Als je niet naar klanten moet of onder bureau moet kruipen: Doenquote:
okayquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je niet naar klanten moet of onder bureau moet kruipen: Doen
Ik heb ze ook vaak aan als ik hele dag achter bureau zit
Waarom kunnen ze niet als je naar klanten moet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je niet naar klanten moet of onder bureau moet kruipen: Doen
Ik heb ze ook vaak aan als ik hele dag achter bureau zit
Naja, als je met servers moet zeulen enzo is het minder handig om op stelten te lopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze niet als je naar klanten moet?
Daar gaat het niet om, het is meer dat ik met tapes en andere computerzooi rondloop wat niet handig is op hakkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als de rest van je outfit erg beschaafd is kan het wellicht wel. Al is het ergens wel randje inderdaad.
Omdat dat gewoon niet handig is. Naar klanten == slepen met computers; problemen oplossen; veel lopen etc etcquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als de rest van je outfit erg beschaafd is kan het wellicht wel. Al is het ergens wel randje inderdaad.
Correctomundoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, als je met servers moet zeulen enzo is het minder handig om op stelten te lopen
Bij ons loopt een consultant rond, jaar of 40, lichaam van barbie. Altijd op naaldhakken en in een strakke korte jurk. Maar nooit TE. Geen rode lipstick ofzo, gewoon een zwarte bril op. Ze is hot, maar toch zakelijk en stijlvol. Me likesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
Verder is het heul geen randje... Wrom ?Hoge hakken zijn heul beschaafd verder
Als je maar niet met een cleavage tot over je navel loopt (maar bij zoiets maakt het niet uit of je nu hakken aan hebt of sneakers
)
Mannen snappen er ook niks van![]()
PICquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons loopt een consultant rond, jaar of 40, lichaam van barbie. Altijd op naaldhakken en in een strakke korte jurk. Maar nooit TE. Geen rode lipstick ofzo, gewoon een zwarte bril op. Ze is hot, maar toch zakelijk en stijlvol. Me likes
WEL NU WAT DOE JE IK WIL ZIENquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jurkje is binnen.En nee, geen foto's. Die komen nog wel hoor, maar niet nu.
quote:
Zal Cody leuk vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoenen die je kan veranderen in een tennisbal![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hebbuh! OMDAT HET KAN!
Die kijkt niet naar ballen, alleen naar sokkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |