SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Tip:quote:
Zo kinderachtig zijn de meeste toch niet hier?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tip:
Hoe minder er staat, hoe minder er kan sneuvelen
Maar in welke wijk staat je nieuwe casa jongen?
Bedoelde meer per ongelukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo kinderachtig zijn de meeste toch niet hier?
Haha ja oke die shit kan altijd wel gebeurenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedoelde meer per ongelukNa onze housewarming stond bijvoorbeeld een deel van de houten vloer twee weken krom omdat iemand een champagne-emmer met ijsklontjes om had gestoten
Ons cadeautje van BBN trouwens
Nouja, ik ken een zekere messentrekker uit Oss-city.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo kinderachtig zijn de meeste toch niet hier?
Haha dat idee had ik! Je wou toch ook naar de woonboot?quote:
De woondôme, hier in Almere.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat idee had ik! Je wou toch ook naar de woonboot?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:33 schreef tliciouz het volgende:
Pringles wou alleen weten wanneer Pierre een housewarming geeft zodat hij weet wanneer de foto's op fb verschijnen.
Waarom verklap je het nou?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:33 schreef tliciouz het volgende:
Pringles wou alleen weten wanneer Pierre een housewarming geeft zodat hij weet wanneer de foto's op fb verschijnen.
Liever dit :quote:
Dan trek ik mijn tiroler outfitje aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
Pierre, wel deze lui inhuren he voor de housewarming. En een berg schnitzels klaarleggen. En heel veel Oktoberfest pullen in huis halen.
Ja dat krijg je toch niet voor elkaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zou haar doen. Als ze in bed maar niet gaat jodelen.
Nick! S3 binnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat krijg je toch niet voor elkaar [ afbeelding ]
Dat zou dan ook een van die momenten zijn dat ik dat ook niet probeer. Dan krijg ik denk ik spontaan een slappe als ze gaat jodelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat krijg je toch niet voor elkaar [ afbeelding ]
Misschien is het wel lekker als ze met je ballen in dr mond gaat jodelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou dan ook een van die momenten zijn dat ik dat ook niet probeer. Dan krijg ik denk ik spontaan een slappe als ze gaat jodelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |