Ook wat meegenomen hoop ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:10 schreef Michhas het volgende:
Langs Breda gereden, geldpakhuis van Niels gespot.
Nee we reden langs de achterkant, geen tijd om naar de voordeur te rijden, want dan zouden we het concert morgenavond missenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook wat meegenomen hoop ik?
net btw Project X gezien, man man man
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee we reden langs de achterkant, geen tijd om naar de voordeur te rijden, want dan zouden we het concert morgenavond missen
Project X is uberbazen filmquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beetje over de top, maar comedy? Alleen die scene met die dwerg uit de over is wel grappigquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thnxquote:
Iets met zingende negers.quote:
Dit dus.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
Godverdomme, ik moet die film echt zien.![]()
![]()
Kuttentamens.
Dankje schatjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:05 schreef Pixell het volgende:
Gefeliciteerd Michhas met je eerste stappen buiten Nederland!
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt toch wel ff 1.5 uur om ff die film te kijken?
Maar wel kunnen POSTEN op fokquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets met zingende negers.
[..]
Dit dus.
Ik vond 'm vet, alleen het einde vond ik overdreven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb 'm ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb 'm ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb 'm ook.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |