Freysquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Ben zo blij voor Rob en zijn moeder dat hij binnenkort gaat trouwen met een van de dochters van die dude met het kasteel
Lelijk, maar neukbaar. Half Nederland toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Klauz op 02-06-2012 01:41:22 ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:34 schreef Klauz het volgende:
blegh ik ben ook gespoilerd
ik hoop dat de gebeurtenis zich snel voorvaltVingers jeuken, maar gaat niet gebeuren. HeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:34 schreef Klauz het volgende:
blegh ik ben ook gespoilerd
ik hoop dat de gebeurtenis zich snel voorvaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:43 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik moet nodig die boeken gaan lezen, want anders ga ik mezelf helemaal op internet kapotspoileren ...... ik ken mezelf
Heb ik al gedaan. Welcome to the club!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:45 schreef Klauz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik moet nodig die boeken gaan lezen, want anders ga ik mezelf helemaal op internet kapotspoileren ...... ik ken mezelf
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:35 schreef Nagil het volgende:
Voel erg mee met de mensen die zichzelf allemaal gespoilerd hebben. Je kan gewoon geen youtubecomments, google of wat dan ook raadplegen zonder het te verneuken voor jezelf helaas. Enige waar je op kan vertrouwen is de HBO-viewer's guide en die raad ik dan ook iedereen aan om te gebruiken.
Ik kan jullie overigens mededelen dat ik als boekenlezer ook ooit totaal gespoilerd werd door mijn vader die dacht dat alle sterfgevallen in een boek in de eerste helft voorkwamen, en dus mij vrolijk oplepelde wie er allemaal het loodje hadden gelegd. Ik riep nog: "HOUD OP HOUD HOUD OP" en toen zei hij vrolijk "Maar je weet toch dat die dood is?" en toen zei ik "GODVERDOMMEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEE EIKEL ALS JE ME HIER TER PLEKKE ONTERFD HAD WAS IK MINDER KWAAD OP JE GEWEEST"
Ik heb pas seizoen 1 gezien toen seizoen 2 al bezig was. Toen keek ik op de HBO Viewer's Guide en zag achter Khal Drogo's naam "deceased" staan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:35 schreef Nagil het volgende:
Voel erg mee met de mensen die zichzelf allemaal gespoilerd hebben. Je kan gewoon geen youtubecomments, google of wat dan ook raadplegen zonder het te verneuken voor jezelf helaas. Enige waar je op kan vertrouwen is de HBO-viewer's guide en die raad ik dan ook iedereen aan om te gebruiken.
Ik kan jullie overigens mededelen dat ik als boekenlezer ook ooit totaal gespoilerd werd door mijn vader die dacht dat alle sterfgevallen in een boek in de eerste helft voorkwamen, en dus mij vrolijk oplepelde wie er allemaal het loodje hadden gelegd. Ik riep nog: "HOUD OP HOUD HOUD OP" en toen zei hij vrolijk "Maar je weet toch dat die dood is?" en toen zei ik "GODVERDOMMEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEE EIKEL ALS JE ME HIER TER PLEKKE ONTERFD HAD WAS IK MINDER KWAAD OP JE GEWEEST"
Daarom ga ik ook deze zomer zo ver mogelijk doorlezen. Dan heb ik geen mogelijkheid meer tot gespoilerd worden!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
ALs je niet gespoilerd wil worden, koop je de boeken, sluit je jezelf op in een kelder totdat je ze allemaal uit hebt.
Sorry dat ik nu pas reageer, maar enorm bedankt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:36 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
GoT Wallpaper 8 - Voor Funzel
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:10 schreef Applebaum het volgende:
The Hound, maar dan ineens als zachtaardige burgerman die zich zorgen maakt over het milieu
Waar? Voor hoeveel? Thxquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:16 schreef Omega het volgende:
Vandaag krijg ik dan de BR box binnen, dankzij een tip in dit topic voor een schappelijke prijs, bedankt nog daarvoor (ze hadden even problemen met leveren).
Goffedomme.. ondanks je waarschuwing pleurde ik alsnog m'n muis door de woonkamerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog niet eerder gezien. Schrok me helemaal wild op 0.57!
Zoals DancingPhoebe schreef bij frs online. Maar inderdaad maar 1 dag. Kosten ¤ 29,99 incl verzending.quote:
Wat?????quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:04 schreef benx het volgende:
Valt tegen aangezien hij hier bij de Mediamarkt voor 24,99 ligt.
Toen ik het hem hoorde zeggen wist ik meteen dat het de nieuwe TT zou worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:35 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Betere TT: F*ck the king's guard, F*ck the city and f*ck the king!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |