Tamea: nog steeds bij Icarusje, ergens op het eiland, maar geen idee waar
Liselotte: verwikkeld in romance met Kronar (Pretorian Guard), woont in Villa Faat
Tot zover Jojo's kloon report
Kronar: (Pretorian Guards) Verwikkeld in romance met Liselotte.
Pretorian_Guards: Rest van het zooitje in het kasteel van Lord Dreamer
Kjeldoran Knights: In het kasteel van Lord Dreamer
Simon (RoboTech): In het bos van Herne de Hunter
Quantarianth: In het kasteel van Lord Dreamer
quote:Voor een "avontuurtje" mogen jullie me altijd wakker maken
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:19 schreef Sitethief het volgende:
.....vooral handig als iemand een avontuurtje wil beginnen ........
* Marlo loopt heen en weer tussen Hotel en Kinderboerderij
Icarusje is bij Tamea
Dat zijn mijn "actieve" klonen geloof ik.
quote:Wellus
Op zondag 04 augustus 2002 20:04 schreef Khalein het volgende:
...Ik heb laatst nog navraag gedaan naar woonruimte in villa Faat, maar nog geen respons gehad...
quote:Weet je wat ook handig is, als je dan zelf het goede voorbeeld geeft
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:19 schreef Sitethief het volgende:
Het is mischien handig om hier neertezetten waarje bent en met welk verhaal soms weet je nl. niet waar iemand verstopt is . ( vooral handig als iemand een avontuurtje wil beginnen en hij niemand weet)
quote:Sitethief & Mythus zitten op de beboste heuvels
Op maandag 05 augustus 2002 07:30 schreef Faat het volgende:[..]
Weet je wat ook handig is, als je dan zelf het goede voorbeeld geeft
quote:je mag wel mee doen met Sitethief & Mythus want al mijn avonturen moet ik altijd alleen doen
Op woensdag 07 augustus 2002 14:11 schreef Num het volgende:
Ik zit op mijn boot te niksen
quote:je mag mijn computerwinkel wel overnemen ik doe er toch niks meer mee ( Legolas O.S. )
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:27 schreef ninja-mod het volgende:
even een update![]()
ik heb nu ook een computerwinkel naast de dojo waar ik me mee bezig houd... en ik ben bezig met internet voor het hele eiland...
verder is ze nog altijd onder de invloed van demonen, dus pas op met wat je zegt...
Werik bevind zich in het Elfenbos
Tarran loopt met een hevig verliefde Phoenixx achter zich aan in Schimmenwereld
Ashlynn ligt te slapen in de taveerne in Smalltown(fantasy1xperweektopic)
Ook Tenakha_Khan bevind zich in Smalltown(fantasy1xperweektopic) en loopt daar in de riolen rond samen met Mendur, Sylph en Cormac
Balor_and_Nightmare is zich aan het vermaken in Chaos Mountain
Drizzt_Do_Urden is in een nis boven een deur schijnbaar gaan liggen maffen. Ook dit speelt zich af in Chaos Mountain
Clan_Battlehammer is een dwergenclan en bewoont tegenwoordig Dwarf Mountain
FitzChevalric is de spion/assasin van Lord Dreamer en bevind zich op het moment dan ook in Het Kasteel van Lord Dreamer Deel 4
Nachtogen zwerft rond in de moerassen om de Burcht der Schaduwen
Talon_Silverhawk heeft ook in Burcht der Schaduwen een knus plekje gevonden.
DM wandelt op het moment rond in DM's knusse kampvuurtje
Ook Raif geniet van de DM zijn vuurtje, maar zal binnenkort in een nog nader te verschijnen topic te bewonderen zijn.
Zow, volgens mij waren dit ze. Nou voor de nieuwsgierigen. Dit zijn dus ook meteen al mijn kloontjes
gescheiden van bovenstaande:
Ook speelt hij zijn wedstrijden en traint hij bij de trots van het eiland: Fc Fok.
Marlo zit in het hotel
En de andere klonen staan op non-actief
quote:Ik denk eerder aan sex
Op donderdag 31 juli 2003 12:04 schreef Hanneke1983 het volgende:
Heksje Hanneke1983 is bij het sprookjeskasteel te vinden, ze is daar vele avonturen aan het beleven
quote:nog niet
Op donderdag 31 juli 2003 12:07 schreef LWaS het volgende:[..]
Ik denk eerder aan sex
quote:die komt na mijn bezoek aan het strand zometeen
Op donderdag 31 juli 2003 12:09 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
nog niet
ligt aan jouw volgende post
quote:
Op zaterdag 3 augustus 2002 12:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
LD: zit in Irrisius boedafirinKronar: (Pretorian Guards) Verwikkeld in romance met Liselotte. Alleen en ergens verlaten op het strand met een gebroken hart. als de beste man nog leeft.
Pretorian_Guards: Rest van het zooitje in het kasteel van Lord Dreamer en overal op het eiland
Kjeldoran Knights: In het kasteel van Lord Dreamer en overal waar nodig is
en eentje wandelt over het eiland heen Hargarht is z'n naam dacht ik.Simon (RoboTech): geen flauw idee, ehm op z'n basis dacht ik.
Quantarianth: In het kasteel van Lord Dreamer
Lansiers : overal en nergens
Sendero -> Trandofir en De Eiland Darkroom (beetje in de
mode)
Puc, Nakur en Isgranur zitten in Smalltown.
nyphai heeft net 1 van de gewilde amuletten gevonden in Teranoq , stad der Elven en is nog eventjes besluitloos over wat haar volgende bestemming zal zijn.
Nocens_Veneficus bevindt zich in het Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter Deel IV om over de lichamen van de lieftallig Phoenixx en zijn geliefde broer Tarran te waken. Ondertussen is hij ook her en der onrust aan het stoken in het bos.
Cotillion en Solis bevinden zich op hun thuisbasis Burcht der Schaduwen .
sylph is bezig om de feeën te helpen in Nilofar in een strijd tegen de Naamloze die op hun magische feeen poeder uit is.
De fantasy gezelligheids topics;
Solis heeft twee oude vrienden gevonden en is fijn in gesprek met hun over boeken bij DM's knusse kampvuurtje .
nyphai en Nocens_Veneficus zijn het gezellige Writers Café tegengekomen voor en hebben daar artistieke inspiratie gevonden.
Real life avontuur;
sylph heeft een opdracht gekregen om iemand om te leggen in Villa Faat deel 3 , maar door een aantal erotische scènes die ze heeft gezien, en om nog maar te zwijgen van de tik op haar hoofd die ze van de vrouw des huize heeft gehad, is ze vergeten wat ze daar eigenlijk kwam doen.
quote:
Tarran loopt met een hevig verliefde Phoenixx achter zich aan in Schimmenwereld
quote:En met één van die oude vrienden bedoelt Solis natuurlijk Leng!
Solis heeft twee oude vrienden gevonden en is fijn in gesprek met hun over boeken bij DM's knusse kampvuurtje .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |