SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Zit er zo weinig in? Ik bedoel, is het een klein potje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn haarverf is binnen.Maar ik denk dat ik beter nog een potje kan halen, maar daar heb ik geen geld voor.
Ja ik moet alles nog ophangen hierquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nog even flink inkopen doen in oranje spullen
Kusjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Toch maar mineraalwater gebruikt. Heeft geholpen, bedankt Samzz![]()
Het is een normale hoeveelheid, als ik het vergelijk met normale haarverf. Alleen ik heb altijd dat het eigenlijk iets te weinig is. Normaal is het niet zo erg, maar als ik het ontkleur moet ik wel genoeg hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit er zo weinig in? Ik bedoel, is het een klein potje?
[..]
Ja ik moet alles nog ophangen hierIk ben 1 van de laatste in de buurt, normaal 1 van de eerste
Misschien dat ik vanmiddag even ga doen...
Ik heb wel een oranje hipster
En die moet je heel veel doen bij mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
Eisen mag je wel hebben, maar je moet ook concessies kunnen doen, vind ik.
Noem ze eensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die moet je heel veel doen bij mij
Ach ja. Misschien dat ze van jouw kant ook nog gaan komenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die moet je heel veel doen bij mij
Hee ik maakte een geintjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Misschien dat ze van jouw kant ook nog gaan komen.
quote:
Kusje van Samzzquote:
Mazzel hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:32 schreef twi het volgende:
Nog eventjes en stevenmac is voor FC Twente, omdat Samzz het wil.
Ik zou ze doenquote:
Waarom zou ik dat in godsnaam willen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:32 schreef twi het volgende:
Nog eventjes en stevenmac is voor FC Twente, omdat Samzz het wil.
Kunnen er nog deuken bij danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijn hoor van die hippe vrouwen in een mini Cooper die bij het parkeren de handrem vergeten!
Bijna een deuk in mijn sexy bolide!!
Onvoorstelbaar maar er is nog plek voor verse deuken ja!!quote:
Dat halen weet ik nog, dat thuisbrengen niet zo goed meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar maar er is nog plek voor verse deuken ja!!
En niet zo zeuren over Pietertje jij! Die heeft jou toen wel heel lief en braaf opgehaald en weer thuisgebracht ja
Whahaha dat kan wel kloppen, je lag al aardig in coma in de autoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat halen weet ik nog, dat thuisbrengen niet zo goed meer
Ik lag nog net niet in coma in die ene kroeg waar ik op de stoelleuning van de leuke blonde meisje ging liggen en netjes met mijn benen op tafelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha dat kan wel kloppen, je lag al aardig in coma in de auto![]()
Van jouw huis Purmerend vinden was ook wel geniaal![]()
Ik wist de hele weg niet en pas toen ik eindelijk Purmerend had gevonden werd Bart wakker om de weg te wijzen![]()
Maar! Ik zou het zo weer doen
Omdat hij dan minder lang van huis is wanneer jullie huisje-boompje-beestje in Tukkerland hebben.quote:
Ze zaten diep in gesprek en jij ging daar best asociaal bij zitten jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lag nog net niet in coma in die ene kroeg waar ik op de stoelleuning van de leuke blonde meisje ging liggen en netjes met mijn benen op tafel
Die mensen zeiden er helemaal niks van
Ja of Samzz komt deze richting opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:43 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat hij dan minder lang van huis is wanneer jullie huisje-boompje-beestje hebben in Tukkerland hebben.
Je hebt gelijk, waarom zou je dat in godsnaam willen.
Ja ik dacht ik ga even de cockblocker uithangen maar het waren neef en nichtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zaten diep in gesprek en jij ging daar best asociaal bij zitten ja
Jij loopt wel hard van stapel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:43 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat hij dan minder lang van huis is wanneer jullie huisje-boompje-beestje in Tukkerland hebben.
Je hebt gelijk, waarom zou je dat in godsnaam willen.
Proestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of Samzz komt deze richting op
[..]
Ja ik dacht ik ga even de cockblocker uithangen maar het waren neef en nicht
Dat deed ik ook, dat meisje zei nog: Pak maar johquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Proest![]()
Eigenlijk zat ik toen te wachten tot jij besloot om gewoon hun bier te pakken ofzo
Verdomme heb ik het toch gemistquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, dat meisje zei nog: Pak maar joh
Ja ik mis die rolstoel welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme heb ik het toch gemist![]()
Ik heb net nog een rolstoel rond geduwd
Die rolstoel was te epischquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik mis die rolstoel wel
Echt zonde dat Mono mij zo hard de bocht om moest duwen anders had ik hem echt mee naar huis genomen
Hoeft niet, ga jij je maar met je eigen relatie bezig houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk ogewoon heel praktisch met jullie mee. Ik vind het best aardig, en dan doe je zo...
Ik hoef geen concessies te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
Hoeft niet, ga jij je maar met je eigen relatie bezig houden.
Ik denk dat die meisjes bij de tramhalte zich nog afvragen of ik nou nog leef of nietquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:51 schreef formerjellybean het volgende:
Wahaha ik heb op mijn bed voor slapen gaan Nikita gekeken en nu was ik vannacht dus net zoals Nikita en was ik heel gewelddadig en cool
Ja maar jij bent wat dat aangaat een geweldig acteurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat die meisjes bij de tramhalte zich nog afvragen of ik nou nog leef of niet
Je kussen helemaal kapot getrapt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:51 schreef formerjellybean het volgende:
Wahaha ik heb op mijn bed voor slapen gaan Nikita gekeken en nu was ik vannacht dus net zoals Nikita en was ik heel gewelddadig en cool
Dus je gaat stoppen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh de 1e concessie is binnen hoor
Mijn roken is niet goed
Gechecked of er geen zuurresten in het bad aanwezig waren?quote:
Ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gechecked of er geen zuurresten in het bad aanwezig waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |