Nee, dit gaat veel sneller.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:16 schreef Roellie80 het volgende:
Is het niet handiger om dat aan de mediamarkt zelf te vragen>?
Nee hoor. Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:22 schreef netolk het volgende:
overigens zijn ze je gewoon verplicht je geld terug te geven als je binnen 2 weken van de aankoop terug gaat omdat het apparaat niet bevalt of stuk is...
tenzij je zelf een vervangend apparaat wil of een tegoed bon wilt uiteraard....
Onzin. Ruilen/terugbrengen is een gunst als je gewoon in de winkel hebt gekocht. Als het stuk is, is en ander verhaal, maar dan nog hoeven ze geen geld te geven maar mogen ze repareren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:22 schreef netolk het volgende:
overigens zijn ze je gewoon verplicht je geld terug te geven als je binnen 2 weken van de aankoop terug gaat omdat het apparaat niet bevalt of stuk is...
tenzij je zelf een vervangend apparaat wil of een tegoed bon wilt uiteraard....
Verschilt vrij weinig van de klantenservice.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
sneller maar tegelijk een grote kans op verkeerd advies
Iets met in het verleden behaalde resultaten etc etcquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:29 schreef Klaploper het volgende:
Drie jaar geleden kreeg ik gewoon mijn geld terug voor een geheugenkaartje met geopende verpakking.
Bij de mm doen ze juist heel moeilijk. Vepakking open is niet meer terug. Staat ook in hun algemene voorwaarden. Paar jaar terug nog niet. Toen waren ze makkelijker.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Bij de Mediamarkt doen ze niet moeilijk en krijg je gewoon je geld terug. Contant. Zelfs als je aangeeft het te willen ruilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |