Honeymoon wordt IKEAquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef wonderer het volgende:
Op een dag dat de IKEA dicht is, waarschijnlijk
Okeeeey.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef Bakfiets. het volgende:
21 December dit jaar? En je moet wel wat over jezelf vertellen eerst.
Jaahquote:
Moet je alleen niet teveel bewegenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:49 schreef Bakfiets. het volgende:
En je in een kartonnen doos van een bank verstoppen en je dan door klanten mee laten nemen naar hun huis.
Moet je wel uitkijken voor m'n broertje! Die vind dat niet goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jaah
Onbeperkt ijs tappen, in die enorme bakken met kussens springen (altijd een wens geweest) op bedden springen, kussengevechten houden, eierwekkers afzetten en gaan verstoppen
I'm in!
Mag dat daar wel? *verhuisd naar het noorden*quote:
Wen er maar aan, fietsje is hilarischquote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:57 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Mag dat daar wel? *verhuisd naar het noorden*
quote:
Ik ookquote:Verder geen flauw idee trouwens, ik ben een ramp met flirten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef LizzyAdam het volgende:
Dat hoeft niet meer pop, jij en Bakkes zijn een match made in heaven. IKEA heaven that is.
IKEA-heaven... is dat waar dat ene schroefje NIET mist en je ook niets overhoudt op het eind?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef LizzyAdam het volgende:
Dat hoeft niet meer pop, jij en Bakkes zijn een match made in heaven. IKEA heaven that is.
Ja. En een zelf-puzzel-God mét handleiding. En wat te denken van de zelf-puzzel-wolkjes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
IKEA-heaven... is dat waar dat ene schroefje NIET mist en je ook niets overhoudt op het eind?
Haaaaaiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okeeeey.
Ik ben summer2bird, je mag mij hubbel noemen (haha) ik ben 18 jaar oud en heb mij niet zo lang geleden gerealiseerd dat ik op vrouwen val.
Ik hou van boeken lezen, stripboeken lezen (vooral van the X-men) ik hou van katten, grote honden, en van fietsen.
Goeie eerste indruk ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |