iddquote:
Upgrading Slim neem ik aan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:21 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb nu Slim ICS, en wil dus Slim JB.
Moet ik op http://www.slimroms.com/installationjb.htm nu kiezen voor:
- From another JB or ICS ROM
of
- Upgrading Slim
?
JB? Snel leeg?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Batterijgebruik is nog niet helemaal jofel.
Repost.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:47 schreef Parafernalia het volgende:
Sinds kort wat gps problemen met mijn sgs..en dit lijkt idd te helpen
Wel raar dat het nodig is. Maar blij dat m'n gps weer werkt...en beter dan ooitquote:Op maandag 30 juli 2012 16:21 schreef MaximusTG het volgende:
Nee, helemaal niet, want er is ook een ander fix, die eigenlijk hetzelfde doet, waarbij je het hele zwarte gedeelte loshaalt wat je nu op de foto ziet; een contactje iets omhoogbuigt, en het zwarte gedeelte weer terugplaatst. Betere verbinding antenne met gps-chip.
Door dr meer druk op uit te oefenen druk je de contactjes ook beter samen.
Volgens mij kunnen custom roms voor de Galaxy S inderdaad niet geïnstalleerd worden voor de Galaxy S Plus. Veel roms kennen echter ports.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:42 schreef zarGon het volgende:
Argh. Mijn vader heeft een Galaxy S Plus gekocht. Draait Android 2.3.6 op. Het toestel op zich is fijn. Maar... ik merk dat ik weinig mogelijkheden als het aankomt op verbeteringen op bestaande apps of custom ROMs. Waar ik het over heb? Het toestel heeft een front cam, maar Google Talk op de telefoon ondersteunt geen audio- en videochat. En wanneer ik wil videobellen door middel van Google+, werkt de microfoon niet. Goed, ik dus kijken op XDA, heb ik dit gevonden. Telefoon geroot (ging best makkelijk), andere recovery erop (TWRP) en dat .zip-bestand geïnstalleerd. Google Talk heeft na de installatie inderdaad audio- en video-ondersteuning, maar de microfoon werkt niet en video is al helemaal kapot.
Dus ja, iemand een idee? Zelf heb ik een Desire HD; wat is dat een genot om te customizen zeg.
En, oh, ROMs voor Galaxy S kunnen niet geïnstalleerd worden op de Galaxy S Plus eh?.
Inderdaad, maar bij mij werkt de GPS inderdaad ook beter met wat meer druk op het bovenste eind van de GPS-antennequote:
dit werkt inderdaad.... wtf...quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:47 schreef Parafernalia het volgende:
Sinds kort wat gps problemen met mijn sgs..en dit lijkt idd te helpen
k geloof t wel ja..gister plus nog in mn hand gehad, en geloof dat buitenkant gewoon exact hetzelfde isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb sindskort de S plus in mijn bezit.
Weet iemand of de back cover van de S hetzelfde is als de S Plus? Wil graag een andere achterkant maar voor de S plus vind ik niets.
Ik kan alleen maar van die plastic cover protectors vinden die je over de bestaande achterklep klikt. Dit maakt het toestel alleen maar groter.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit werkt inderdaad.... wtf...
En ik maar denken dat ik mn navigatie wel kon vergeten in de toekomst.... maar hij kan nu weer gpssignalen vinden en geeft me weer mogelijkheden.
Mooi dank je wel!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
k geloof t wel ja..gister plus nog in mn hand gehad, en geloof dat buitenkant gewoon exact hetzelfde is
screenshotje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb net de nieuwste Firmware gedownload en geinstalleerd. Nou wat grafische dingetjes veranderd dat vind ik niet zo erg en het zal alles wel wat soepeler maken. Maar nu is de paginanummering van het startscherm zeg maar in plaats van bovenaan, onderaan neergezet. Ik heb altijd 2 icoontjes helemaal onderin het scherm..maar die komen nu aardig ver naar boven toe omdat dat 1'tje er nog onder moet.
Kan je die naar boven brengen?
ow? dat is wel erg irritant dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat ook nieuw is sinds de firmware update is dat hij de rangschikking (eigen gemaakte volgorde) van de icoontjes in het Applicatiesmenu niet onthoudt zodra je het RAM geheugen wist of de telefoon opnieuw opstart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |