Nicequote:Op woensdag 13 juni 2012 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Oké thanks.
Toch maar eens een paar rommetjes proberen als ik thuiskom zaterdag, en dan kijken welke me het beste bevalt
Wat zijn de tweaks/extra's?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice
Ik zou gewoon voor Resurrection gaan als je Standaard ICS wilt.
Je kan themas kiezen, Appart navigatie bar erbij zetten, Overclocken, Toggles cutsomizen, LED opties , Power saving, Je scherm 180 graden omdraaien (quote:
Ja... Maar dan moet ik even zoeken haha. Iets met "noname" ofzo in de folder zettenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:57 schreef Mestras het volgende:
Weet iemand hoe ik de album cover foto's bij de mp3 speler weg kan halen? Ik die plaatjes niet zien, alleen de titel is voldoende. :-)
Heb je die zelf ook? Hoe doet de batterij het bij jou? Ik had al Resurrection Remix, maar nadat ik van de week heb geupdate naar RR ics 2.2 lijkt ie toch een stukje sneller leeg te gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice
Ik zou gewoon voor Resurrection gaan als je Standaard ICS wilt.
Het vervelende is dat al die covers ook is hetzelfde zijn bij alle nummers... Het liefste heb ik gewoon geen thumbnailsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Maar dan moet ik even zoeken haha. Iets met "noname" ofzo in de folder zetten
Ja als je dat erin zet, dan krijg je niets meer. Ik heb dat tijd terug namelijk ook gevraagd / gedaan. Zit nu op mobiel, dus dan is terug zoeken niet handigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Het vervelende is dat al die covers ook is hetzelfde zijn bij alle nummers... Het liefste heb ik gewoon geen thumbnails
Oke als je er achter komt hoor ik het graag!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja als je dat erin zet, dan krijg je niets meer. Ik heb dat tijd terug namelijk ook gevraagd / gedaan. Zit nu op mobiel, dus dan is terug zoeken niet handig
Met die app lukt het niet, hoe ziet je .nomedia in je mp3 speellijst?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef SiGNe het volgende:
.nomedia in de folder zetten of https://play.google.com/store/apps/details?id=ch.droida.nomedia gebruiken
lege tekstfile met die naam aanmakenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:28 schreef Mestras het volgende:
[..]
Met die app lukt het niet, hoe ziet je .nomedia in je mp3 speellijst?
Goed eigenlijk, Kan er een dag of 2 mee doen. Meestal gewoon 1 dag en dan laad ik hem s'avonds op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook? Hoe doet de batterij het bij jou? Ik had al Resurrection Remix, maar nadat ik van de week heb geupdate naar RR ics 2.2 lijkt ie toch een stukje sneller leeg te gaan.
Niemand...? Het lijkt of de kleuren gewoon niet helder zijn, dat er een groene filter voor zit, maar ik kan niets vindenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Als ik een foto maak dan is mijn scherm heeeeel donker, terwijl het dan niet donker is. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?Is overigens alleen met de camera app en niet bij instagram.Althans, dat idee heb ik
Heb je de instellingen al nagekeken in camera app zelf? Belichtswaarde of scenemodus kunnen misschien de foto donkerder maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand...? Het lijkt of de kleuren gewoon niet helder zijn, dat er een groene filter voor zit, maar ik kan niets vinden
Ik heb helemaal niets aangepast, dus weet niet goed waar ik moet kijken.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je de instellingen al nagekeken in camera app zelf? Belichtswaarde of scenemodus kunnen misschien de foto donkerder maken.
En is de foto zelf ook zo donker, of alleen je scherm?
verzekering zou ik niet nemen, heel veel dingen (zoals vallen) vallen niet binnen het pakket en op zaken als hardware heb je fabrieksgarantie.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:25 schreef MissHobje het volgende:
eindelijk wordt ie vanavond geleverd![]()
FF wat algemene vraagjes, is een toestel verzekering aan te raden> of juist niet? Doel dan meer op dingen zoals accu problemen en haperingen van het toestel.. garantie lijkt me voldoende maar heb er niet echt recente ervaringen mee ala telecom land.
enne hoesje voor de telefoon aan te raden> en welk hoesje is dan het prettigst![]()
Thanks
Ja, ik heb er overigens wel eentje, maar zou het niet meer doen haha.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef MissHobje het volgende:
Kortom beetje onzin zo'n verzekering dusen gewoon er zuinig op zijn zoals ik altijd al doe
!
Thanks automatic_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |