quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Is dat het magere ding van vorig jaar![]()
wat een verschil
De broertjes zijn flinke jongens gewordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met jullie boeven indaha?
en met meneer Indaha? gaat het nog vooruit?
Wat fijn dat je nu weer iets vast mag eten , geniet er maar vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
ohhhhhhhh salade en gegrild kipgehakt, tomaten, champignons, rucola, slaaaaaa
dat ligt aan dekleur. hier ook eentje die dat.als excuus gebruikt voor zojn bobbels aan beide.zijde. balen voor jeman zeg. hij slikt zeker.al extra calcium?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:10 schreef indaha het volgende:
[..]
De broertjes zijn flinke jongens geworden
[ afbeelding ] vooral Ollie groeit in de breedte![]()
Met mijn man gaat het redelijk , hij heeft nu eigen schoenen die aangepast zijn en het lopen gaat wel nu , alleen veel vocht in onderbeen en voet.
Verder kunnen ze er toch niets meer aan doen dus hij zal het ermee moeten doen
Dit was echt even een klein feestjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn dat je nu weer iets vast mag eten , geniet er maar van
Een soort Amerikaans/Engels winkeltje oid.quote:
Wat een schatjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:10 schreef indaha het volgende:
[..]
De broertjes zijn flinke jongens geworden
[ afbeelding ] vooral Ollie groeit in de breedte![]()
Met mijn man gaat het redelijk , hij heeft nu eigen schoenen die aangepast zijn en het lopen gaat wel nu , alleen veel vocht in onderbeen en voet.
Verder kunnen ze er toch niets meer aan doen dus hij zal het ermee moeten doen
Oh jij dacht: als ik weer mag eten doe ik het goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
ohhhhhhhh salade en gegrild kipgehakt, tomaten, champignons, rucola, slaaaaaa
Ach gos wat sneu voor Minaquote:Op zondag 3 juni 2012 01:53 schreef Laysa het volgende:
Boh, vanavond met Mina naar de dierenarts. Heft het arme poesje een zware blaasontsteking. Ze ging ineens piepen op de bak en daarna proberen te plassen overal. Gelijk de da gebeld en we konden gelijk terrecht. Toen ze de da zag moest ze van de zenuwen en mini plasje doen.. Allemaal bloed en toen heeft de da dr blaas met beleidt leeggemaakt.
Flinke pijnstilling en ab meegekregen voor 10 dagen.
Germ prupke van me. Nu ligt ze en betje te soezen op de pijnstiling. Over 10 dagen terug voor controlle. Had wel een opvangpakketje mee gekregen om de urine op te vangen.
Echt schrikken als zo iets voor mijn gevoel uit het niets gebeurt. Bem dr best een beetje overstuur van. Nu ligt ze te slapen op forse pijnstiling. Ik hoop dat ze een goede nachtrust krijgt. ik ga denk ik ff elk uur kijken bij dr
Beestjes en baasjes gaan steeds meer op elkaar lijken naarmate ze langer bij elkaar zijn.quote:
Ja, ik ben nog steeds bezig met het dieet, maar ik mag nu dus een week wat er bij nemen, en moet inderdaad koolhydraatarm zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jij dacht: als ik weer mag eten doe ik het goed
Koolhydraatarm lijkt het, of is dat toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |