Niet alleen van Fleury, ook Bryzgalov was een drama.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:22 schreef emokid het volgende:
Loze vergelijking inderdaad, maar het zet de choke van Fleury wel in een nieuw contrast.
Hoezo? Gewoon Penner en/of Stoll dumpen, die kregen veel teveel voor wat ze presteerden. Bovendien staan ze nog op 16 miljoen capspace voor het komend seizoen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:44 schreef emokid het volgende:
Fleury heeft ze kampioen gemaakt. Bryz is gewoon een dramatische keeper soms, dus vanzelfsprekend minder verwachtingen (en dus minder een choke).
Quick is in ieder geval legendarisch bezig. Ik zou trouwens op www.capgeek.com de Payroll van de Kings bekijken. Gaat nog wat worden om Quick te resignen.
Ik neem wel aan dat Quick hun top priority is, maar ik ben het wel met emokid eens dat hij op dit moment erg hoog (met risico op misschien wel te hoog) in de markt zal staan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon Penner en/of Stoll dumpen, die kregen veel teveel voor wat ze presteerden. Bovendien staan ze nog op 16 miljoen capspace voor het komend seizoen.
De top goalies van het moment verdienen rond de 7 miljoen per jaar geloof ik, dat kunnen ze aan de capspace te zien makkelijk betalen. Kunnen ze Penner of Stoll er zelfs nog bij nemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:09 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat Quick hun top priority is, maar ik ben het wel met emokid eens dat hij op dit moment erg hoog (met risico op misschien wel te hoog) in de markt zal staan.
Haha, die commentators de hele tijd. "Unbelievable save!" "What a save!" Zitten wel aardig wat goede tussen jaquote:
Haha, die ook, maar vooral Varlamov op Crosby ;-)quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:51 schreef PenguinsNHL het volgende:
[..]
Alle saves van Holtby in de post season?Vond het zo jammer dat NYR doorging ipv Caps
quote:MOSCOW -- Vladimir Krutov, one of the Soviet Union's all-time great ice hockey players and part of the national team's formidable KLM Line, has died. He was 52.
The Russian Hockey Federation said Krutov died Wednesday. It did not give a cause of death, but the ITAR-Tass news agency said he had been taken to a hospital several days earlier for stomach bleeding.
Krutov and his CSKA teammates Igor Larionov and Sergei Makarov formed one of the most potent scoring lines that hockey has ever seen, and led the Soviet team to gold in the 1984 and 1988 Olympics. He was also part of the team that lost to the United States at the 1980 Lake Placid Olympics and won five world championship titles in the 1980s.
Hopelijk welquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:45 schreef maartena het volgende:
Nog ruim een uur.... en dan zullen we de Kings de Stanley Cup zien veroveren!
Ze zullen straks gekroond worden!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:45 schreef maartena het volgende:
Nog ruim een uur.... en dan zullen we de Kings de Stanley Cup zien veroveren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |