Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Faalhaas van het jaarquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dat wisten we al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde topic stealen met TT: vandermar is gewoon slecht
Als je goed opgesteld staat is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Probeer daar Walcott maar mee bij te houden in een sprintduel
Gaat dus over happy hour vanavond i.v.m. 99 Messi. Inleg is 15.750 coins ivm tax.quote:een paar man die 15k inleggen bij Rijst, die opent pakjes op zijn stream en de winst delen we.
Hmm dat heb ik dus niet ik speel liever tegen robben/hulkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je goed opgesteld staat is dat geen probleem.
Ik speel liever tegen Walcott dan tegen Nani of Lavezzi Hulk of Robben ofzo.
Die heb ik allemaal geloof ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Pacewhores op de flanken vind ik niet zo erg, pacewhores door het centrum heb ik meer moeite mee. Vooral Agbonkuthoer, Beckford en die vage Afrikaan uit de Franse competitie.
Voordat de bal in de 16 komt heb je mogelijkheid om de verdediger te selecteren en ermee voor je man te lopen. Als de tegenstander dat ook doet is het 50/50.quote:
quote:
Aubameyang?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Pacewhores op de flanken vind ik niet zo erg, pacewhores door het centrum heb ik meer moeite mee. Vooral Agbonkuthoer, Beckford en die vage Afrikaan uit de Franse competitie.
quote:
Ik ook nietquote:
Ik wist!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:54 schreef DutchSL het volgende:
GJE hoeven we het niet te vragen, want die is toch te armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel 12,5k nu op het moment heurrquote:
Domste dat je kan doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:22 schreef EVH001 het volgende:
ik heb 100k. zal ik alles aan pakjes uitgeven??
Achteraf is alles anders..quote:
Door het centrum is veel makkelijker te verdedigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Nee, vleugelverdedigers hebben meer pace.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door het centrum is veel makkelijker te verdedigen.
en daarom ben je dus zo slecht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, vleugelverdedigers hebben meer pace.
CB's zijn meer brick walls waar je mee in moet stappen en hopen op het beste
CB's hebben niks in te brengen tegen Walcotts, daar heb je Walker of Richards voor nodigquote:
Je CB's zijn juist de key van je verdediging. Het enige wat je met de RB of LB kan is mee rennen. Vaak kunnen ze niet eens fatsoenlijk verdedigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, vleugelverdedigers hebben meer pace.
CB's zijn meer brick walls waar je mee in moet stappen en hopen op het beste
Ik doe meestal gewoon containen en R1 in de verdedigingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je CB's zijn juist de key van je verdediging. Het enige wat je met de RB of LB kan is mee rennen. Vaak kunnen ze niet eens fatsoenlijk verdedigen.
Met je CDM drukken en je CB naar achter lopen werkt meestal effectief.
walcott staat toch ook niet in het centrumquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CB's hebben niks in te brengen tegen Walcotts, daar heb je Walker of Richards voor nodig
afweging die je moet makenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:41 schreef DutchSL het volgende:
CB te veel naar achter lopen is ruimte geven voor long shot
Agbon/Bent/Beckford figuren danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
walcott staat toch ook niet in het centrum
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Downloaden van muziek is ook helemaal niet meer leuk trouwens, de goeie oude tijd dat je moest wachten op een download is ook alweer voorbij
Heel erg ja, gelijk er naar kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Downloaden van muziek is ook helemaal niet meer leuk trouwens, de goeie oude tijd dat je moest wachten op een download is ook alweer voorbij
Het geeft gewoon geen 'kick' meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heel erg ja, gelijk er naar kunnen luisteren.
Toen was GJE nog klein en schattigquote:
Uit welk jaar kom jij?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen was GJE nog klein en schattig
80.000 winkels afgaan om je CD te vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:47 schreef Fuszy het volgende:
Oh en gewoon cd's en vinyl kopen. Heb hier genoeg cd's en vinyl staan
Bouwjaar 1997quote:
Een vriend van me verzamelt die dingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:47 schreef Fuszy het volgende:
Oh en gewoon cd's en vinyl kopen. Heb hier genoeg cd's en vinyl staan
Zo erg is het niet. Als je iets specifiek wil, dan moet je naar de onafhankelijke zaken gaan en anders amazon.comquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
80.000 winkels afgaan om je CD te vinden
Ja, dat doe ik ook. Heb nu alleen geen geld, dus kan niks meer kopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een vriend van me verzamelt die dingen.Wel grappig. Die heeft een grote Old school hip hop collectie daarvan.
Ken jij winkels die Rick Ross verkopen dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Als je iets specifiek wil, dan moet je naar de onafhankelijke zaken gaan en anders amazon.com
Je hebt genoeg van die winkels waar ze alleen LP's verkopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Als je iets specifiek wil, dan moet je naar de onafhankelijke zaken gaan en anders amazon.com
Die gaan langzamerhand ook allemaal de pijp uit, grote vinylzaken in Amsterdam gaan zelfs faillietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt genoeg van die winkels waar ze alleen LP's verkopen
Can't.... Resist...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken jij winkels die Rick Ross verkopen dan?
Heb er weer even 2 albums van 'gekocht'
Probeer de FAME in amsterdam. Zullen er vast wel iets van hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken jij winkels die Rick Ross verkopen dan?
Heb er weer even 2 albums van 'gekocht'
Noem jij eens wat kwaliteit naast Drake dan, ik zoek nog wel wat.quote:
Als ik weer eens ga zal ik eens voor de grap kijken, echte CD's zijn mooi om te hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Probeer de FAME in amsterdam. Zullen er vast wel iets van hebben.
Ook uit 97?quote:
En dat terwijl elk album voortaan op Vinyl uitkomt. iig in stijgende mate.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die gaan langzamerhand ook allemaal de pijp uit, grote vinylzaken in Amsterdam gaan zelfs failliet
Dat is de enige winkel naast FRS die in mij opkomt waar ze cd's verkopen xDquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Probeer de FAME in amsterdam. Zullen er vast wel iets van hebben.
Wu Tang Clanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Noem jij eens wat kwaliteit naast Drake dan, ik zoek nog wel wat.
Agressieve rap wel
[..]
Als ik weer eens ga zal ik eens voor de grap kijken, echte CD's zijn mooi om te hebben
http://www.mobygames.com/(...)pe,1/p,-1/ssid,1997/quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ook uit 97?damn wat een bazenspel was dat!
[..]
En dat terwijl elk album voortaan op Vinyl uitkomt. iig in stijgende mate.
Dope D.O.D. is wel vet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Agressieve rap wel
[..]
Als ik weer eens ga zal ik eens voor de grap kijken, echte CD's zijn mooi om te hebben
quote:
Ik heb Gran Turismo 1 nog gespeeld, dat was ook mooi toenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.mobygames.com/(...)pe,1/p,-1/ssid,1997/
Toen? Je was 0 ? En jaren later was die niet mooi meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb Gran Turismo 1 nog gespeeld, dat was ook mooi toen
Toen ik 4 was begon ik met gamen, sindsdien verslaafdquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen? Je was 0 ? En jaren later was die niet mooi meer
Ik luister geen agressieve rap.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Agressieve rap wel
[..]
quote:
Zeg dat welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet slecht voor Nederlanders, al zien die gasten er echt niet uit
idd. Soulja Boy enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
Qua rap heb je wel wat kwaliteit, maar helaas gaat veel voortaan over bitches, hoes en money.
Luister overigens liever naar indie, rock etc , voor als je het nog niet wist
Dan luister je naar de verkeerde.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
Qua rap heb je wel wat kwaliteit, maar helaas gaat veel voortaan over bitches, hoes en money.
Luister overigens liever naar indie, rock etc , voor als je het nog niet wist
Dat team kost zeker een half miljoen in de eerste maanden van FUT denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef Nickskuh het volgende:
Hazard - Van Persie - Hulk
? - Yaya Toure - Ramires
? - Kompany - Vertonghen - Walker
Dit word sowieso mijn team in f13
quote:
Ben bang van welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat team kost zeker een half miljoen in de eerste maanden van FUT denk ik
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind dit wel chille muziek hoor.
Kleding mag wel een maatje groter vind ik
Ik zeg ook dat er veel over gaat. Ik luister over het algemeen niet naar rap. Waar ik dan af en toe naar luister:quote:
Typhoonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat er veel over gaat. Ik luister over het algemeen niet naar rap. Waar ik dan af en toe naar luister:
dat album van Jay z met Kanye
Fresku
Blueprint 3 van Jay z
Whiz khalifa (omdat black & Yellow)
Flinke namen
Typhoon
en dat was het ongeveer.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fresku gaat af en toe wel, maar die Gino Pietermaai maakt hem gewoon nep
Ja die heet 2001quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik luister alleen naar kwaliteit raps. Niet die nigga money fuck all the bitches etc etc muziek.
Toch vind ik dat album van dr Dre & Snoop Dogg uit 2001 (?) wel fucking vet.
Je kent zijn alterego niet?quote:
Ik ben er net. En lees dit toevallig. Gaat dit nog door? Want dan wil ik ook wel inleggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gaat dus over happy hour vanavond i.v.m. 99 Messi. Inleg is 15.750 coins ivm tax.
IN:
Rijst
DutchSL
poker4lifee
Roypsv
Voeg je naam toe als je mee wilt doen (PS3).
Ik denk dat ze Torres + geld ruilen voor Falcaoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea gaat er sowieso heel gelikt uit zien in een 4231.
--------------Torres
Hazard--Sturridge--Hulk
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:56 schreef Neraice het volgende:
Iemand hier die mij 200.000-250.000 coins kan verkopen? Xbox 360.
Mata op 10 of Hazard op 10 en Mata op links, of Hulk in de spits en Hazard naar rechts of whatever, maar nooit Sturridge in de basis ten koste van Mata.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea gaat er sowieso heel gelikt uit zien in een 4231.
--------------Torres
Hazard--Sturridge--Hulk
Dan doe jij voor 2 man mee lijkt mequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef Confetti het volgende:
Ik wil wel 30k inleggen voor de pakjes maar hoe gaan we 99 Messi dan verdelen?
Gewoon dubbele inleg = dubbele winstquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef Confetti het volgende:
Ik wil wel 30k inleggen voor de pakjes maar hoe gaan we 99 Messi dan verdelen?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik ben er net. En lees dit toevallig. Gaat dit nog door? Want dan wil ik ook wel inleggen.
Gaat dus over happy hour vanavond i.v.m. 99 Messi. Inleg is 15.750 coins ivm tax.quote:een paar man die 15k inleggen bij Rijst, die opent pakjes op zijn stream en de winst delen we.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vind die muziek op rijst' stream wel goed
Dit. Hij wilt geen zipje voor me maken thoughquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vind die muziek op rijst' stream wel goed
Jaaa dááááág. Zoek je eigen muziek swaaaaaggerjaggggerrrrquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit. Hij wilt geen zipje voor me maken though
Tuurlijk. ik hou zoveel mogelijk in de club en ga ze op de TP zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef DutchSL het volgende:
De opbrengst verdelen is niet alleen 99 Messi he, anders kunnen we net zo goed 15k aan Rijst cadeau geven als we Messi niet krijgen.
We kijken gewoon wat er in de pakjes zit en wat het kan opleveren, dat gedeeld door het aantal participanten is wat er uitgekeerd wordt per persoon
Swagger Jaggerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jaaa dááááág. Zoek je eigen muziek swaaaaaggerjaggggerrrr
Het is swaggerjackerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jaaa dááááág. Zoek je eigen muziek swaaaaaggerjaggggerrrr
quote:
Wou ik net posten ja.quote:
omg ik zei isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
Noem is wat goede albums om te downloaden dan Rijst? Lost ones heet die ene van J Cole toch?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=swagger%20jackerquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
Noem is wat goede albums om te downloaden dan Rijst? Lost ones heet die ene van J Cole toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratzquote:
Gefeliciteerd, daarom een nummertje voor jou!quote:
wederom danku!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daarom een nummertje voor jou!
Dit nummer zocht ik vanacht trouwens van Chuckie
Ik zag het ook al staanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:13 schreef EVH001 het volgende:
Swagger Jagger
A word used to describe the act of a prostitute receiving triple penetration during group sex. Common phrase used in Gypsy/Traveler culture.
Swagger jagger, swagger jagger
You should get some of your own
Count that money, get your game on
Get your game on, get ya, get ya, game on
En gratz
Congratsquote:
grats, en niet de jongste zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]thx, ff album van Miller en Cole proberen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
grats, en niet de jongste zo te zien
idd, geen zorgen, geen stress. niks.quote:
Ja die eerste maar die had ik eerst gekocht via Itunes en heb me pc geofrmateerd maar kan hem neit meer downloaduhquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Rijst, je mist een DFD album geloof ik
Ik word binnekort 15 gewoonquote:
Fun with Dumb heb ik, da's niet de eerste ofwel?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja die eerste maar die had ik eerst gekocht via Itunes en heb me pc geofrmateerd maar kan hem neit meer downloaduh
Jij hebt altijd coole stories, broquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dus dat ik 3x zoveel wins als losses zou hebben als ik de finale zou winnen, maar ineens heb ik er een loss bij en mijn spelers hadden ineens minder fitness
Wel gewonnen van een 5 atb MLS team met mijn MLS team. Ik kwam op 0-1 en vlak daarna werd het 1-1, toen werd het 1-2 voor mij en vlak voor tijd een finesse shot van 25 meter dat er zomaar in ging. Na verlenging uiteindelijk 2-5 gewonnen
sure, add mmootje maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:18 schreef Nickskuh het volgende:
iemand een potje op ps3 tegen mijn negerlanders
Best veel.. BPL bronze, MLS bronze, Engelse bronze, Serie B bronze, Koreaanse bronze, Poolse bronze (1x gebruikt) BraBronze (2x gebruikt en 2x verloren) en SPL/Engelse hybrid. Nu moet ik dus nog 3x winnen voordat ik 3x zoveel wins als losses hebquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt altijd coole stories, bro![]()
Hoeveel bronzen teams heb jij?
Die bedoel ik. Mja matige album. Slechte producties.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fun with Dumb heb ik, da's niet de eerste ofwel?
3 jaar verschil is ook een groot stressverschil dus?quote:
harhar ik over de 7x meer wins dan losses heen nuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best veel.. BPL bronze, MLS bronze, Engelse bronze, Serie B bronze, Koreaanse bronze, Poolse bronze (1x gebruikt) BraBronze (2x gebruikt en 2x verloren) en SPL/Engelse hybrid. Nu moet ik dus nog 3x winnen voordat ik 3x zoveel wins als losses heb
Klopt, die ander is beter die ik heb, met Town erinquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Mja matige album. Slechte producties.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
kaching. Misschien hou ik het wel gewoon.
[ afbeelding ]
Maar ik speel alleen maar met silvers en bronzes, soms ook tegen golds maar dat is niet een goed idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
harhar ik over de 7x meer wins dan losses heen nu
Zeker weten. Rijbewijs, Tandarts zelf doen en dan nog bankrekening omzetten en papieren lezen. Is kut manquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 jaar verschil is ook een groot stressverschil dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien houden ze rekening met jouw leeftijd en staat dat sowieso bij elk nummer.quote:
Hi hi ha hoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
misschien houden ze rekening met jouw leeftijd en staat dat sowieso bij elk nummer.
Ja, maar minder coins en wel 11 contracten wegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik scoor nu de 1-0 met een lob en meteen een ragequit in de 6e minuut ofzo
Dat is wel makkelijk een win erbij.
cool story broquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:29 schreef WezepAFCA het volgende:
Wel goed nieuws verder, pak net 10$ op pokerstars met four of a kind 9's op de flop, kerel had pocket 10 en er lag 9 10 9 dus hij had full hous en gaat all in. Mooie hand.
?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
cool story broIk heb nog 800$ op fulltilt staan, hopelijk krijg ik dat ooit nog terug
Kan je die 800$ gewoon uitcashen dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
cool story broIk heb nog 800$ op fulltilt staan, hopelijk krijg ik dat ooit nog terug
Eerst nog eens 800 storten. Dan kan het wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Kan je die 800$ gewoon uitcashen dan?
dat is echt fucking ziek...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef DutchSL het volgende:
Quel heeft 710-26-57 als recordmeer dan 12x zoveel wins als losses
Ze speelt tegen de computer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef DutchSL het volgende:
Amerikaanse DOJ heeft beslag gelegd opd ie site, alle spelersgelden etc in beslag genomen, honderden miljoenen. Site failliet nu.quote:
yepquote:
Dat was een paar jaar geleden op het nieuws kan ik me nog wel heugen, dat was het dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Amerikaanse DOJ heeft beslag gelegd opd ie site, alle spelersgelden etc in beslag genomen, honderden miljoenen. Site failliet nu.
Alleen nu is Pokerstars bezig die site over te nemen(jaar later nu al) In onderhandeling met de DOJ enzo, dus hopelijk lukt dat want dan gaat stars ook de spelers terugbetalen. Zo niet geld kwijt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:33 schreef Rijst het volgende:
Wie heeft er allemaal van Quel verloren? Eerlijk zeggen.
haha iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden op het nieuws kan ik me nog wel heugen, dat was het dus
Dat kan Rijst niet zeggenquote:
Nooit tegen haar gespeeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:33 schreef Rijst het volgende:
Wie heeft er allemaal van Quel verloren? Eerlijk zeggen.
Offline ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef DutchSL het volgende:
idd, dat postte ze hier al een keerquote:
Ja toen begon ik wel net en maakte je 1 klutsgoal op het eindquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:38 schreef DutchSL het volgende:
Ja ok dat wist ik niet.
Dan heeft poker de indrukwekkendste statistiek in mijn lijst, 644-23-88.
Volgens mij heb ik 1x tegen hem gespeeld en gewonnen.
Is je goed bijgeblevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja toen begon ik wel net en maakte je 1 klutsgoal op het eind
Konden beide amper wat creëren toen, dikke kut wedstrijd
Ja ik verlies zo weinig dat ik de keren dat ik verlies wel onthoudquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn keiharde anale verkrachting door jouw MLS negers zal ik ook niet snel vergeten
Met de zomer kapt iedereen met Fifa dus kun je in alle rust handelen. Markt zal verder instortenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb nu 110k in coins, wil mn teams niet verkopen. hoelang zal het ongeveer duren met handelen etc voordat ik Ronaldo kan kopen?
Hangt er vanaf hoeveel je met handelen maakt..Dat weet jij zelf beter dan wij..Met 20K per dag heb je hem over een week of 2 al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb nu 110k in coins, wil mn teams niet verkopen. hoelang zal het ongeveer duren met handelen etc voordat ik Ronaldo kan kopen?
Budget?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef Nickskuh het volgende:
http://futhead.com/12/squad/940398
verbeteringen?
IF Santana iigquote:
134 dagen, 7 uur en 12 minuten. Seconden moet je zelf maar berekenen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Slechte ervaringen meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef Roypsv het volgende:
Waarom organiseren we geen toernooi met futteams? iedereen legt 1k coins in ofzo
Is al 2x geprobeerd en 2x totaal misluktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef Roypsv het volgende:
Waarom organiseren we geen toernooi met futteams? iedereen legt 1k coins in ofzo
Dat is al zo vaak gedaan en volgens mij liep het steeds fout omdat mensen hun wedstrijden niet speelden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef Roypsv het volgende:
Dat is wel gaar dan misschien alleen mensen mee laten doen die ook echt actief spelen etc.. die je dus hier ook constant ziet posten enzo ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak gedaan en volgens mij liep het steeds fout omdat mensen hun wedstrijden niet speelden.
Bedankt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
134 dagen, 7 uur en 12 minuten. Seconden moet je zelf maar berekenen.
Zie hier wie aan het huidige toernooi mee doen en wie geen wedstrijden speelde, o.a. de persoon die hier zo'n beetje het meeste postquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Dat is wel gaar dan misschien alleen mensen mee laten doen die ook echt actief spelen etc.. die je dus hier ook constant ziet posten enzo ?
Te veel info in dat bestand ;Pquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie hier wie aan het huidige toernooi mee doen en wie geen wedstrijden speelde, o.a. de persoon die hier zo'n beetje het meeste post
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nee, heb toen de pot uitgekeerd gewoon, Fuszy, de dief, heeft wel mijn 2k in handen nogquote:
http://bit.ly/KxlgX9quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:56 schreef UltimateTeam het volgende:
Hoe bereken je die chemistry omdat futhead er vaak naast zit het heeft toch met iets van punten te maken? heb op internet gezocht maar niet echt iets gevonden
GJE kan je me 20k lenen ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, heb toen de pot uitgekeerd gewoon, Fuszy, de dief, heeft wel mijn 2k in handen nog
Heb dat bij lange na niet, en hetgene wat ik heb is hard nodigquote:
En welke link dan??? heb ik zelf ook wel opgezocht?quote:
jammer wil ff IF henry kopen ;pquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb dat bij lange na niet, en hetgene wat ik heb is hard nodig
Sorry
Toch weer 1 heaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, kun je misschien 1 biertje van kopen in de kroeg
Zullen we een potje nu?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb dat bij lange na niet, en hetgene wat ik heb is hard nodig
Sorry
Je moet gewoon voor elke dode link een sterke link hebben om te compenseren, twee links met een landgenoot en/of club genoot zorgt voor een extra bonuspunt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:58 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
En welke link dan??? heb ik zelf ook wel opgezocht?
Wie kan mij uitleggen hoe dat werkt met aantal punten en zo en hoeveel punten je moet halen voor 9chem.
Neem roberto carlos.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Niet? ik heb namelijk nog geen free kick specialist en hij kan volgens mij aardig tricken
Je hebt Cabaye toch, die neemt hele goede vrije trappen hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Niet? ik heb namelijk nog geen free kick specialist en hij kan volgens mij aardig tricken
dat wel iemand goede vervanging voor mounier if ?>quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt Cabaye toch, die neemt hele goede vrije trappen hoor.
als we genoeg hebbenquote:
Remyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat wel iemand goede vervanging voor mounier if ?>
Iemand met 2 dode, 2 alleen competitie en 1 club en competitie is 9chem?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Overtoomquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:03 schreef Pino0 het volgende:
ziek ik kan weer posten
wie heeft er een alternatief voor duarte in een nederlands zilver team op cam?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:08 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
lama moet eten moe dalijk werken, vanavond potje?
Moet het NL zijn of Eredivisie? Andersson van Groningen is echt super..als het NL moet zijn dan Goossens of Barazite, maar die zijn wel minder dan Duarte imoquote:
quote:
Half 5? Rijst?quote:
Ik had vandaag die Braziliaanse CAM uit de Serie A (hernandes or something) als CDM voor 2kquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:10 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand toevallig nog ergens een boekverslagje of 4 liggen?![]()
Moeten dinsdag ingeleverd worden en ik heb nog niks
On: Voor diegene die niet wisten hoe ze geld moesten verdienen: let vooral op de omgebouwde CAM's en ST's. Veel mensen kennen hun meerwaarde niet.
www.scholieren.comquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:10 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand toevallig nog ergens een boekverslagje of 4 liggen?![]()
Moeten dinsdag ingeleverd worden en ik heb nog niks
On: Voor diegene die niet wisten hoe ze geld moesten verdienen: let vooral op de omgebouwde CAM's en ST's. Veel mensen kennen hun meerwaarde niet.
We kunnen niet clubben omdat jij een pittig kort kapseltje wilt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wanneer weer clubs?
Kan zelf nu niet![]()
Ga zo naar de kapper
Nouja, je hebt wat NIF's met een IF en/of TOTYquote:
Bedankt, die kende ik nog nietquote:
Je kan toch gewoon sneaky dingetjes veranderen??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Bedankt, die kende ik nog niet
Nee, i.v.m plagiaat heb ik er liever geen van Scholieren.com
Heeft helemaal niemand van jullie, veelal 18-jarigen, een boekverslag voor me?
ja, laat ik dat maar doen ja. Ik baal er wel van dat ik zo lang alles heb uitgesteldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:14 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon sneaky dingetjes veranderen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |