abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112307750
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:33 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

Nee hoor,
bij mij kwamen er 20 mortars achter me aan was opzich wel grappig
Disintegrate met Chaos Nexus. Werkt prima tegen die Illusions, en met life steal al helemaal. :P
pi_112307784
Overnieuw beginnen is wel te makkelijk. EASY MOBS
pi_112307880
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:25 schreef totalvamp het volgende:
Hoe zit het met monks? Wat is de beste combinatie daar om hell te overleven?
Gear kopen en geen Unicornstaff createn :P Vriend volledig door Hell moeten boosten omdat hij nog in verkrachte blue's liep :P
pi_112308014
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:40 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga binnenkort eens de 'doe act 1 in minder dan een uur'-achievement proberen te halen op normal met een level 60. :)
pi_112308026
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Gear kopen en geen Unicornstaff createn :P
QFT. :P

Ik ga een monk maken, kan ook wel een boost gebruiken als iemand zin en tijd heeft. :@
pi_112308217
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort eens de 'doe act 1 in minder dan een uur'-achievement proberen te halen op normal met een level 60. :)
Ik rush er nu ook door heen xD
pi_112308329
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:40 schreef Lamabal het volgende:
:{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Disintegrate met Chaos Nexus. Werkt prima tegen die Illusions, en met life steal al helemaal. :P
en hoe ontwijk je dan de mortars?
met stil blijven staan ga ik alleen maar dood, kiten bevalt me beter

heb momenteel dit
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#bcXSOQ!daY!bYaZYZ
pi_112308414
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:33 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

Nee hoor,
bij mij kwamen er 20 mortars achter me aan was opzich wel grappig
Die mortars hebben als het goed is een minimum range. Zorgen dat je dichtbij alledrie staat en dan close range kiten. Hoef je die mortars helemaal niet te voelen :P

Wel lastiger als ze iets van prison/wall hebben.
Conscience do cost.
pi_112308640
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

QFT. :P

Ik ga een monk maken, kan ook wel een boost gebruiken als iemand zin en tijd heeft. :@
Ja jij bent er ook 1. Alleen ging het boosten op Inferno toch wat moeilijker _O-

Hoe dan ook net mijn dagelijkse Crossbow gekocht dit keer een blue kijken hoelang ik deze houd totdat ik wat beters op de AH zie voor een normale prijs :P
pi_112308669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja jij bent er ook 1. Alleen ging het boosten op Inferno toch wat moeilijker _O-

Hoe dan ook net mijn dagelijkse Crossbow gekocht dit keer een blue kijken hoelang ik deze houd totdat ik wat beters op de AH zie voor een normale prijs :P
Ging prima. :D _O-
pi_112308808
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

heb momenteel dit
Overnieuw
pi_112308993
Als iemand trouwens een goede Barbarian build heeft dan lees ik dat graag, ik wil eens kijken of mijn keuzes in de build een beetje goede keuzes zijn.

Hoe link ik eigenlijk mn eigen build is dat via battlenet of is er al een soort van "armory" online?
pi_112309020
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

heb momenteel dit
Mortar is ranged. Van dichtbij kan een mortar je niet raken. ;)

En mijn build: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#biXSOR!YfT!bZacYb
17,5k DPS en 35k HP. :)
pi_112309544
Die gear die ik nu heb gefarmed staat allemaal voor +- een miljoen op de AH maar ik krijg het niet over mij hart het ook te doen :'). Maar best leuk hoor The Butcher op Inferno.
pi_112309596
Act 2 bam. Binnen een uurtje of anderhalf? En we zijn alweer 14!
pi_112310022
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WkVRSP!bVe!abcZcZ

Mijn Barbarian build, switch mijn rune voor war cry er nog wel eens uit voor een andere.
pi_112310428
Zojuist mijn eerste stapjes in hell gezet :D .. Word echt genadeloos afgemaakt door elke rare mob :D
pi_112310617
En dat was magda!
pi_112310663
Ik moet of betere gear kopen, of snel iets vinden, want nightmare met 300 dps is best lastig :').
Geen referral hier.
pi_112310777
Kan iemand me vertellen of een Barb of Monk makkelijker door Inferno komt (solo)?
M'n melee wizard zit in A4 Inferno en ik word een beetje moe van het farmen dus het is tijd voor wat nieuws :)
pi_112310865
Wat is een melee wizard?
pi_112310994
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:58 schreef kensei het volgende:
Wat is een melee wizard?
Een close-range Wizard. Niet eentje die schiet en wegrent ("kite") maar grotendeels blijft staan en mobs semi-tanked. Overigens is dat bijna nie te doen na A1 Inferno, maar dat terzijde ;)
pi_112311030
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:36 schreef Stranger het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WkVRSP!bVe!abcZcZ

Mijn Barbarian build, switch mijn rune voor war cry er nog wel eens uit voor een andere.
Waar ben je ergens, welke difficulty en act?
Ik heb volgens mij wel goeie gear, maar een totaal andere build en ik kan belial maar niet verslaan op Hell solo omdat ik te weinig damage doe. Of te snel dood ga, het is maar net hoe je het bekijkt. ;)
Ik zit op 6k DPS trouwens. Anders ga ik jouw build eens proberen.
-
pi_112311273
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:01 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Een close-range Wizard. Niet eentje die schiet en wegrent ("kite") maar grotendeels blijft staan en mobs semi-tanked. Overigens is dat bijna nie te doen na A1 Inferno, maar dat terzijde ;)
Dan was ik ook een melee wizard tot aan inferno. Speel samen met een demon hunter en dan speel ik de tank :P
pi_112311411
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef kensei het volgende:

[..]

Dan was ik ook een melee wizard tot aan inferno. Speel samen met een demon hunter en dan speel ik de tank :P
Met die combo heb ik ook gespeeld. Werkt super aangezien hij/zij de DPS kan blijve pushen terwijl je tankt ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')