Ik twijfel of ik een nieuw topic moet openen of het hier moet posten, maar laat ik het toch hier proberen.
Ons kleine (geboren 03-02-2012) heeft al sinds ~2 maanden drink problemen. De eerste 2 maanden ging heel goed, hij wilde meer dan dat hij moest drinken, maar plots ging het slechter. Hij moet per dag zo een 800-1000ml drinken, hij drinkt met moeite (wij zijn echt 24 uur met hem bezig) 400-500ml op een dag.
Hij weigerde sinds het begin al de borst, dus krijgt hij kunstvoeding, al heeft hij ook redelijk wat binnen gekregen dmv kolven.
Hij is begonnen met Nutrilon H.A., op aanraden van de kinderarts zijn wij overgestapt op Nutrilon Pepti (omdat hij weinig drinkt, zou koemelkallergie de reden kunnen zijn). Ook Pepti drinkt hij niet. Volgens de kinderarts heeft hij een verborgen reflux (al hebben wij onze vraagtekens erbij).
De CB, de kinderarts, huisarts, ze zeggen allemaal, blijf volhouden, het komt vanzelf goed. Maar wij zijn hem met de dag slechter worden. Voor zijn reflux heeft hij Zantac gekregen, dit zou de zuur remmen.
Echter zien wij 0.0 vooruitgang.
Kunnen wij echt niks anders doen dan alleen proberen en afwachten?