Ben ik zo saai?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef Qwea het volgende:
fuck, ik keek daarnet op de klok, 19:48, kijk ik net weer, 19:50, ik had serieus het idee dat er al 20 min voorbij waren
Ja, gaat goed, dat dieet.quote:
Dan ben je écht dronken.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bent voor Nederland!
Ik dacht, ik help ff
Oh wat fijn dat je hem hebt gevonden!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean had vandaag haar schoentje uitgetrapt tijdens het boodschappen doen.
Gelukkig vond ik hem nog terug toen ik het rondje in tegengestelde richting liep.
Hoe is het met de kittens vandaag oognip?
Ja, zoiets. Ik vermoed dat ze een injectie krijgt tegen de pijn en eventuele ontsteking. Afwachten totdat ze terug zijn.quote:
En ander voer en medicijnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Ik vermoed dat ze een injectie krijgt tegen de pijn en eventuele ontsteking. Afwachten totdat ze terug zijn.
Is dat het magere ding van vorig jaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
De kitten van m'n zusje is na een kleine crisis weer helemaal happy nu ze af en toe naar buiten mag
[ afbeelding ]
Bah ik duim dat het meevalt met Madame Mquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
De dikke kat wil plassen maar dat lukt er niet. Laysa is er nu mee naar de DA. Ik wacht op bezoek dat ik al iets te vaak afgezegd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |