Met 406-367quote:
Toch dik verloren. Mijn complimenten. Op EOCENEN zou ik niet zijn gekomen. Ook niet op het omvormen van mijn TAXIE in ATAXIE.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:12 schreef crv het volgende:
Gewonnen van EvertK
#26 Elzass - EvertK / 528 - 368 Start: 06.06.2012 / Eind: 09.06.2012
Het ging lang gelijk op. Evert nam een gokje met QATJE waardoor de 3WW openlag voor een Q woord. Kleine kans natuurlijk dat je tegenstander de juiste letters heeft![]()
Ik kon er mooi QUIZ van maken, Letters met hoge punten dus scoren.
Daarna kon ik met HAMERDE Evert de finale klap geven![]()
Leuke pot wel. Succes verder Evert![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:32 schreef Maringo het volgende:
Document bijgewerkt tot hier. En ik heb er niks voor hoeven te doen
Gefixedquote:Op zondag 10 juni 2012 12:12 schreef peaceman het volgende:
Alleen jammer dat de uitslag die zojuist toegevoegd is verkeerd om staat.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:08 schreef OutOfThisWorld het volgende:
En de eerste verliespartij deze maand![]()
#54 OOTW - Cat-22 412 - 454
Gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef crv het volgende:
[..]Wij moeten nog tegen elkaar he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eens met voorstel van EvertK, sorry van t late antwoordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Eerst eens zien wat svk er van vind.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef crv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |