quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef Parafernalia het volgende:
Wow leer Slim icm Zeam steeds beter kennen, echt fantastisch
Het is net een GS2
Terug naar de winkel ghaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
De oordopjes die ik bij mijn Galaxy heb gekregen zijn stuk gegaan. Ik heb nu nieuwe gekocht van Samsung, zelfde model enzo, maar toch klinken ze iets minder. Verder niet erg, zijn nog steeds prima, maar ik moet wel het opneemknopje op de headset ingedrukt houden voor normale geluidskwaliteit. Weet iemand hoe dit komt en of dit op te lossen is?
Heb je niet ingesteld dat je automatisch melding krijgt als er een update is?quote:
Let op dat je de Gapps van 3.9 opnieuw flasht. Omdat die gelijk zijn gebleven, dacht ik dat die wel bewaard zouden blijven bij de update van Base en Essentials naar 4.0 maar dat is dus niet het geval.quote:
Er is een 4.0 versie van gapps tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:41 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Heb je niet ingesteld dat je automatisch melding krijgt als er een update is?
[..]
Let op dat je de Gapps van 3.9 opnieuw flasht. Omdat die gelijk zijn gebleven, dacht ik dat die wel bewaard zouden blijven bij de update van Base en Essentials naar 4.0 maar dat is dus niet het geval.
Nee, ik wil zo weinig mogelijk services hebben draaien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:41 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Heb je niet ingesteld dat je automatisch melding krijgt als er een update is?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Er is een 4.0 versie van gapps toch
quote:Direct : Slim ICS 4.0 ( Download Manufacturer base 4.0, device essentials 4.0 and Slim Gapps ( only for new users, existing users use the same one from 3.9 until i explicity say d/l new one). Flash all 3 in that order
En dan hier een beetje free rider spelen bij de mensen die wél de update service hebben draaien hèquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, ik wil zo weinig mogelijk services hebben draaien.
oke!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:34 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan hier een beetje free rider spelen bij de mensen die wél de update service hebben draaien hè![]()
Wat is het toch verslavend om telkens weer de nieuwste versie te flashen
En ook een beetje lomp of arrogant als je het mij vraagt. Maarreuh heb je Slim ICS succesvol geflasht? Met Zeam Launcher? Vet hè?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
oke!
Moet zeggen dat ik die goser van slim niet echt heel duidelijk vind..
Nou zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:34 schreef DAARHEID het volgende:
En dan hier een beetje free rider spelen bij de mensen die wél de update service hebben draaien hè![]()
Nee? Maar als dat zo is dan ga ik inderdaad maar voor nog een jaartje Galaxy S met Slim ICS op een sim-only abonnement. Of dat ik een S2 neem als ik die ergens goedkoop kan krijgen. Maar ja... een S3 met Slim ICS zal ook vast geen problemen met z'n batterij hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef Iwanius het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat er veel klachten zijn binnengekomen over de Samsung III
diens batterij verbruik ondanks dat men veel stroom vretende applicaties hebben
uitgeschakeld?
Sommigen hebben de Samsung Note daarvoor in de plaatsgenomen.
Ik had 3.9 alquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:23 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
En ook een beetje lomp of arrogant als je het mij vraagt. Maarreuh heb je Slim ICS succesvol geflasht? Met Zeam Launcher? Vet hè?
Nee. Bron?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef Iwanius het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat er veel klachten zijn binnengekomen over de Samsung III
diens batterij verbruik ondanks dat men veel stroom vretende applicaties hebben
uitgeschakeld?
Sommigen hebben de Samsung Note daarvoor in de plaatsgenomen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:36 schreef Pino112 het volgende:
Welke modem gebruiken jullie?
Ik zit nu op ZSJPG maar ik vind hem nogal veel gebruiken onder 3G (omgeving Zwolle) icm CM9..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |