Oh, dan is het goed, deze man kan er niks aan doen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef slashdotter3 het volgende:
en heeft laten weten dat K. aan een psychische aandoening lijdt.
Nederlanders misdragen zich overal ter wereld. Al eeuwenlang.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef Marie30 het volgende:
...en ik die dacht dat Nederlanders alleen in Lloret de Mar de boel op stelten zetten...
Er zijn ook Nederlanders die dat niet doen. Maar dat komt niet zo in de krant.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nederlanders misdragen zich overal ter wereld. Al eeuwenlang.
Fixed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
NederlandersMensen misdragen zich overal ter wereld. Al eeuwenlang.
Nee, ook in Chersonissos (ofzo).quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef Marie30 het volgende:
...en ik die dacht dat Nederlanders alleen in Lloret de Mar de boel op stelten zetten...
Je bent in de war met Mohammed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Bertus, met zo'n naam ben je gedoemd te falen.²
Hij is, op 2 dagen na, zo oud als mijn moederquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Met z'n 1.91m is het een beer van een vent
Ik wilde zeggen, niet zo lang voor een Nederlander. Ben zelf langer en de meeste gasten die ik ken ook in die buurt. Ik dacht dat Nederlanders de langste der aarde waren, maar naar wat googelen staan we 13de? Migratie zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Met z'n 1.91m is het een beer van een vent
Om de hoek bij kees kankerkachel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Als ik de reacties op Geenstijl zo lees is het vrij eenvoudig om z'n woonadres + Google Streetview in Eindhoven te achterhalen
quote:In Brazil, child prostitution is a widespread phenomenon and it permeates all social classes. Efforts to call attention to the problem have focused upon the areas of greatest prevalence: the gold camps of the Amazon region; the port area of Santos; and the tourist attractions of Rio de Janeiro, Salvador, Recife and Fortaleza.
Rara wat zou gekke Bertje een weekje per jaar in Brazilië doen...
Ik denk dat hij zijn piemel in de kont van kleine jongetejs gaat stoppen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Geenstijl reactie:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_voo.html#c154898031
[..]
Daar zit ook die vernieling in de cel in he.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Openbaar dronkenschap... 4 jaar
Is wat anders dan de 85 euro hier.
Ik heb hier wel eens in de cel gezeten maar als je die deur uit de muur weet te beuken... niet menselijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:50 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Daar zit ook die vernieling in de cel in he.
Toch best knap als je zo'n celdeur uit de muur krijgt. Of de constructie van die dingen is gewoon zwak, maar dat lijkt me niet in een gevangenis
Inderdaad WTF? Het voegt ook totaal niks toe.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef Tchock het volgende:
Wat een onzin dat je al zijn persoonsgegevens op internet zet en dan de voornaam van z'n ID haalt
inderdaad, wat een baas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
zijn celdeur er even uittrekken
whehehe
Sukkel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens in de cel gezeten maar als je die deur uit de muur weet te beuken... niet menselijk
We waren de erggssste slaafenhandelaars va de Welt egt sollyquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij wil in Hong Kong wonen want daar is alles beter!quote:
In brazilie blijkbaar wel, maar erg bizar idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:19 schreef dekilo het volgende:
Is toch niet normaal dat ze een kopie van je paspoort op internet gooien.
Of gewoon een waardeloze bouwkwaliteit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wel flinke jongen als je de celdeur eruit rukt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Bertus, met zo'n naam ben je gedoemd te falen.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |