Ahh, edited!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Weet je zeker dat dat de laatste post was Perrin?
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef Perrin het volgende:
Zou erg vreemd zijn, 2 weken voor de parlementsverkiezingen in Griekenland.
Leuk nog meer economische experimenten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik begreep in de discussie op RTLZ dat als spanje failliet gaat NL ook failliet gaat door de relatief grote bankensector hier. Wat zou eigenlijk het proibleem zijn van dit scenario? Wij als Nederland kunnen ook prima failliet, zijn we meteen van die schuldenlast af. Ik zou zeggen laat die Spanjaarden ook maar failliet gaan, kijken wat er gebeurt!
Hoeft niet als je de aandeel/obligatie-houders laat betalen voor de verliezen van de banken, iets dat uiteindelijk zowiezo gaat gebeuren imo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik begreep in de discussie op RTLZ dat als spanje failliet gaat NL ook failliet gaat door de relatief grote bankensector hier.
en wat denk je wat de rest van de wereld gaat doen als heel Europa zich even failliet verklaard en alles zomaar niet meer aflost?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik begreep in de discussie op RTLZ dat als spanje failliet gaat NL ook failliet gaat door de relatief grote bankensector hier. Wat zou eigenlijk het proibleem zijn van dit scenario? Wij als Nederland kunnen ook prima failliet, zijn we meteen van die schuldenlast af. Ik zou zeggen laat die Spanjaarden ook maar failliet gaan, kijken wat er gebeurt!
Nog even in mijn vakantie in de states is ook niet meer te betalenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:49 schreef Scrummie het volgende:
EURUSD koers is inmiddels naar de 1.22 gezakt.
Zie hier het grootste voordeel van de euro. Die wisselkoersen komen me echt m'n strot uit! Verslaafd aan het checken ervan, weet er tientallen uit m'n hoofd, ze weerhouden me ervan op reis te gaan, waardeloos...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef Revolution-NL het volgende:
De gevolgen van het Euro faal project zijn niet meer te overzien. De architecten van de Euro staan erbij en kijken er na.
Men zou deze personen strafrechteljk moeten vervolgen.
Zonder de Euro gaat het licht uit mensen
[..]
Nog even in mijn vakantie in de states is ook niet meer te betalen
vorig jaar nog in de states geweest met 1.47, even goed veel nieuwe kleding en schoenen ingeslagenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef Revolution-NL het volgende:
De gevolgen van het Euro faal project zijn niet meer te overzien. De architecten van de Euro staan erbij en kijken er na.
Men zou deze personen strafrechteljk moeten vervolgen.
Zonder de Euro gaat het licht uit mensen
[..]
Nog even in mijn vakantie in de states is ook niet meer te betalen
1.2310, voor zover ik kan zien. En inmiddels weer op ruim 1.24, is er weer iets gebeurd?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:49 schreef Scrummie het volgende:
EURUSD koers is inmiddels naar de 1.22 gezakt.
Yep. Hij zakte vanmiddag even naar 1.2296 ofzoiets, maar toen kwam er nieuws uit de VS, de waarde van de dollar klapte vrij hard naar beneden, waardoor (uiteraard) de EURUSD koers weer wat positiever uitviel voor de euro. Ik geloof dat dat het banencijfer was, maar ik miste het een beetje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1.2310, voor zover ik kan zien. En inmiddels weer op ruim 1.24, is er weer iets gebeurd?
Dat heeft geen invloed gehad vandaag. Kreeg ook totaal geen aandacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef HiZ het volgende:
Ik neem aan dat het feit dat het referendum in Ierland op een ruim 'Ja' staat ook wel positief werkt voor de koers van de euro.
De uitslagen zijn dan ook nog niet eens een uur terug bekend geworden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heeft geen invloed gehad vandaag. Kreeg ook totaal geen aandacht.
En toch heeft het geen invloed. Het is nauwelijks nieuws zelfs.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
De uitslagen zijn dan ook nog niet eens een uur terug bekend geworden.
bron?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:41 schreef michaelmoore het volgende:
Die Berlusconi is me er ook eentje, die wil dat Italie zelf wat meer euro gaat drukken
Jij zat toch in India? Laat het nieuws even voor wat het is johquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:41 schreef michaelmoore het volgende:
Die Berlusconi is me er ook eentje, die wil dat Italie zelf wat meer euro gaat drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |