maar heb je dat kapsel dan niet al (behalve de two-tones dan)?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil zoietsEn dan vind ik de eerste het mooist, maar ik wil niet heel mijn haar verven en ik ben ietsjes lichter nu vanwege highlights...
http://portraitsofeleganc(...)r-or-two-toned-hair/
Ja, maar dan moet het toch geverfd worden? En het moet bijgeknipt worden, want ik kijk nu door mn pony heen, dus dat kan mooi tegelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar heb je dat kapsel dan niet al (behalve de two-tones dan)?
maar je wil niet verven dus ik jou niet begrijpen... je gaat dus alleen je pony laten bijknippen?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet het toch geverfd worden? En het moet bijgeknipt worden, want ik kijk nu door mn pony heen, dus dat kan mooi tegelijk
Oh, zoooquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar je wil niet verven dus ik jou niet begrijpen... je gaat dus alleen je pony laten bijknippen?!
ze heeft een verzorgponyquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar je wil niet verven dus ik jou niet begrijpen... je gaat dus alleen je pony laten bijknippen?!
Dus toch wel verven, de helft dan.... ben erg benieuwd.. willen graag pics zien morgenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, zoooNee, ik wil alleen die punten verven. Als ik heel mijn haar donkerder verf krijg ik van die lelijke lichte uitgroei en lijk ik nog bleker
ok, morgen loop je er heen en zeg je:quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef r8v2 het volgende:
8 uur lang. 8 fucking uur zitten nadenken hoe ik erover begin. En nog steeds niet durven. WTF!
Morgen maar weer een nieuwe poging, dan is het wat rustiger op kantoor. En wat betreft dat ff weglokken en alleen zijn is echt een bitch. Altijd lopen er wel collega's rond, of in de lift, etc..
Maar ik wil een einde aan dat kutgevoel. En wat de uitkomst ook is, dat is dan iig weg.
Moet het eerst wel mooi weer zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef Inu het volgende:
Wij eten gewoon terwijl we lopen... Of je zegt dat het zo'n lekker weer is, of ze ook zin heeft om buiten dr brood op te eten en dan ga je ergens op een muurtje zitten?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef r8v2 het volgende:
Ben je nou je eigen fantasieen aan het uitleven op mijn versierpogingen?.
Whehehequote:
Nee, moet zo bier halen jonguh!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:22 schreef FUFR het volgende:
Artic, gaas naar bed jonguh, je hebt verkansie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |