Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Faalhaas van het jaarquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dat wisten we al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde topic stealen met TT: vandermar is gewoon slecht
Als je goed opgesteld staat is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Probeer daar Walcott maar mee bij te houden in een sprintduel
Gaat dus over happy hour vanavond i.v.m. 99 Messi. Inleg is 15.750 coins ivm tax.quote:een paar man die 15k inleggen bij Rijst, die opent pakjes op zijn stream en de winst delen we.
Hmm dat heb ik dus niet ik speel liever tegen robben/hulkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je goed opgesteld staat is dat geen probleem.
Ik speel liever tegen Walcott dan tegen Nani of Lavezzi Hulk of Robben ofzo.
Die heb ik allemaal geloof ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Pacewhores op de flanken vind ik niet zo erg, pacewhores door het centrum heb ik meer moeite mee. Vooral Agbonkuthoer, Beckford en die vage Afrikaan uit de Franse competitie.
Voordat de bal in de 16 komt heb je mogelijkheid om de verdediger te selecteren en ermee voor je man te lopen. Als de tegenstander dat ook doet is het 50/50.quote:
quote:
Aubameyang?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Pacewhores op de flanken vind ik niet zo erg, pacewhores door het centrum heb ik meer moeite mee. Vooral Agbonkuthoer, Beckford en die vage Afrikaan uit de Franse competitie.
quote:
Ik ook nietquote:
Ik wist!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:54 schreef DutchSL het volgende:
GJE hoeven we het niet te vragen, want die is toch te armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel 12,5k nu op het moment heurrquote:
Domste dat je kan doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:22 schreef EVH001 het volgende:
ik heb 100k. zal ik alles aan pakjes uitgeven??
Achteraf is alles anders..quote:
Door het centrum is veel makkelijker te verdedigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Nee, vleugelverdedigers hebben meer pace.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door het centrum is veel makkelijker te verdedigen.
en daarom ben je dus zo slecht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, vleugelverdedigers hebben meer pace.
CB's zijn meer brick walls waar je mee in moet stappen en hopen op het beste
CB's hebben niks in te brengen tegen Walcotts, daar heb je Walker of Richards voor nodigquote:
Je CB's zijn juist de key van je verdediging. Het enige wat je met de RB of LB kan is mee rennen. Vaak kunnen ze niet eens fatsoenlijk verdedigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, vleugelverdedigers hebben meer pace.
CB's zijn meer brick walls waar je mee in moet stappen en hopen op het beste
Ik doe meestal gewoon containen en R1 in de verdedigingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je CB's zijn juist de key van je verdediging. Het enige wat je met de RB of LB kan is mee rennen. Vaak kunnen ze niet eens fatsoenlijk verdedigen.
Met je CDM drukken en je CB naar achter lopen werkt meestal effectief.
walcott staat toch ook niet in het centrumquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CB's hebben niks in te brengen tegen Walcotts, daar heb je Walker of Richards voor nodig
afweging die je moet makenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:41 schreef DutchSL het volgende:
CB te veel naar achter lopen is ruimte geven voor long shot
Agbon/Bent/Beckford figuren danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
walcott staat toch ook niet in het centrum
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Downloaden van muziek is ook helemaal niet meer leuk trouwens, de goeie oude tijd dat je moest wachten op een download is ook alweer voorbij
Heel erg ja, gelijk er naar kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Downloaden van muziek is ook helemaal niet meer leuk trouwens, de goeie oude tijd dat je moest wachten op een download is ook alweer voorbij
Het geeft gewoon geen 'kick' meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heel erg ja, gelijk er naar kunnen luisteren.
Toen was GJE nog klein en schattigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |