quote:
quote:
Ja, en we gaan eigenlijk ook naar een feest maar ik weet niet zeker of ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed dat je vanavond niet alleen bent
Als je geen zin hebt dan ga je toch niet ik weet zeker dat je vriendin dat wel begrijptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, en we gaan eigenlijk ook naar een feest maar ik weet niet zeker of ik daar zin in hebmaar mijn vriendin had daar wel zin in.
Doen wat je zelf wil héquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, en we gaan eigenlijk ook naar een feest maar ik weet niet zeker of ik daar zin in hebmaar mijn vriendin had daar wel zin in.
Goed he!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeetje die Bubs is snel met verzenden zeg!
Als je niet wilt, dan ga je niet toch? Het is niet zo dat je geen goede reden hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hey, maar dit wil toch niet zeggen dat je hem nooit meer zult zien?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
Ja ik moet gewoon even kijken hoe het vanavond met mij gaat, waarschijnlijk ben ik tegen die tijd wel helemaal opgedroogd
Het is alleen dat is soms dan opeens een ingeving krijg dat we elkaar nooit meer zien terwijl ik wel nog van hem hou en dan begin ik weer te huilen
Ik snap het gewoon ook totaal niet eigenlijk.
Het is helemaal niet gezegd dat je elkaar nooit meer ziet. En het slijt, al is dat nu moeilijk voor te stellen. Je moet er doorheen en dat is kut, maar aan het einde komen er veel mooie dingen voor terugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
Ja ik moet gewoon even kijken hoe het vanavond met mij gaat, waarschijnlijk ben ik tegen die tijd wel helemaal opgedroogd
Het is alleen dat is soms dan opeens een ingeving krijg dat we elkaar nooit meer zien terwijl ik wel nog van hem hou en dan begin ik weer te huilen
Misschien ben je er over een tijdje wel klaar voor om vrienden te zijn met hemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
dat haar van Pennywise heeft echt een vet eng kleurtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |