SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatSame shit, different day
SC hopper present
Ik zie de wereld wel anders en het mezelf terugtrekken in een eigen wereldje waarin die padden mijn beste vrienden waren was een soort van gevolgquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je had een bak kikkers... dat is toch niet persee een teken dat je de wereld anders ziet...? of heb ik over een belangrijke post heengekeken?
zie t niet als extreem disfunctioneel, denk dat die kikkers ene zelfde functie hadden als bij andere een dagboek of een beste vriendin om mee te kletsen. kan hooguit zeggen dat je sociaal wat gesloten was, maar denk niet dat t heel "raar" isquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie de wereld wel anders en het mezelf terugtrekken in een eigen wereldje waarin die padden mijn beste vrienden waren was een soort van gevolg
Goed gejat van Ajax, dat dan weer welquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
Hee, het lijflied van Vak-P.
Hasj, coke en pillen, zo gaan wij zondags op pad.
Dan speelt ons Twente, bla bla bla bla bla bla bla.
De rest ken ik niet.
toch lastig metenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Overigens was die driekwart pil bij iemand thuis, dan kun je de pil vermalen.
Ik had een keer veel te veel gedronken en toen ook nog een halfje. Ik kan me die avond niet meer herinneren. En een andere keer zag ik overal aura'squote:
Neem dan gewoon mdmaquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Overigens was die driekwart pil bij iemand thuis, dan kun je de pil vermalen.
klinkt wel tofquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een keer veel te veel gedronken en toen ook nog een halfje. Ik kan me die avond niet meer herinneren. En een andere keer zag ik overal aura'swas meteen de laatste keer ook.
Who gives a fuck.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed gejat van Ajax, dat dan weer wel
Same herequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt wel tof
Maar ook met alcohol alleen ben ik in staat halve avonden kwijt te raken
Cokequote:
Nou, ik vond het niet zo tof hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt wel tof
Maar ook met alcohol alleen ben ik in staat halve avonden kwijt te raken
Ja idd, waarom zou je moeilijk doen wanneer het makkelijk kanquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als je al pillen hebt.
Nou nou niet chagrijnig en ga eens GoT kijkenquote:
Nja, als je een dagje met me zou kunnen ruilen zou je het wel begrijpen denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zie t niet als extreem disfunctioneel, denk dat die kikkers ene zelfde functie hadden als bij andere een dagboek of een beste vriendin om mee te kletsen. kan hooguit zeggen dat je sociaal wat gesloten was, maar denk niet dat t heel "raar" is
Het wordt gewoon nóg beterquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom drugs doen als je toch al niet goed bij je hoofd bent?
Daar werd ik alleen maar sloom vanquote:
Ik ben gewoon goed bij m'n hoofd, hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom drugs doen als je toch al niet goed bij je hoofd bent?
Wat is daar nu zo leuk aan?quote:
laatste keer dat ik een tijd kwijt was gingen er gelijk allemaal geruchten wat ik allemaal wel niet uitgehaald zou hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, ik vond het niet zo tof hoor![]()
Van die ene avond heb ik niets gemerkt, ik werd op een gegeven moment gewoon ergens wakker. Maar die 'aura-avond' vond ik echt heel eng.
Mjah ligt eraan wat voor avond ik heb.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar werd ik alleen maar sloom vanen die smerige ranzige smaak in je keel
Picsquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik een tijd kwijt was gingen er gelijk allemaal geruchten wat ik allemaal wel niet uitgehaald zou hebben
Ik kan het niet beschrijven. Ook omdat het alweer een tijd geleden is dat ik het op heb.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed bij m'n hoofd, hoor.
[..]
Wat is daar nu zo leuk aan?
Ik durf niet meer. Voorbeeldfunctie dit dat.quote:
Captain.quote:
Kijk ze chickquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik ging Game of Thrones kijken.
Bye.
Ik kan normaal al makkelijk 10 minuten naar een stukje muur kijken en me erover verbazen, maar met xtc op is het echt allemaal wowquote:
Theeeequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
ga serie kijken en thee drinken in bed
truste!!
Tjuusquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
ga serie kijken en thee drinken in bed
truste!!
Wij gingen gerust met drugs op met lego spelen of met de transformersquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan normaal al makkelijk 10 minuten naar een stukje muur kijken en me erover verbazen, maar met xtc op is het echt allemaal wow![]()
Echt dat soort stomme dingetjes worden ineens zo tof
natuurlijk had niemand daaraan gedacht, jajaquote:
Ik ben eigenlijk bang dat ik met drugs op minder spontaan word.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan normaal al makkelijk 10 minuten naar een stukje muur kijken en me erover verbazen, maar met xtc op is het echt allemaal wow![]()
Maar het kan ook zó verkeerd uitvallen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, dat kun je nooit van tevoren weten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang dat ik met drugs op minder spontaan word.
Ja tochquote:
Wordt je er ook aanhankelijk van of iets?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, dat kun je nooit van tevoren weten.
Ik voelde me net een klein kind dat voor het eerst naar buiten keek en alles mooi vond enzo
Daar ben ik een klein beetje huiverig voor, psychedelica.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar het kan ook zó verkeerd uitvallen.
Ik heb twee keer paddo's gehad. De eerste keer was ge-wel-dig. Ik heb zo gelachen, rollen over de grond. De tweede keer zat ik niet zo goed in mijn vel en heb ik uren liggen janken om alles. Wereldleed en het feit dat ik een chocoladerozijntje niet meer kon opeten en het arme ding dus voor niets aan een druiventak was gegroeidIk lach er nu wel om maar ik was echt even heel depri...
Dat is juist het punt. ik houd van controle, dus het idee dat ik niet weet hoe ik reageer op bepaalde drugs vind ik maar niks. Sowieso is het mij afgeraden om het te gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, dat kun je nooit van tevoren weten.
Ik voelde me net een klein kind dat voor het eerst naar buiten keek en alles mooi vond enzo
Mwah, wel een beetje. Knuffelen is wel echt fijn dan, iemands huid voelen, erg fijn gevoel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt je er ook aanhankelijk van of iets?
Oh doe het niet, als je nu al 10 minuten met verbazing na een muur kunt kijken....quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar ben ik een klein beetje huiverig voor, psychedelica.
Zodra ik mezelf daar klaar voor vind wil ik het wel een keer proberen.
Mij is het ook afgeraden. Ik was ongehoorzaamquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is juist het punt. ik houd van controle, dus het idee dat ik niet weet hoe ik reageer op bepaalde drugs vind ik maar niks. Sowieso is het mij afgeraden om het te gebruiken.
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Elke aanraking hoe onschuldig ook zorgt voor een enorme golf van liefde door je lichaam![]()
![]()
Misschien maar beter dat ik er van af blijf dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, wel een beetje. Knuffelen is wel echt fijn dan, iemands huid voelen, erg fijn gevoel.
Maar ik had minder seksdrive dan normaal, dat dan weer wel.
Dat dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh doe het niet, als je nu al 10 minuten met verbazing na een muur kunt kijken....
Ik heb nog steeds elke nacht enorm gare nachtmerries en ik ben bang dat ik dat soort dingen zou opwekken met psychedelica maar dan wakker, dus ik doe het nu echt nog nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh doe het niet, als je nu al 10 minuten met verbazing na een muur kunt kijken....
Oh, ik zie er ook uit als een josti als ik in beweging kom, maar dat weegt niet op tegen de tofheid.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
Geen behoefte aan dat spul. Sowieso geen behoefte aan 'los gaan', daar ben ik een te stijve hark voor.
Ik snap het ook niet hoorquote:
Dat is voor mij ook een reden om niet te gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n te grote fantasie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een reden om niet te gebruiken.
jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n te grote fantasie?
Hoe ging het vandaag?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze houten plank gaat slapen. Over 7 uur de wekker.![]()
Zucht, nog maar eventjes kaneel. Je bent er bijna.
Wel man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker allemaal.![]()
Zijn Twi en Myra de hele dag niet online geweest? Verdacht.....
Dat kanquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:46 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik moet bekennen dat alles zwaarder dan wiet wantrouw
Ja, verstandigquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een reden om niet te gebruiken.
ik heb nooit zwaarder dan wiet geprobeerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:46 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik moet bekennen dat alles zwaarder dan wiet wantrouw
Hey kittyquote:
jij bent kutquote:
Indeed. Gebruik wat je wil, maar alleen als je wil.quote:
Waarheid als één koe dit!quote:
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed. Gebruik wat je wil, maar alleen als je wil.
Ik drink nooitquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Het enige wat ik gebruik is bier en dat is genoeg voor mij
Lief doen, oder ich mache eine TR!quote:
Hihiquote:
Klopt. Jij zuipt.quote:
Heus niet altijd hoorquote:
verdacht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
he ik heb koffie magnetron niet gezien vandaag en dat vind ik eerder een beetje verdacht
Ik zag hem volgens mij nog wel posten ergens, in R&P SC ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
he ik heb koffie magnetron niet gezien vandaag en dat vind ik eerder een beetje verdacht
Alsof ik daar wakker van ligquote:
ja, daar is ie blijven steken iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag hem volgens mij nog wel posten ergens, in R&P SC ofzo?
Nou die zit hier bijna altijd , dus dan is het een beetje raar als je hem hier niet ziet , dat bedoelde ik dus.quote:
But when you do, you do it goodquote:
Echt he, je tikt 1 keer bijna een hele krat weg en meteen de reputatie van een alcoholistquote:
Den mods wissen wo ihren haus wohnt!quote:
Dat weet ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Den mods wissen wo ihren haus wohnt!
Mods weten helemaal niet waar ik woonquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Den mods wissen wo ihren haus wohnt!
Jawel, was er welquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
aanbellen en meedoen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:55 schreef Barbusse het volgende:
Er is hier een stel luidruchtig aan het neuken. En ik ben er geen onderdeel van.
Schandalig!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:55 schreef Barbusse het volgende:
Er is hier een stel luidruchtig aan het neuken. En ik ben er geen onderdeel van.
Ja dat is voor mij ook best lang geledenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
het wordt voor mij weer eens hoog tijd voor een avondje met een of andere dope
te lang geleden
zomer-terras-wiet-meetquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is voor mij ook best lang geleden
Deze dame heeft pas skills!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze dame heeft pas skills!!!
Altijd maar posten in haar slaap
Wij wisten dit wel hequote:
Zo te horen is het het stel dat op zondag speeches van de paus luistert, dus ik durf niet.quote:
Ik ben goedddddquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze dame heeft pas skills!!!
Altijd maar posten in haar slaap
IK ZEG DOEN!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben goeddddd
Trouwens ik weet het! Ik had toch last van kikkerherrie? We hebben gewoon een grote kikkervijver hier bij de dijk
Kan ik er vergif in gooien dat ze dood gaan? Zo ja wat voor gif?
he gat katholieke sex bahquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo te horen is het het stel dat op zondag speeches van de paus luistert, dus ik durf niet.Inquisitie en zulks
Dat mag nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben goeddddd
Trouwens ik weet het! Ik had toch last van kikkerherrie? We hebben gewoon een grote kikkervijver hier bij de dijk
Noesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben goeddddd
Het mag niet en is verboden enzulksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maat hoe
Die vijver is fokking groot
gooi er alcohol in, dan worden ze wels tilquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maat hoe
Die vijver is fokking groot
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kikkersdoodsbenauwd voor die beesten
Jajaja!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik kan niet slapen door die kikkers, padden of whatever
Daarom ben ik hier nog
Kan het toch stiekem doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het mag niet en is verboden enzulks![]()
Helaas
Zijn ook levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn zegen heb jequote:
Klootzak!quote:
quote:
Batrachofobiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:
Dat was Intronic, dat is gewoon een naar jochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er is er ooit 1 tegen mijn been gesprongen toen ik 's avonds laat naar huis fietste
Als ik nu na het uitgaan naar huis fiets en het heeft geregend, zie ik elk blaadje aan voor een kikker![]()
![]()
Ik heb een hond, die uitlaten tijdens het kikkerseizoen is een ware ramp voor mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er is er ooit 1 tegen mijn been gesprongen toen ik 's avonds laat naar huis fietste
Als ik nu na het uitgaan naar huis fiets en het heeft geregend, zie ik elk blaadje aan voor een kikker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was Intronic, dat is gewoon een naar joch
Huppel en C_A liggen nu onder hun bed te huilenquote:
Wat zal jij het moeilijk hebben in de herfstquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
![]()
Ohja, hond uitlaten is ook zo'n feestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een hond, die uitlaten tijdens het kikkerseizoen is een ware ramp voor mij![]()
Ja ook ik heb dat probleem met blaadjes.
Scheelt dat ik gewoon op de bank zitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huppel en C_A liggen nu onder hun bed te huilen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat zal jij het moeilijk hebben in de herfst
Ik heb een keer twee naaktslakken seks zien hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja, hond uitlaten is ook zo'n feestIk haat het ook om op slakken te trappen
fijne wandelingen zijn dat.
neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk meer bom pom pom ariap als ik ze zie maar
En ik in bedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt dat ik gewoon op de bank zit
Hahahaha watquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een keer twee naaktslakken seks zien hebben
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Boeiend dit, zeer boeiendquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
je hebt een paar uur staan kijken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee echtquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Dat was bizar! ze klommen helemaal in elkaar en bij die ene kwam een tentakel uit het hoofd en die ging bij die ander naar binnen. Was echt heel bizar![]()
En het duurde wel een half uur! Toen ze klaar waren ging die ene er snel vandoor en die andere er achteraan, en snel dat ie was
hahaha wat!?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:08 schreef Barbusse het volgende:
Wel respect voor die gast btw, ze is al 20 minuten om Maria aan het schreeuwen. Tenzij Maria beter is dan hem natuurlijk.
Geniaalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er ergens nog wel foto's van hebben
Negeren! Je kan hetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:08 schreef Barbusse het volgende:
Wel respect voor die gast btw, ze is al 20 minuten om Maria aan het schreeuwen. Tenzij Maria beter is dan hem natuurlijk.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Dat was bizar! ze klommen helemaal in elkaar en bij die ene kwam een tentakel uit het hoofd en die ging bij die ander naar binnen. Was echt heel bizar![]()
En het duurde wel een half uur! Toen ze klaar waren ging die ene er snel vandoor en die andere er achteraan, en snel dat ie was
Inderdaad Barbiequote:
Spannendquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er ergens nog wel foto's van hebben
Tentakelseks, waar zijn Loka en Newb?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Ze zaten bij mij moeder in de tuin op een boompje en toen liep ik toevallig voorbijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
hoe de neuk viel het jou op dat ze aan het seksen waren?
Zout er omheen strooien zodat ze niet kunnen vluchtenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie miauw al staan, vergrootglas erbij
Ik heb drank. En net seks gehad. Komt goed.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zout er omheen strooien zodat ze niet kunnen vluchten
Nou, ze waren best groot....en slijmerig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie miauw al staan, vergrootglas erbij
[..]
Sadistquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwhehehequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze zaten bij mij moeder in de tuin op een boompje en toen liep ik toevallig voorbij![]()
Ze zaten heel ranzig in elkaar verstrengeld en ze lieten zich naar beneden zakken en toen gebeurde het.
[..]
Erom niet erop!!quote:
The attack of the giant slugsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, ze waren best groot....en slijmerig.
Janken bij die film, janken!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het leuk als ik s'nachts aan het wandelen ben en konijntjes zie , dan moet ik altijd aan bright eyes denken
Gij vuige romanticus en stoofschotel liefhebberquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het leuk als ik s'nachts aan het wandelen ben en konijntjes zie , dan moet ik altijd aan bright eyes denken
Het gebeurt niet zo heel vaak, meestal hebben ze solo seks (zoals de meeste FOK!kers) maar als ze elkaar tegen komen en het is mooi weer, nou yumz hoorquote:
rukkende slakken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gebeurt niet zo heel vaak, meestal hebben ze solo seks (zoals de meeste FOK!kers) maar als ze elkaar tegen komen en het is mooi weer, nou yumz hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gebeurt niet zo heel vaak, meestal hebben ze solo seks (zoals de meeste FOK!kers) maar als ze elkaar tegen komen en het is mooi weer, nou yumz hoor
Ik ook was zo zielig , maar het blijft zo'n indruk maken dat ik dus elke keer als ik konijntjes zie daaraan denkquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
The hills have eyes op tvEn ik moet gewoon kijken, can't help myself
Dag nachtrust
je bent dan ook een oud wijfquote:
Wordfeudquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
Er bestaan geen naaktslakkenpakken
Wél een mooi scrabblewoord.
ik ken die film nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
The hills have eyes op tvEn ik moet gewoon kijken, can't help myself
Dag nachtrust
Bijna 31quote:
Oe speel je ook?quote:
quote:
Is een vieze horrorquote:
Ik vind het ook een ramp en probeer hem dat duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
Is het een belg ofzo , ik weet niet ik zou er niet aan moeten denken om steeds u genoemd te worden.
Snotkindquote:
Wat, wil je vechten ofzo?quote:
Hij ook gekomen?quote:
oh kinky , hij houd van domanatrix seksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook een ramp en probeer hem dat duidelijk te maken.
Toen ik zei dat hij moest stoppen anders billenkoek werd het alleen maar erger
Ah, hij is zwaar onderdanigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook een ramp en probeer hem dat duidelijk te maken.
Toen ik zei dat hij moest stoppen anders billenkoek werd het alleen maar erger
Uhm ja voeg mij maar toe: hupselsquote:
Geweldig ditquote:
Is leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog nooit gedaan, wel geinstalleerd op iPad
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh kinky , hij houd van domanatrix seks
Helemaal nietquote:
Nou, er was wat geschril, en nu is het stilquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha ze liet even weten dat ze kwam?
geschril ook echtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, er was wat geschril, en nu is het stil
Dude, have a cup of grow the fuck upquote:
Alsof ik serieus benquote:
Vorige week nog toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Enig idee hoe lang het is geleden dat ik me zo voelde?
Dat je je oud voelde?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Enig idee hoe lang het is geleden dat ik me zo voelde?
Al die hatelijke opmerkingen naar mij zijn toch wel serieus zeker?quote:
Van het soort dat honden in paniek brengt, I kid you notquote:
Neequote:
Je weet toch dat ik je niet magquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al die hatelijke opmerkingen naar mij zijn toch wel serieus zeker?
Niet opeens gaan roepen dat dat allemaal gein is hoor, dat kan ik niet aan
Ik kwam nog een leuk filmpje over naalden tegenquote:
Ja en dan balen omdat het iemand anders isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
De roze wolk is wel leuk hoor als mijn foon een plingetje geeft kijk ik altijd om te kijken of hij het is
Biertje dan maar?quote:
Nee, ok. Dat dat even duidelijk isquote:
Ik 1,5 Tb vol met filmpjes van kikkersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam nog een leuk filmpje over naalden tegen
Bring it on bitchquote:
Ik drink nu een glas whiskyquote:
quote:
Engheid ditquote:
hmmmmmmquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Top 100 van donderdag 31 mei 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 395 stevenmac26
002. 335 LompeHork
003. 261 smitjew
004. 249 Stormqueen
005. 243 wietparkiet
006. 223 Huppelmuts
007. 220 AldoTheApache
008. 219 Nick-GizMo
009. 218 kingtoppie
010. 205 Ajacied422
011. 204 Lokasenna
012. 195 charmed_angel
013. 184 El_Matador
013. 184 2NutZ
015. 177 Lindgren.
015. 177 AlDieWillenteKaaprenVaren
017. 175 Rijst
018. 173 Fanta-stick
019. 172 Samzz
019. 172 Typisch
021. 169 -Miauw-
022. 167 Qwea
023. 165 plopkweker
024. 164 Murdera
025. 160 Karina
026. 154 Geo4kant
027. 153 kwiwi
028. 150 Koen66
Ik zei toch dat ie goed wasquote:
Was is engheid?quote:
Heeft er iemand een leven voor ons?quote:
Wat!? Ik ben niet lang online geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Top 100 van donderdag 31 mei 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 395 stevenmac26
002. 335 LompeHork
003. 261 smitjew
004. 249 Stormqueen
005. 243 wietparkiet
006. 223 Huppelmuts
007. 220 AldoTheApache
008. 219 Nick-GizMo
009. 218 kingtoppie
010. 205 Ajacied422
011. 204 Lokasenna
012. 195 charmed_angel
013. 184 El_Matador
013. 184 2NutZ
015. 177 Lindgren.
015. 177 AlDieWillenteKaaprenVaren
017. 175 Rijst
018. 173 Fanta-stick
019. 172 Samzz
019. 172 Typisch
021. 169 -Miauw-
022. 167 Qwea
023. 165 plopkweker
024. 164 Murdera
025. 160 Karina
026. 154 Geo4kant
027. 153 kwiwi
028. 150 Koen66
Whiskyquote:
Ja deze is tegenvallend, normaal ben ik van de black bush maar nu heb ik iets anders en hij smaakt niet echtquote:
Ik sta er niet in.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeft er iemand een leven voor ons?
Maar je intensiteit was genoeg.quote:
Ja, godver wat een aflevering! Kan niet wachten op de volgende!quote:
Welke heb je nu?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja deze is tegenvallend, normaal ben ik van de black bush maar nu heb ik iets anders en hij smaakt niet echt
Jij BBQt op Mediterrane stranden met hot chicks and cool dudes.quote:
Daarom heb ik hem dus 2x gekekenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, godver wat een aflevering! Kan niet wachten op de volgende!
Weet niet, hij stond in de kast en is schots, niet echt mijn ding dusquote:
It's a hard job with shitty pay, but someone has to do it.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij BBQt op Mediterrane stranden met hot chicks and cool dudes.
En wij maar FOK! maar draaiende houden.
Waar werk jij en heb je nog een assistent nodig?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It's a hard job with shitty pay, but someone has to do it.
Of een secretaresse!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar werk jij en heb je nog een assistent nodig?
Je zou natuurlijk even het etiket kunnen lezenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem dus 2x gekeken
[..]
Weet niet, hij stond in de kast en is schots, niet echt mijn ding dus
Dat doe ik allemaal niet, en ik heb dus ook al geen leven op FOK!. Godverdomme, wat nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij BBQt op Mediterrane stranden met hot chicks and cool dudes.
En wij maar FOK! maar draaiende houden.
Oe oe oe krijg jij ook van die lieve weltrusten en goedemorgen berichtjes?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhhhhhh wat lief , hij antwoordde me toen die al aan het feesten was in Duinrell nu vind ik zijn berichtje nog liever
Scheduled messagingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhhhhhh wat lief , hij antwoordde me toen die al aan het feesten was in Duinrell nu vind ik zijn berichtje nog liever
Ja maar moet ik weer naar beneden, geen zin inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk even het etiket kunnen lezen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It's a hard job with shitty pay, but someone has to do it.
Actually, volgens mij zoeken ze nederlandersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar werk jij en heb je nog een assistent nodig?
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Actually, volgens mij zoeken ze nederlanders
Wat voor functies?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten ze nog wat kunnen, of kan ik daar gewoon komen FOK!ken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee , maar schijnbaar vond die het zo leuk dat die dus terwijl die aan het feesten was meteen terug moest sturenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe oe oe krijg jij ook van die lieve weltrusten en goedemorgen berichtjes?
Jij weet precies hoe zwaar het is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |