daar niet de beste plek voor.
Maar hij ligt de hele tijd te slapen, met zijn snavel in zijn vacht.
Heb hem net gevoerd en hij is trouwens net van mijn vinger op mijn laptop ''gefladderd'', dus het lijkt goed te gaan.....
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:48:40 #196
176471 oh-oh
pi_112572741
Ah hij zit echt met zijn kopje ingestopt te slapen?
Zo?

Dan valt het denk ik wel mee, hij zit dus niet gewoon te suffen.
( Groucho Marx )
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:50:09 #197
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112572825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ah hij zit echt met zijn kopje ingestopt te slapen?
Zo?
[ afbeelding ]
Dan valt het denk ik wel mee, hij zit dus niet gewoon te suffen.
Ja, grootste deel lag hij er zo bij ja. Ook wel gewoon sloom met zijn oogjes los, maar vooral zo.
Maar dat doet hij anders ook niet zo lang overdag..
Maar hij wordt al weer wat drukker nu. Maakt aanstalten om te gaan vliegen, wat hij nog niet zo goed durft..
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:51:01 #198
176471 oh-oh
pi_112572867
Waar heb je hem nou de hele dag zitten eigenlijk?
In een kooi, in een doos of los?
( Groucho Marx )
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:53:22 #199
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_112572978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Waar heb je hem nou de hele dag zitten eigenlijk?
In een kooi, in een doos of los?
In een kooi, maar als ik overdag thuis ben laat ik hem eigenlijk zoveel mogelijk rondvliegen in huis en chillen op mijn schouder enzo.
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:55:53 #200
176471 oh-oh
pi_112573083
Ah ja, Piet zit ook altijd los als ik thuis ben, de hele avond ook, die knikker ik pas na middernacht in zijn kasteel :D
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')