Wil jij nou zeggen dat iemand die het raar vindt dat heteromannen elkaars oor likken, elkaars reet in de hand nemen, etc, per definitie een homofoob is? Want dat is waar TS het over heeft: hetero's die zulk gedrag vertonen. Of had jouw post meer betrekking op 'homobashers' in het algemeen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:20 schreef Pieter. het volgende:
Grappig om te zien dat de dames in dit topic veel toleranter zijn naar homo gedrag.
De jongetjes hebben er wat moeite mee. Wat overigens goed te verklaren is.
One word: conditionering
Door hun omgeving (familie, schoolplein, cultuur, religie, sportclub) worden ze dag in dag uit toegeschreeuwd dat homo's (of zoals TS het noemt hommo's) viesbah zijn.
De grote angst om tot die viesbah groep gerekend te worden resulteert in een overdreven homofoob gedrag. Met name jongetjes die nog niet helemaal zeker zijn over hun eigen seksualiteit, wat overigens normaal is tijdens de pubertijd, laten dit gedrag zien. Meisjes hebben daar minder last van.
Overigens vind ik de opmerking van TS in de openingspost over kk zemmels, ronduit stuitend. Banwaardig zelfs. Als je alle vrouwen kankerhoeren noemt wordt dat geloof ik ook niet gewaardeerd.
quote:
Wat de fuck is 'normaal' precies? En waarom zou iemand zich moeten confirmeren aan jouw definitie van dat woord?quote:
Dat zegt hij niet, hij zegt alleen dat mannen er veel heftiger op reageren dan vrouwen. En dat is zeker waar. Vrouwen hebben er doorgaans minder moeite mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wil jij nou zeggen dat iemand die het raar vindt dat heteromannen elkaars oor likken, elkaars reet in de hand nemen, etc, per definitie een homofoob is? Want dat is waar TS het over heeft: hetero's die zulk gedrag vertonen. Of had jouw post meer betrekking op 'homobashers' in het algemeen?
Iemand die het raar vindt dat hetero's zulk gedrag vertonen hoeft niet per se iets tegen homo's te hebben
Eens met jou.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:20 schreef Pieter. het volgende:
Grappig om te zien dat de dames in dit topic veel toleranter zijn naar homo gedrag.
De jongetjes hebben er wat moeite mee. Wat overigens goed te verklaren is.
One word: conditionering
Door hun omgeving (familie, schoolplein, cultuur, religie, sportclub) worden ze dag in dag uit toegeschreeuwd dat homo's (of zoals TS het noemt hommo's) viesbah zijn.
De grote angst om tot die viesbah groep gerekend te worden resulteert in een overdreven homofoob gedrag. Met name jongetjes die nog niet helemaal zeker zijn over hun eigen seksualiteit, wat overigens normaal is tijdens de pubertijd, laten dit gedrag zien. Meisjes hebben daar minder last van.
Overigens vind ik de opmerking van TS in de openingspost over kk zemmels, ronduit stuitend. Banwaardig zelfs. Als je alle vrouwen kankerhoeren noemt wordt dat geloof ik ook niet gewaardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |