Nee, ik vind dat je gewoon van je reet moet komen en actie moet ondernemen. Wel miepen en niks eraan doen kan ik niet tegenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef r8v2 het volgende:
Ben je nou je eigen fantasieen aan het uitleven op mijn versierpogingen?.
Goed bedacht....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:27 schreef Inu het volgende:
Nee joh, op mijn vrije dag plan ik niks in wat mijn uitslapen kan verpestenover een uurtje
oh, dan ga ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:27 schreef Inu het volgende:
Nee joh, op mijn vrije dag plan ik niks in wat mijn uitslapen kan verpestenover een uurtje
ik denk dat ik je het antwoord wel kan gevenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef FUFR het volgende:
Ik ben benieuwd of R8 al de Grote Stap heeft gezet...
ik denk dat de Paus nog eerder op zijn knietjes naar Mekka buigtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef FUFR het volgende:
Ik ben benieuwd of R8 al de Grote Stap heeft gezet...
maar dan moet je zeggen dat dit niet is wat je bedoelde en dan moeten ze overnieuw.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef Inu het volgende:
Meh, pony is te veel uitgedund en het blond niet heftig genoegwas een nieuw jochie, dus hij heeft het veel te veilig gedaan ondanks dat ik zei dat mn haar wel wat kon hebben... Ach ja, volgende keer beter dan maar..
Ja, ik zei dat het idd wel wat blonder had gemogen, maar hij vond dat dat te slecht was voor mn haar... Ach, het was maar 30 euro en het ziet er wel ok uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar dan moet je zeggen dat dit niet is wat je bedoelde en dan moeten ze overnieuw.
pic......
minimaal 3!quote:
dat is wel een heul grote pony jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:10 schreef Inu het volgende:
Ja, geduld!
[ afbeelding ]
De laag die er half overheen valt is gewoon wat te lang, dus het valt niet zo erg op als ik zou willen...
ik vermoed dat dit de achterkant isquote:
eerlijk gezegd was Thing ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de foto zagquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik had dit meegenomen als voorbeeld
[ afbeelding ]
1. Omdat muziek belangrijker is dan tv hierquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef FUFR het volgende:
1. waarom zijn de speakers bijna groter dan de tv?
2. wat voor platen heeft je vriend?
3. je hebt lovehandles gekregen
4. ruim je kamer op!
Ziet er toch leuk uit zo dat haar?!
de stijl bedoelde ik schatz..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef Inu het volgende:
[..]
1. Omdat muziek belangrijker is dan tv hier
2. Heel veel verschillende
okquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef Inu het volgende:
Ja, vanalles... Ik weet het ook niet precies wat er allemaal tussen staat...
at no charge I presume?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Inu het volgende:
Neh, geen ponypic![]()
Heb net even gebeld dat ik het toch nog te donker vind en je er niks van ziet en kan volgende week terugkomen.
goed plan, gewoon beroepen op onervarenheid kapster en garantie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:48 schreef Inu het volgende:
Ik hoop hetheb gebeld dat ik er te weinig van zie, en gevraagd of daar nog wat aan gedaan kan worden. Neem j. mee, die zorgt er wel voor dat ik dat niet doe
altijd, speciaal voor jou ook 1 met highlights:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok
Maar je haar zit leuk hoor, care to place a pony pic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |