Nee, ik wil elke update van jou wel krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ligt er meer aan dat hier geen reedt meer te doen is en dat daar een groepje zwervers/hippies zit die overal op happenen zoals u weet vind ik dat
![]()
Als het teveel voor je is, moet je even mijn dinges aanpassen naar 'alleen de belangrijkste berichten'
Maar terwijl ik dit tiep denk ik: "das niet des Inu's"
een week ervoor zocht ie nog een vretensbak en een mand, toen heb ik me nog in moeten houden om niet te roepen: Wel een Sharpei kunnen betalen maar geen mand???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik wil elke update van jou wel krijgenVond vooral het paardjes-verhaal erg vreemd
En die hond die graag bij een vrouw wilde wonen
Sokken maken is saai, ik wil altijd van alles maar 1 makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:06 schreef FUFR het volgende:
Misschien hebben ze wel interesse in je breiwerkjes, de meesten dragen toch al gebreide sokken
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Sokken maken is saai, ik wil altijd van alles maar 1 maken
blij wijfquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Inu het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al ons harde werk was niet voor niks, het proposal is door naar de volgende ronde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
why so achterlopendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:03 schreef r8v2 het volgende:
Ff wachten nog, half augustus heb ik ook Facebook.
ga je vingerfoto's posten?quote:
foto's van blonde Zweedse chickies met jouw vingersquote:
Meer projecten betekent meer kans op vast contractquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:35 schreef febster het volgende:
Zal ik een typische febster post doen, komt ie:
Hooooooi![]()
Sorry, naar groep gaan, rechtsboven meldingen per email uitzettenquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Meer projecten betekent meer kans op vast contract![]()
En gvd heel mn mailbox vol met die kutfacebookgroep
met zijn twitterquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo, nu horen we weer maanden niets van m
jonguh witte gij wel hoe groot twitter is geworden door Feb's toedoen!quote:
dat kleine stukje niet gewoon fietsenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef r8v2 het volgende:
1 uur en drie kwartier om naar Geldrop te komen. Bravo OVFaal.
Route, was huis - station (bus) en station - Geldrop (trein). Maar omdat de bus nu gruwelijk in de soep loopt met die Sterrenlaan-werkzaamheden, rijdt ie af en toe niet, dan rijden er weer 2 achter elkaar aan, etc.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:36 schreef Inu het volgende:
Er gaat toch ook gewoon een stoptrein naar Geldrop?... Moet je maar niet zo ver van het station af wonen
gebruik dan ook condooms, kan je vast wel gratis regelen op je werk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat gaat niet in de zeikregen met een net geopereerde teen.
Ik vind het wel erg geinig hoeveel borden er nu staan als je Eindhoven binnen rijdtquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Route, was huis - station (bus) en station - Geldrop (trein). Maar omdat de bus nu gruwelijk in de soep loopt met die Sterrenlaan-werkzaamheden, rijdt ie af en toe niet, dan rijden er weer 2 achter elkaar aan, etc.. En natuurlijk mis je dan aansluiting met de trein, dus ja.
heel grappig dat ik binnendoor door woonwijken moet crossen om fatsoenlijk thuis te komen iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg geinig hoeveel borden er nu staan als je Eindhoven binnen rijdtJe ziet de weg amper als je alles moet lezen
Ja, voor die paar keer dat ik naar Helmond rijd is het niet zo'n ramp natuurlijk, maar als je het dagelijks tegenkomt lijkt het idd maar vervelend... Mijn vader heeft ook een tal aan binnendoorweggetjes als we ooit ergens heen gaan, heb dan nooit een idee waar we zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heel grappig dat ik binnendoor door woonwijken moet crossen om fatsoenlijk thuis te komen idd
geeft niks, als je de handrem maar van de auto haalt als je gaat rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, voor die paar keer dat ik naar Helmond rijd is het niet zo'n ramp natuurlijk, maar als je het dagelijks tegenkomt lijkt het idd maar vervelend... Mijn vader heeft ook een tal aan binnendoorweggetjes als we ooit ergens heen gaan, heb dan nooit een idee waar we zijn
Ik zet hem er gewoon nooit meer opquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geeft niks, als je de handrem maar van de auto haalt als je gaat rijden
je auto in de versnelling laten staan en dan starten zonder de koppeling ingedrukt te houdenquote:
was je er erg aan gehecht?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:54 schreef Inu het volgende:
Getver, mn (hopelijk) laatste hechting liet net los
wil je inu's hechting?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:36 schreef ArTiC het volgende:
mijn lip springt weer kapot..godver
iedere keer als het bijna genezen lijkt barst ie weer open
nee, wil geen tweedehandsjesquote:
Ik denk dat zelfs Durex XL te klein is voor mijn grote teenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gebruik dan ook condooms, kan je vast wel gratis regelen op je werk.
en verder gebruik je ze toch nergens voor, whehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |