Fixed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met FOK!kers als bronhosselen
het is ook niet iets dat ik zonder meer wil! Je zou maar dagelijks aan de eetkamertafel moeten uitleggen waarom je weer hebt zitten trollen/baggeren/zuigen etc!quote:
Brrrrrrr.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is ook niet iets dat ik zonder meer wil! Je zou maar dagelijks aan de eetkamertafel moeten uitleggen waarom je weer hebt zitten trollen/baggeren/zuigen etc!
Want bitch en pimp zijn niet lachwekkend in die contextquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:16 schreef wipes66 het volgende:
Als je het woordje 'daddy' in die context lachwekkend vind ben je gewoon uhhhm... cultureel erg geïsoleerd ofzo. Daddy als synoniem voor suikeroom wordt gewoon soms in een seksuele context gebruikt. Ik snap niet hoe dat vreemder is als bv bitch of pimp (niet dat het gebruik ervan geen afknapper kan zijn, maar dat ter zijde).
da's meer iets van de jeugd hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Want bitch en pimp zijn niet lachwekkend in die context
Dat zal het zijn, vissie... Ach, vreselijk de slappe lach hebben tijdens de seks is ook niet verkeerd af en toequote:
Mn oom en tante doen dat, die verwijzen altijd naar elkaar met mama en papa. Dus ook tegen bijvoorbeeld de bakker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja of een heel gezin waarin iedereen de dochter "zus" noemt en haar ook zo aanspreekt alsof het haar voornaam was... inclusief de ouders en grootouders.
Helaas is de lach niet het enige dat dan slap wordtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, vissie... Ach, vreselijk de slappe lach hebben tijdens de seks is ook niet verkeerd af en toe
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, vissie... Ach, vreselijk de slappe lach hebben tijdens de seks is ook niet verkeerd af en toe
Nee, dat klopt... de seks kun je dan wel vergeten verderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Helaas is de lach niet het enige dat dan slap wordt.
Neuken is neuken, lachen is lachen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij ook een mening hebt en die hier verkondigt, nu kan ik met een gerust hart het weekend in...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:52 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Neuken is neuken, lachen is lachen.
Vind het een uberkneuterige combi. De seksuele variant van een karbonade. Eet smakelijk
Ik heb nog aardig wat van mijn gedachten verkwist aan dit niemendalletje van jouw hand... Maar heb smaak noch kraak kunnen lokaliseren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij ook een mening hebt en die hier verkondigt, nu kan ik met een gerust hart het weekend in...
Herkenbaar. De zus van mijn oma werd steevast 'Tante Zus' genoemd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja of een heel gezin waarin iedereen de dochter "zus" noemt en haar ook zo aanspreekt alsof het haar voornaam was... inclusief de ouders en grootouders.
Ja, klopt... denk dat hij nu een kloon aangemaakt heeftquote:
Gesjeesde Sjeen, je weet toch dat ik in mijn streven naar perfectie immer het aanvaardbare weet te bereiken? Come to daddy is geenszins aanvaardbaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, klopt... denk dat hij nu een kloon aangemaakt heeft![]()
Lieve Knorrie, wees gerust, ik zal (proberen) niet (te) lachen als je morgenavond 'Come to Daddy' zegt
Stupide.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat vinden meiden/vrouwen van "baby" idd dan (zoals hierboven al een keer gezegd).
Niet seksueel bedoeld maar eerder lief.
Als in een smsje met bijv "Tot straks baby"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |