Als ik dat doe staat alsnog mijn whatsapp verkeerd, nu is alleen het berichtje wat ik stuur een uur verder dan de werkelijke tijd. Dus ik stuur nu een berichtje om 17.26, maar bij whatsapp staat er 18.26 bij, terwijl de tijd op mijn telefoon wel 17.26 is!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
tijdzone op GMT +1 zetten en de klok corrigeren.. (zorgen dat het zomertijd is)
GMT+1 wordt GMT +2 zodra het zomertijd is... de tijdzone voor london zelf is dacht ik GMT +1 nu (door de zomertijd)
zijn er in whats app nog tijdsinstellingen? (ik heb het niet en ik ken het voor de rest alleen bij naam)quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Als ik dat doe staat alsnog mijn whatsapp verkeerd, nu is alleen het berichtje wat ik stuur een uur verder dan de werkelijke tijd. Dus ik stuur nu een berichtje om 17.26, maar bij whatsapp staat er 18.26 bij, terwijl de tijd op mijn telefoon wel 17.26 is!
Nee er zijn geen tijdsinstellingen in whatsapp, althans niet door mij gevonden en ik heb volgens mij toch echt overal gekeken...quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn er in whats app nog tijdsinstellingen? (ik heb het niet en ik ken het voor de rest alleen bij naam)
telefoon al helemaal uitgezet en weer aangezet?
Waarom? Slim is veel sneller (denk ik)quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wacht rustig op Cyanogenmod 10.
Ik ben een Cyanogenmod fanboyquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Waarom? Slim is veel sneller (denk ik)
Slim ICS was in ieder geval veel sneller van CM9. En nog fijner ook. Hogere resolutie
Ik was er ook tevreden over hoor. Maar Slim is echt zoveel snellerquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben een Cyanogenmod fanboy
Ik wacht rustig afquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik was er ook tevreden over hoor. Maar Slim is echt zoveel sneller![]()
Ik zou zeggen, probeer 't eens
Het enige wat Slim niet kan, is zichzelf op je foon flashenquote:
toepasselijke naam, je geeft er wel een 'swing' aan..quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Heb het weer voor elkaar
Eerst de HTC DHD laten vallen, toen deze S2 gekocht, en ook laten vallen.
Volgende telefoon zal wel een swing 200 worden
IK heb probleem opgelost door een andere launcher te installeren. Ik heb nu Go Launcher Ex en je kan eigenlijk alles zelf instellen. Zit nu overigens op het Android forum want daar krijg je tenminste antwoord op je vragenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
maar ik vind de icoontjes op me startscherm dus veel te hoog staan doordat dat 1tje nu onderaan staat.
Dat kan je zelf wel kiezen hoop ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:05 schreef KingRoland het volgende:
Samsung galaxy s3 zwart kom eraan in de UK. Ik wou net een S3 halen maar nu twijfel ik omdat ik er ook mee zat met die kleur en de vraag is of die wel in NL komt.. zal ik wachten of?
Dan moet je je gmailwachtwoord invoeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat gebeurt er als iemand meerdere malen het patroon bij het vergrendelscherm verkeerd doet?
3gquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Juist en als je op het moment van blokkade geen wifi aan hebt staan? Die heb ik namelijk alleen thuis aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |