naja we zullen wel zien hoe W8 eruit komt te zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, en op een PC hebben we Metro niet nodig. Iets gaat er dus mis bij MicrosoftWindows 8 werkt verder prima hoor en is retesnel maar aan Metro en al die Metro apps heb je gewoon geen klote. Daarnaast zijn de opties in die programma zo minimaal en moet je alles op een omslachtige manier doen.
( Iemand die weet hoe je de FN knoppen op een Sony Vaio aan de praat krijgt onder windows 8? )
Drivers installeren met Win 7 compatibiliteit?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, en op een PC hebben we Metro niet nodig. Iets gaat er dus mis bij MicrosoftWindows 8 werkt verder prima hoor en is retesnel maar aan Metro en al die Metro apps heb je gewoon geen klote. Daarnaast zijn de opties in die programma zo minimaal en moet je alles op een omslachtige manier doen.
( Iemand die weet hoe je de FN knoppen op een Sony Vaio aan de praat krijgt onder windows 8? )
Het rare is dat ik het volume wel uit kan zetten maar alle andere functies werken niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Drivers installeren met Win 7 compatibiliteit?
Tof dingquote:
Nee had ik ook met van die tiptoetsen. Ik moet blijkbaar het programma opstarten als administrator en dan werkten ze wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het rare is dat ik het volume wel uit kan zetten maar alle andere functies werken niet.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tof ding
Ben benieuwd hoeveel dat ding gaat kosten
Die prijs is met toetsenbord? Dan kan het nog wel eens een vervanger zijn voor m'n huidige laptop namelijk.quote:
Het verschil met W8 (pro) is dat ik bij de Pro versie ook andere programma's (niet uit de Windows Store) kan installeren ?quote:Windows RT, known during development as Windows on ARM, will be a version of the Windows 8 operating system for ARM devices such as tablets. It will officially only run software available through the Windows Store or included in Windows RT including Microsoft Word, Excel, PowerPoint, and OneNote as standard. Microsoft will only be selling the operating system to device manufacturers directly, and not as a stand-alone product to consumers.
Wut? Anders is het niet mogelijk om externe programma's te installeren waar je zelf thuis al een licensie oid voor hebt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dankje!
maar wat is Windows RT? het enige wat ik kon vinden is:
[..]
Het verschil met W8 (pro) is dat ik bij de Pro versie ook andere programma's (niet uit de Windows Store) kan installeren ?
RT is puur de tablet lay-out.. dus alleen dat raamwerk, en ben je dus gebonden aan windows apps. De pro versie kan ook switchen tussen normale desktop versie en het raamwerk, zo kan je dus ook volledige programma's draaien en ben je niet gebonden aan de apps. Zo kan je bijv. volledige lightroom versie draaien en kan je gewoon naar 'computer' gaan en door je mappen bladeren..quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dankje!
maar wat is Windows RT? het enige wat ik kon vinden is:
[..]
Het verschil met W8 (pro) is dat ik bij de Pro versie ook andere programma's (niet uit de Windows Store) kan installeren ?
werkt prima.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef -Datdus- het volgende:
Werkt dat nou een beetje lekker dat nieuwe startscherm?
Nee bagger.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef -Datdus- het volgende:
Werkt dat nou een beetje lekker dat nieuwe startscherm?
Er bestaan geen programma's buiten de Microsoft Store om die kunnen draaien op Windows 8 RT.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:51 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wut? Anders is het niet mogelijk om externe programma's te installeren waar je zelf thuis al een licensie oid voor hebt?
Het lijkt me niet aannemelijk dat Windows 8 enigszins draait met zo weinig geheugen. Ik zou zeggen, stel op z'n minst 2 GB in (dat is volgens MS ook het minste wat je nodig hebt voor de 64-bit versie). Maar ik denk eigenlijk dat het vanaf 4 GB pas echt lekker werkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:50 schreef vaagjunior het volgende:
alleen je zou zeggen dat hij toch wel moet kunnen draaien op 1 GB of 1,5 GB in virtualbox?
1 GB is minimaal volgens de microsoft sitequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me niet aannemelijk dat Windows 8 enigszins draait met zo weinig geheugen. Ik zou zeggen, stel op z'n minst 2 GB in (dat is volgens MS ook het minste wat je nodig hebt voor de 64-bit versie). Maar ik denk eigenlijk dat het vanaf 4 GB pas echt lekker werkt.
Alles is een kwestie van wennenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef VanishedEntity het volgende:
Voor degenen die niet zonder de klassieke start knop en interface kunnen...
http://classicshell.sourceforge.net
Nee. Ik word er helemaal gek van dat elke keer mijn hele scherm veranderd als ik de windows knop in druk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Alles is een kwestie van wennen
Ik ben wel enorm benieuwd naar de Surface tablet
Ja ik moet het ook nog zien op een normale desktop pc hoor. Maar op een tablet zal het wel donders fijn werken zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee. Ik word er helemaal gek van dat elke keer mijn hele scherm veranderd als ik de windows knop in druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |