SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatDo what you love, love what you do!
Niet die manier van schoonmaken!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hmm
Vers doosje tissues naast het bed bedoel je?
Welke dan? Heb jij daar geen personeel voor?quote:
De TT moest zijn "With Barbie"quote:
Ik vind deze wel prima, reflecteert goed de "mood" hierquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
sorry![]()
Nou misschien kan een mod er nog wat aan doen
Nee vervolg op vorige TTquote:
Volgende week ben ik in Drenthe. Jeweet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:52 schreef kree het volgende:
kaneel? zit je volgende week nog op valkenburg?
Ga naar die musical dan namelijk
Ja dat wel, heb gewoon nog helemaal met niemand ruzie gehad tot nu toequote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind deze wel prima, reflecteert goed de "mood" hier
Wut, samen naar Drenthe?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende week ben ik in Drenthe. Jeweet.
Casie ging ook komende week dacht ik.
casie zit ook daar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende week ben ik in Drenthe. Jeweet.
Casie ging ook komende week dacht ik.
quote:
Ik weet het, maar ik wilde even een wishful thinking momentje hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Naar Valkenburg. Je was er notabene bij toen het besproken werd.
Er is weer een meet?!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Naar Valkenburg. Je was er notabene bij toen het besproken werd.
Personeel? Zo´n luie hond ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke dan? Heb jij daar geen personeel voor?
Ik zei ook niet dat je lui was hoor!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Personeel? Zo´n luie hond ben ik niet hoor
Pardon?quote:
ik pasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, tenzij Soldaat van Oranje meet à 85 euro de man
musical meet lijkt me best leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ow, laat maar zitten danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien is mijn flatje ook niet zo groot, dus zoveel werk is het nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat je lui was hoor!!
Mij niet, 3 uur en 25 minuten naar iets kijken terwijl je niet met elkaar kunt lullen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
musical meet lijkt me best leuk eigenlijk
Ik denk niet dat ik casie ga proberen te hosselen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wilde even een wishful thinking momentje hebben.
Ik kan vast wel gratis. Ik zeg doen:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef twi het volgende:
[..]
Als het buiten zo warm is dan mag je een laag tempo hebben hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bovendien is mijn flatje ook niet zo groot, dus zoveel werk is het nietAlleen mijn tempo he?
![]()
tja twi je moet ervan houden, maar zelf musicals gezien?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef twi het volgende:
[..]
Mij niet, 3 uur en 25 minuten naar iets kijken terwijl je niet met elkaar kunt lullen.
Ik heb echt een ontzettende hekel aan musicals. Dat blije gehuppel en overdreven gezangquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
musical meet lijkt me best leuk eigenlijk
3 uur 25 is totaal. Er is pauze tussendoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef twi het volgende:
[..]
Mij niet, 3 uur en 25 minuten naar iets kijken terwijl je niet met elkaar kunt lullen.
Ja maar je FOK!t er ook bijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bovendien is mijn flatje ook niet zo groot, dus zoveel werk is het nietAlleen mijn tempo he?
![]()
Ja ik snap het idee en het is niet voor iedereen ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb echt een ontzettende hekel aan musicals. Dat blije gehuppel en overdreven gezang![]()
Ik heb er eentje gezien in London en dat vond ik wel ok, maar de Nederlandse vertaling van Engelse liedjes vind ik altijd ruk.
Ik ga naar War of the Worlds!! Dat is geen blij gehuppel en overdreven gezangquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb echt een ontzettende hekel aan musicals. Dat blije gehuppel en overdreven gezang![]()
Ik heb er eentje gezien in London en dat vond ik wel ok, maar de Nederlandse vertaling van Engelse liedjes vind ik altijd ruk.
De musical lijkt me prachtig, maar als ik zou gaan sleep ik wel iemand mee die het ook leuk vindt. Niet een horde FOK!kers waarvan de helft zich binnen een half uur verveeltquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
tja twi je moet ervan houden, maar zelf musicals gezien?
Ja, ik kreeg een dienst aangeboden om ijs te verkopen.quote:
Gimmeh.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg een dienst aangeboden om ijs te verkopen.![]()
Is geloof ik B&J dat ze verkopen daar.
Goede disclaimer, normaal houd je ook niet van wijvenfilms en muziek. Wees trots op je mannelijkheid.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef twi het volgende:
Disclaimers: normaal gesproken zou een musical me niet interesseren
jaa duuhhh natuurlijk, je moet ook niet gaan omdat iemand anders het leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef twi het volgende:
[..]
De musical lijkt me prachtig, maar als ik zou gaan sleep ik wel iemand mee die het ook leuk vindt. Niet een horde FOK!kers waarvan de helft zich binnen een half uur verveelt
Waarom lijkt hij je dan prachtig?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef twi het volgende:
[..]
De musical lijkt me prachtig, maar als ik zou gaan sleep ik wel iemand mee die het ook leuk vindt. Niet een horde FOK!kers waarvan de helft zich binnen een half uur verveelt
Disclaimers: normaal gesproken zou een musical me niet interesseren
B&J voor een BJ?quote:
Ik hou wel van wijvenfilms en -muziek. Sorry. Musicals zijn de uitzondering, daar kan ik meestal écht niet tegen. Tenzij Grease, maar die telt niet want die is tof.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede disclaimer, normaal houd je ook niet van wijvenfilms en muziek. Wees trots op je mannelijkheid.
Ik ben trots op mijquote:Damn you started al die geilheid VERDOMME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |