quote:
quote:
Ja, en we gaan eigenlijk ook naar een feest maar ik weet niet zeker of ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed dat je vanavond niet alleen bent
Als je geen zin hebt dan ga je toch niet ik weet zeker dat je vriendin dat wel begrijptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, en we gaan eigenlijk ook naar een feest maar ik weet niet zeker of ik daar zin in hebmaar mijn vriendin had daar wel zin in.
Doen wat je zelf wil héquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, en we gaan eigenlijk ook naar een feest maar ik weet niet zeker of ik daar zin in hebmaar mijn vriendin had daar wel zin in.
Goed he!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeetje die Bubs is snel met verzenden zeg!
Als je niet wilt, dan ga je niet toch? Het is niet zo dat je geen goede reden hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hey, maar dit wil toch niet zeggen dat je hem nooit meer zult zien?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
Ja ik moet gewoon even kijken hoe het vanavond met mij gaat, waarschijnlijk ben ik tegen die tijd wel helemaal opgedroogd
Het is alleen dat is soms dan opeens een ingeving krijg dat we elkaar nooit meer zien terwijl ik wel nog van hem hou en dan begin ik weer te huilen
Ik snap het gewoon ook totaal niet eigenlijk.
Het is helemaal niet gezegd dat je elkaar nooit meer ziet. En het slijt, al is dat nu moeilijk voor te stellen. Je moet er doorheen en dat is kut, maar aan het einde komen er veel mooie dingen voor terugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
Ja ik moet gewoon even kijken hoe het vanavond met mij gaat, waarschijnlijk ben ik tegen die tijd wel helemaal opgedroogd
Het is alleen dat is soms dan opeens een ingeving krijg dat we elkaar nooit meer zien terwijl ik wel nog van hem hou en dan begin ik weer te huilen
Misschien ben je er over een tijdje wel klaar voor om vrienden te zijn met hemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
dat haar van Pennywise heeft echt een vet eng kleurtjequote:
quote:
Ja, dat maakt het gewoon zo dubbel, ik wilde meer voor mijzelf gaan. En het ging slecht met ons, voor mij kwam dat omdat we zover uit elkaar wonen. Maar hij wilde niet met mij samenwonen. Want ik stond stil in mijn "ontwikkeling", maar als ik vroeg wat er dan moest veranderen zei hij dat ik niet moest veranderen voor hem. Nee dat snap ik maar schijnbaar was er wel iets mis en dat wilde hij ook niet vertellen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Lees net de FB, wat naar zeg MM![]()
Maar je verdient wel iemand/een relatie die helemaal voor je gaat.
Dat houden van verandert niet zomaar. Maar jullie zaten niet op dezelfde manier in de relatie en dan is dit misschien beter.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het gewoon zo dubbel, ik wilde meer voor mijzelf gaan. En het ging slecht met ons, voor mij kwam dat omdat we zover uit elkaar wonen. Maar hij wilde niet met mij samenwonen. Want ik stond stil in mijn "ontwikkeling", maar als ik vroeg wat er dan moest veranderen zei hij dat ik niet moest veranderen voor hem. Nee dat snap ik maar schijnbaar was er wel iets mis en dat wilde hij ook niet vertellen.
Dus daarom heb ik wel zoiets van ok, laat maar!
Maar aan de andere kant hou ik dus wel echt nog ontzettend veel van hem!
Vond hij dat jij stilstond in je ontwikkeling of jijzelf?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het gewoon zo dubbel, ik wilde meer voor mijzelf gaan. En het ging slecht met ons, voor mij kwam dat omdat we zover uit elkaar wonen. Maar hij wilde niet met mij samenwonen. Want ik stond stil in mijn "ontwikkeling", maar als ik vroeg wat er dan moest veranderen zei hij dat ik niet moest veranderen voor hem. Nee dat snap ik maar schijnbaar was er wel iets mis en dat wilde hij ook niet vertellen.
Dus daarom heb ik wel zoiets van ok, laat maar!
Maar aan de andere kant hou ik dus wel echt nog ontzettend veel van hem!
Hij vond dat, dat als ik iedere maand moest huilen (ivm stopweekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vond hij dat jij stilstond in je ontwikkeling of jijzelf?
Hebben jullie nu tijdens het praten wel een en ander open gecommuniceerd naar elkaar, of is dat ook allemaal (nog) onduidelijk? Kan me toch voorstellen dat je na zo'n tijd wilt weten wat er in zijn hoofd heeft afgespeeld of nog steeds afspeelt.
En natuurlijk hou je van hem, je was niet voor niets met hem samen, ik neem aan dat je nooit wat met hem begonnen was als het een lelijke, vervelende karakterloze lul was, toch
Maar maakt het zeker niet makkelijker nu.
Doe niet zo gek. Erover praten is goed, en ik luister graag.quote:
Ja het is nog zo vers allemaal meidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
in maart hadden we het drie jaar.
Pfff net bijvoorbeeld, ging het over de C1000 dus ik zo waar ligt die dan? Ja op de Boschdijk dus ik zo oja, vroeg mijn tante hoe ik dat nu wist en dat is dus omdat we altijd via de Boschdijk fietsten als we van zijn kamer naar zijn beste vriend gingen. Dus begon ik weer te huilen
Ja maar dat komt omdat er ook zoveel emotionele waarde aan zit.... Wellicht 'klopt' het nu ook gewoon niet meer in je hoofd als je hem wél zou aan hebben....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:53 schreef megamandy het volgende:
Het rare is, ik heb ook zijn ring teruggegeven, die kon ich gewoon niet meer dragen. En normaal miste ik dat ding meteen om mijn vingers en nu heb ik dat gevoel nog niet.
Wel goed over nadenken he, voordat je het uit "lekker puh, ik doe het NUUUUU" motieven doetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:05 schreef megamandy het volgende:
Zo en nu kan ik wel lekker mijn tattoo zetten wat mijn vriend niet zo leuk vond
Pfff, ingewikkeld, en jij kunt daar ook niet zo heel veel mee denk ik (?)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij vond dat, dat als ik iedere maand moest huilen (ivm stopweek) dat het steeds dezelfde problemen waren, werk of school. Ik kwam niet vooruit volgens hem. Ik zei dat het zou veranderen als ik in een andere thuissituatie zou zitten maar hij wilde dus niet samenwonen.
Want dat zou voor mij de oplossing zijn, bijelkaar zijn en niet zover uit elkaar wonen. Voor hem was het gevoel van houden van gewoon minder en kon niet zeggen waardoor alleen dat het een gevoel was.
Terwijl hij het al ongeveer een maand voelde, maar dus nooit over na had gedacht? Want in het begin wist hij niet wat het was.
Ja ik weetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel goed over nadenken he, voordat je het uit "lekker puh, ik doe het NUUUUU" motieven doet
Que?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:16 schreef RenRen- het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan lezen.
Dan staat mijn naam BOVEN jouw FB-post, je leest hem en je schrijft wat anders
Ben je dom ofzo.
Dat is mooi!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weetzou sowieso toch moeten sparen. Maar dit is iets wat ik al sinds mijn 8e wil en hij wilde dat niet omdat lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |