Pas om 3 am stond er in bericht.quote:
timezone verschil?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef Jump het volgende:
Ideale moment om te gaan slapen.
[..]
Pas om 3 am stond er in bericht.
Nee, CET = onze tijd zonequote:
check nu je diablo map eens danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef Convict het volgende:
hoe maak je ene printscreen in diablo? printscreen knop werkt voor geen moer
Hoeveel heb je en hoeveel wil je per miljoen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik kreeg net error 1.
Goldsellen is niet verboden toch in Diablo 3? Ben eigenlijk van plan om het zelf ook nog wel te gaan doen.
Ik heb nu 130kquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoeveel heb je en hoeveel wil je per miljoen?
/leave generalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef ems. het volgende:
Hadden we bijna butcher @ inferno gekilled d/c mijn barb en wizard friends
oh, en kan je al general chat disablen ergens?
Je kan wel vergeten echt geld ermee te verdienen, tenzij je echt lucky bent met drops. Tenzij je echt de hele dag gaat spelen, maar zelfs dan zal je zien dat een normale baan vele malen meer oplevert.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb nu 130k.
Speel pas sinds maandag.
Meer iets voor de toekomst.
Er zullen we bepaalde indelingen zijn gemaakt die beginnen met een cijfer en dan een specifieker type-cijfer erachter.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef Convict het volgende:
meerdere met error 1ik dacht ik show jullie effe error 1
ben benieuwt wat voor errors er allemaal zijn als er ook een error 37007 ofzo is
Dit doe ik voor de lol, eventueel wat geld er aan overhouden is een leuke bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Je kan wel vergeten echt geld ermee te verdienen, tenzij je echt lucky bent met drops. Tenzij je echt de hele dag gaat spelen, maar zelfs dan zal je zien dat een normale baan vele malen meer oplevert.
Ja ik zie mijn character gewoon.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:58 schreef Baszh het volgende:
Als ik er doorheen kom en error 1 krijg zie ik wel mijn char als unknown en lvl 0, zou ik dood zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |