Jij had toch al een mannetje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef belle1608 het volgende:
*Geen Schotse of Ierse man is en dus maar snel naar bed gaat!*
Jaa ik wil wel weten welke whisky je lekker vindtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:33 schreef Merlijn het volgende:
scots, iers,.. Dammit. nou ben ik weer de naam van die whisky kwijt....
Snap ik, een dronken man is tenslotte een duivel in bed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaa ik wil wel weten welke whisky je lekker vindt
Hoeft ie nie dronken voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Snap ik, een dronken man is tenslotte een duivel in bed.
Ah, daarom kon ik niet slapen, dacht dat de buren ruzie hadden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoeft ie nie dronken voor te zijn hoor
Ik herken alleen maar de naam. De rest weet ik dan weer niet.quote:
By the way, ff serieus, klink eens op de link in mijn onderschrift als je van whisk(e)y houdt.quote:
*Wie zegt dat wij herrie maken, wij zijn altijd heeeel stilll*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, daarom kon ik niet slapen, dacht dat de buren ruzie hadden.
Had ik allang gezien. Ik snap er niet veel van, werd voorgewhiskeyed door mijn manager.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
By the way, ff serieus, klink eens op de link in mijn onderschrift als je van whisk(e)y houdt.
Site van m'n broer, echte liefhebber
Toch de buren?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Wie zegt dat wij herrie maken, wij zijn altijd heeeel stilll*![]()
Misschien de katten, die hebben wel eens vaker ruzie hier. Buurman is niet thuis en hoekhuis.quote:
Euh.........nou snap ik jou niet vrees ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Had ik allang gezien. Ik snap er niet veel van, werd voorgewhiskeyed door mijn manager.
Laten we het daar maar op houden dan, ligt niet aan jullie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Misschien de katten, die hebben wel eens vaker ruzie hier. Buurman is niet thuis en hoekhuis.
Leef je uit. Belle slaapt toch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden dan, ligt niet aan jullie.
* vannelle knipt nachtlampje aan en gaat stiekem Playboy verder lezen
Wipsy proef je niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
Whisky is lekker, alleen kan ik geen namen onthouden. De site is wel tofMisschien moeten je me maar eens introduceren in de fijne kunst van het whisky-proeven....
Barbaar!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wipsy proef je niet.
Dat mix je met cola en dan sla je het achterover....
...met een rietje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |