Bedankt voor je post, fijn dat hij lekker bij gegroeid is!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn buikbeeb is ook aan de kleine kant. Ik heb twee extra groeiecho's gehad om te checken of hij wel goed zijn eigen lijn blijft volgen of dat de groei verder afbuigt. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand. Hij wordt nu geschat op 2700-3000 gram bij 40 weken. Mij is verteld dat vooral de buikomtrek belangrijk is voor het bepalen van groeiachterstand. Als er iets aan de hand is met de placenta o.i.d. dan blijft de groei van de buik meer achter dan de rest. Bij mij was de buik juist steeds relatief groot (liep maar 1-2 week achter, terwijl de rest meer 2-3 weken achterliep). Ik vond het fijn dat het even extra in de gaten werd gehouden. Misschien kan jij daar ook om vragen? Of wordt dat al gedaan?
Ik snapte hem ook niet helemaal, dus ik vraag gewoon hoe het zitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef livelink het volgende:
En moet ik MeNicole nou ook feliciteren? Ik snapte de opmerking bloed vs lichaam niet helemaal![]()
Ik neem het zekere voor het onzekere. Gefeliciteerd MeNicole!
We kwamen er van de week achter toen ik bloed had laten prikken omdat ik al maanden zo moe ben. Maar ben nog gewoon elke maand ongesteld geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef livelink het volgende:
En moet ik MeNicole nou ook feliciteren? Ik snapte de opmerking bloed vs lichaam niet helemaal![]()
Ik neem het zekere voor het onzekere. Gefeliciteerd MeNicole!
Ow nou gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We kwamen er van de week achter toen ik bloed had laten prikken omdat ik al maanden zo moe ben. Maar ben nog gewoon elke maand ongesteld geweest.
En hoe lang ben je dan al zwanger, of weet je dat nog niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We kwamen er van de week achter toen ik bloed had laten prikken omdat ik al maanden zo moe ben. Maar ben nog gewoon elke maand ongesteld geweest.
Ze prikken toch niet standaard op HCG? Had je zelf een vermoeden?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
ow ja, dat vroeg ik me ook nog af, thanks!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef simmu het volgende:
gefeliciteerd dames![]()
en nu we toch bezig zijn: sylvana, hoe zit dat nou?
Soms wel, soms niet. Ik werk als zorgcoördinator in een woonvorm met cliënten met ass. Sommige dagen zijn erg druk, sommige dagen niet.quote:
Oh lol, zo lang ben ik nog niet terug en heb ook niet alles terug gelezenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:35 schreef Estrys het volgende:
Ik loop hier alweer vanaf 24 april rond hoor, maar toch bedankt
Ha, zie je wel, ik dacht al ben ik nou in de war ofzo, maar was te lui om terug te gaan zoeken, haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:35 schreef Estrys het volgende:
Ben je nu als ik het goed begrijp in januari uitgeteld?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:35 schreef Estrys het volgende:
Heftig. maar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik weet niet hoelang. Ze hebben voor meerdere dingen getest. Omdat ik gewoon ongesteld ben geweest was dat absoluut niet bij me opgekomen. Mijn ha heeft het voor de zekerheid wel aangevinkt.
Ik was net begin maart weer met de pil begonnen. Dus misschien is het van voor die tijd maar aangezien ik maart en april gewoon ongesteld ben geweest denk ik dat niet. Was 30 april nog ongesteld en dinsdag hoorden we dit. Dus ik weet ook echt niet van wanneer ie dan is.
We laten het nu allemaal even bezinken en volgende week maak ik een afspraak bij de vlos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |