Inderdaad, zeg gewoon zoiets.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HOEZO JE KWAM ER TE LAAT ACHTER DAT JE INTERNET STUK WAS EN TOEN GING JE SNEL NAAR DIE VRIEND MAAR HELAAS JE WAS TE LAAT.
Je lijkt wel een wijf, alleen maar in problemen denken
Tjah, om dat om half 3 s'nachts nog te bedenken.... Geen fout plan dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:25 schreef o.us het volgende:
Ik ga morgen gewoon niet naar schoolGoede instelling heb ik.
Je lijkt mij wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:25 schreef o.us het volgende:
Je had om [tijd voordat je die e-mail stuurde] pas weer internet, opgelost met pijpbeurt en een 9.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:25 schreef o.us het volgende:
Marokkanenstreek dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef o.us het volgende:
Ik moet zeg maar voor SLB een vragenlijstje invullen via Osiris (kutsysteem) voor 21:00 (het is nu dus 21:54) anders heb ik problemen omtrent de verdere voortzetting van mijn opleiding. Ik was te laat en verzon een goede smoes namelijk dat ik geen internetverbinding meer heb. Geldige reden zou je denken maar helaas, ik stuurde haar een fucking E-MAIL om te vertellen dat ik geen internet meer heb.![]()
Hoe moet ik dit uitleggen, ze weet dat mijn telefoon kaduuk is.
Jij gaat er wel komen zo!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:25 schreef o.us het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:25 schreef o.us het volgende:
Ous jongen wat doe je met je levenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:25 schreef o.us het volgende:
Internet café om de hoek?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef o.us het volgende:
ik stuurde haar een fucking E-MAIL om te vertellen dat ik geen internet meer heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |