Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ga ik terug na de wedstrijd, kom ik in de Arena, staat er Sjineez boven mijn speler.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
GekkeGerrit, want hij staat links buiten
Bij mij ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ga ik terug na de wedstrijd, kom ik in de Arena, staat er Sjineez boven mijn speler.
Robben staat bijna altijd rechtsbuiten though..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
GekkeGerrit, want hij staat links buiten
http://twitter.com/ArjenRebbon/status/205030298373726208quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robben staat bijna altijd rechtsbuiten though..
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat lul jij manik schoot ze altijd strak in de hoek
Weet ik maar ik zeg steeds links ook al weet ik niet waaromquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robben staat bijna altijd rechtsbuiten though..
Neenquote:
hij hangtquote:
We gaan nu niet zei ik tochquote:
Ja ik ben vader gewordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef marcie216 het volgende:
weer terug
Afgelopen week iets gemist?
Weet ik veelquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel potjes willen jullie inspelen?
jovyquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jovetic of Robinho als CAM in een 3-5-2?
kom gewoon spelen joh. wij verloren net ook en dan nog niet willenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel potjes willen jullie inspelen?
We gaan nu net een pot inquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:15 schreef Rijst het volgende:
Je zou maar zo'n pussy als captain hebbenIk heb medelijden met de Quel
Die van mij ook. Ik moet voor morgen een Essay van 800 woorden geschreven hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil ook wel weer eens meeclubben, maar m'n tentamenweek komt er aan
Hoeveel woorden heb je al?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die van mij ook. Ik moet voor morgen een Essay van 800 woorden geschreven hebben.Met allerlei eisen.
800 woorden valt op zich wel mee toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even tellen..
Ik moet er nog zo'n 800 nu.
quote:
heb het over clubbenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef Tmmy_Turner het volgende:
[..]
Bezig met nieuw team, begint er mooi uit te zien
Barca was er niks bijquote:
Mijn mooiste clubsgoal tot nu toe.quote:
Ja same.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn mooiste clubsgoal tot nu toe.Dat ik erbij was dan.
Niet dat ik 'm maakte.
Nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga nou eens weg met die clubsmeuk
hypocriet muchquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hieperdepiep! O Kriet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klopt, maar het wel gelijk. Niet iedereen wil clubspam terug lezen. Ook al doe ik er wel aan meequote:
Nu niet daarvoor wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zie je mij over clubssh!t praten hier dan
quote:
ik vind het ook irritant maar GJE mag niks zeggen want hij deed het ook altijdquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Klopt, maar het wel gelijk. Niet iedereen wil clubspam terug lezen. Ook al doe ik er wel aan mee
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
Echt, alsjeblieft tief op met die clubspam.
thxquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[FIFA 12 algemeen] #16 Nieuwe update is sjiek.
Ga niet over clubs praten dan hier debielquote:
Wat ben je nou raar aan het doen man..met je 100 posts over clubspamquote:
3, maar ik wil niet dat mijn club hier ook gaat praten terwijl ik het liever niet heb dat anderen het ook doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat ben je nou raar aan het doen man..met je 100 posts over clubspam
ik praat waar ik wil JONGUquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3, maar ik wil niet dat mijn club hier ook gaat praten terwijl ik het liever niet heb dat anderen het ook doen
Zoals al eerder gezegd: Tot vandaag lulde je zelf ook continu over dat clubsgedoe en had je lak aan het verzoek van anderen om dat ergens anders te doen..waarom zou men nu wel rekening met jou gaan houden dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3, maar ik wil niet dat mijn club hier ook gaat praten terwijl ik het liever niet heb dat anderen het ook doen
Kommer en...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:15 schreef Rijst het volgende:
Je zou maar zo'n pussy als captain hebbenIk heb medelijden met de Quel
Hoe maak jij 10k uit je bronze packs dan? Zoveel geluk of zet je gewoon bijna alles erop (ik dus niet, geen contracten en de meeste non-shiny spelers ook niet)quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik ben een geboren handelaar, paar spelers geprobeerd in 2 uur 9k profit met 5 spelers en daarbij nog 10k uit mn bronze packs. 19k profit dus in 2 uurtjes.
Hunt wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
Zat Hunt in het TOTW van afgelopen week?
Als je de bronzen Hunt bedoelt: 2 weken geleden. Vorige week kreeg ik de NIF in een packquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
Zat Hunt in het TOTW van afgelopen week?
En Huntelaar ook twee weken geleden. Al was dat TOTY ipv TOTW.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je de bronzen Hunt bedoelt: 2 weken geleden. Vorige week kreeg ik de NIF in een pack
Die bedoel ik idd! Muchas gracias.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je de bronzen Hunt bedoelt: 2 weken geleden. Vorige week kreeg ik de NIF in een pack
Ik weet niet wat hij op de PS3 kost maar op de Xbox heb ik 30k betaald voor een 4-4-2 versie. Op de Xbox markt staat er nu geen 1 meer. Maar ik denk dat je wel een goede deal hebt op de PS3.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die bedoel ik idd! Muchas gracias.
Er stonden er maar 3 op de markt. 1x 25.000 en 2x ongeveer 60.000. Ik heb die goedkope maar gehaald , die is vast wel goed voor wat winst (PS3)
geen clubsquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Rijst het volgende:
Nou dat was het dan weer met clubs. We spelen echt als een teamAchterin maak ik nog wat foutjes soms maar mijn Pro wordt steeds beter met verdedigen.
Heb je die shit met die sliders gedaan? Dan ga je snel vooruit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Rijst het volgende:
Nou dat was het dan weer met clubs. We spelen echt als een teamAchterin maak ik nog wat foutjes soms maar mijn Pro wordt steeds beter met verdedigen.
De TOTY spelers die ik in de gaten gehouden heb (Cabaye en Buffon) waren op hun goedkoopst op vrijdag/zaterdag en gingen daarna weer omhoog. Ik heb woensdag zeker 15k meer voor Buffon neergelegd dan ik hem op zaterdag voor had kunnen halen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:59 schreef UltimateTeam het volgende:
Zal die Alba Toty nog veel zakken denken jullie want ik wil hem graag kopen maar zonde als hij volgende week de helft nog maar waard is
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je die shit met die sliders gedaan? Dan ga je snel vooruit.
Je kunt voor offline de instellingen van het spel veranderen, bv. dat de CPU maar 1% kan rennen en jij 100%. Schot nauwkeurigheid en snelheid etc.quote:
Zo ging het ook bij EPL TOTY. Dus toen kocht ik Huntelaar voor 400K op maandag ofzo om dat scenario voor te zijn en zakte hij ineens nog 150K in een paar dagenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De TOTY spelers die ik in de gaten gehouden heb (Cabaye en Buffon) waren op hun goedkoopst op vrijdag/zaterdag en gingen daarna weer omhoog. Ik heb woensdag zeker 15k meer voor Buffon neergelegd dan ik hem op zaterdag voor had kunnen halen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt voor offline de instellingen van het spel veranderen, bv. dat de CPU maar 1% kan rennen en jij 100%. Schot nauwkeurigheid en snelheid etc.
Moet je maar bij instellingen of opties naar zoeken.
Gister ffe gedaan maar na 20 minuten was ik het alweer zat. Wel van 0 naar 25% gegaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je die shit met die sliders gedaan? Dan ga je snel vooruit.
Is Ammi nog steeds zoveel waard (relatief)? Heb hem vaak voor 1.5k verkocht ofzo in 4atb..toch handig als enige Marokkaanse RBquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende 1 Jumbo en 1 silver premium en ik kreeg ook nog iets redelijks in die Jumbo: Young. Als ik het pack met coins had geopend had ik hier geen winst op gemaakt maar het is beter dan wat de meeste mensen krijgen. In het silver pack kreeg ik Ammi
Er staat 1 voor 700c BIN op, net vond ik 1 voor 200c maar die heb ik snel even gekocht. Laatst verkocht ik Van Hout voor 2.9k omdat er geen 1 op de markt stondquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is Ammi nog steeds zoveel waard (relatief)? Heb hem vaak voor 1.5k verkocht ofzo in 4atb..toch handig als enige Marokkaanse RB
Knoopjes dicht jeweetzellufquote:
Dat is voor de movequote:Op donderdag 31 mei 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
Ik begin net aan heavy rain. Krijg ik een update van 1100 mb
Ligt er net aan hoe snel je het oplost.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel uur van mijn leven ben ik kwijt aan dat spel?
Heb ik ook, no problemo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Move Edition. Ben ik nu genaaid of kan je dit ook met controller spelen?
[ afbeelding ]
De Feyenoord talenten niet kennenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik ken ook niet alle feyenoord talentjes
Dat is makkelijk verdiendquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:33 schreef el-blanchito het volgende:
Heuy, IF Hunt is ook weg
Ruim 20K winst![]()
sorry sorry ik ga nu fm opstarten en allemaal scouten echt sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De Feyenoord talenten niet kennen
Bij mij wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben nu aan het tandenpoetsen maar het schudden met die controller werkt echt niet
Echt niet doen inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef Vijf_voor het volgende:
ik zal niet zeggen wie het gedaan heeft
Nee, bij mij niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Doet bij jullie Ultimatedb het, wanneer je zoekt naar de goedkoopste formation prices?
Ik wil wel een andere keer, PS3?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Desiler het volgende:
Iemand zin in een potje 2vs2 over een half uurtje? Gewoon Custom Games.
fuck man! jij bent te goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:04 schreef Lindgren. het volgende:
Arnautovic.Jezus wat is die gast goed.
Zijn balcontrole is echt fenomenaal. Alles houdt 'ie zo dichtbij, als je lb ingedrukt houdt loop je zo naar het doel van je tegenstander toe. 3 wedstrijden, 9 goals.Als rechterspits in een 4-1-2-1-2.
Dat Heavy Rain?quote:
Reverse handicap, het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Had net een potje met een reverse handicap. Ik speelde met mijn RPL team van gemiddeld 81. Speelde tegen iemand met 86 of 87 rating. 89 Falcao, Xavi, Iniesta, Fabgregas, 87 Navas, Villa, Alves, Pique, Puyol, Ramos en Casillas.
Hij 2 schoten op doel, 2 doelpunten. Ik 13 schoten op doel en 3 doelpunten. 2x met Roberto Carlos op de lat geschoten, 1 van 35 of 40 meter. Die gast kan zo vernietigend uithalen!
vond de demo ook echt niks, constant maar op zoek in een bepaald gebied naar dingen. echt niks voor mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat Heavy Rain?
Lijkt me redelijk saai
Alleen maar knopjes drukken
Is er een demo van ja?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vond de demo ook echt niks, constant maar op zoek in een bepaald gebied naar dingen. echt niks voor mij.
Ja. Je moet het spelen voor het verhaal. De graphics zijn beter dan elk xbox spel ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat Heavy Rain?
Lijkt me redelijk saai
Meer een interactieve film dan een spel iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Je moet het spelen voor het verhaal. De graphics zijn beter dan elk xbox spel ook.
Demo trek ik nu binnen, 1,7gb, veelbelovend voor een spel uit 2009quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Je moet het spelen voor het verhaal. De graphics zijn beter dan elk xbox spel ook.
Als GTA V er ook zo uit zietquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meer een interactieve film dan een spel idd
Thanks, eens even observerenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:22 schreef Rijst het volgende:
Ik zal hem wel even streamen
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Ik ook allemaal SP spellen gehaald en het enige wat ik speel is fifaquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:25 schreef DutchSL het volgende:
Pik dat spel misschien ook een keer op uit de budgetbak, maar heb hier nog een hele stapel liggen. Ben nog bezig met Red Dead Redemption, daarna Uncharted 3, Metal Gear Solid 2/3 en 4, Prototype, en Deux Ex.. dan komt Assassins Creed III nog dit jaar en er komt ook een God of War aan geloof ik. Infamous 2 en Batman Arkham City moet ik ook nog een keer kopen.
Moet eens minder tijd aan FIFA besteden
Ja!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:30 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die zo een potje wil doen? PS3
sorry, Liedson geen baas?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou het is me gelukt om Pander Duda en Roberto Carlos in 1 team te stoppen...
http://futhead.com/12/squadcreator/932075
Het lukt me helaas niet om Dede op 9 chem te krijgen en Tiago of Liedson zijn nou ook niet echt bazen...
Ja ik heb geen ervaring met hem, maar hij heeft nou niet een stat die eruit springt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry, Liedson geen baas?!Are you fucking kidding me?
Leuk als je in een kutdorp woont waar geen AH isquote:
Ik start de Xbox nu op. Wat is je GT?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef Desiler het volgende:
Iemand zin in een potje? Xbox. Wel een beetje een waardige tegenstandiger
Ik ging gisteren met mijn moeder naar de AH. Zegt ze, die plaatjes kunnen wel bij iemand kwijt. Het enige wat ik dacht PACK OPENING! Dus dat heb ik gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuk als je in een kutdorp woont waar geen AH is
ja dat dacht ik ook, maar hij is echt belachelijk goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb geen ervaring met hem, maar hij heeft nou niet een stat die eruit springt.
Edit: Bij z'n hidden stats staat er wel wat leuks tussen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ging gisteren met mijn moeder naar de AH. Zegt ze, die plaatjes kunnen wel bij iemand kwijt. Het enige wat ik dacht PACK OPENING! Dus dat heb ik gedaan. Gio en Ronald koeman had ik en volgens mij 3x lahm
Mijn buurjongetje was met zijn vader naar RKC gegaan en dat voetbal viel hem zo vies tegenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:45 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb een Heitinga poppetje van de c1000 :p
Is nu de LIDL toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuk als je in een kutdorp woont waar geen AH is
Desiler xNL, ik maak ff dit potje af en dan kan ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik start de Xbox nu op. Wat is je GT?
Heeft daar een AH gezeten dan?quote:
Wist jij dat niet eens?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft daar een AH gezeten dan?
K heb je als vriend toegevoegd. Invite maar als je kan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:47 schreef Desiler het volgende:
[..]
Desiler xNL, ik maak ff dit potje af en dan kan ik
Toen zwom ik nog in m'n pa z'n zakquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wist jij dat niet eens?Ook niet zo vreemd watn toen was je nog niet geboren.
wat is de difficulty level offline dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol dat 5k offline toernooi. Dat is nog meer geld verdienen dan handelen
proquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is de difficulty level offline dan?
Ik bedoelde trouwens geen UT maar custom games hequote:Op donderdag 31 mei 2012 18:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
K heb je als vriend toegevoegd. Invite maar als je kan!
Ook al is het ultimate kan je het gewoon aanpassen naar amateur, mocht je dat willen. Verschil tussen legendary en ultimate is voor mij net te veel om 4 wedstrijden achter elkaar te winnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is de difficulty level offline dan?
Waarom post je dan in deze reeks?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef Desiler het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens geen UT maar custom games he
Ik ga m wel spelen paar keer. Kan ik mooi sparen voor een IF Ogbonnaquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Maar in een klein uur mega saai voetballen voor 8K ofzo is ook niet echt de moeite waard..wel beter dan de meeste toernooien, maar handelen is wat meer rendabel.
Daar kan ik geen plezier uithalenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef Desiler het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens geen UT maar custom games he
Ik dacht laat ik eens tegen je spelen, maar niet snel daarna : nvmquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
Iemand op de ps3 een potje? Wil mn nieuwe squad testen. Iemand die niet zo goedi s misschien... ..... G.....J.....E.....
Nee kom maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens tegen je spelen, maar niet snel daarna : nvm
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat Heavy Rain?
Lijkt me redelijk saai
Dit is wel erg kortzichtig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Demo trek ik nu binnen, 1,7gb, veelbelovend voor een spel uit 2009
Tis idd wel saai ja:') Maak ff toernooitje af en dan kap ik ermeequote:Op donderdag 31 mei 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Maar in een klein uur mega saai voetballen voor 8K ofzo is ook niet echt de moeite waard..wel beter dan de meeste toernooien, maar handelen is wat meer rendabel.
Heb geen gouden team (niet die af is) en ben met school bezig. Misschien later op de avond.quote:
Ik persoonlijk Hernanes. Al vond ik Carlos ook best goed. Echter Hernanesquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
Vinden jullie Hernanes of R. Carlos beter als cm ?
Hernanes ja. Die balcontrolequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
Vinden jullie Hernanes of R. Carlos beter als cm ?
Hoe pas je het aan naar amateur dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook al is het ultimate kan je het gewoon aanpassen naar amateur, mocht je dat willen. Verschil tussen legendary en ultimate is voor mij net te veel om 4 wedstrijden achter elkaar te winnen
Die zit nu met GJE te spelenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef poker4lifee het volgende:
1e ronde 7.5k toernooi 4x de paal geraakt, 1-1 stand, 90e minuut kan ik doorrennen maakt hij vieze tackle van achter zodat ik niet 1 op 1 kom, rood. Vrije trap erin
En Rijst vs Quel dus zo?
zozoquote:
omdat het kut muziek isquote:
5-1 gewonnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
In de eerste ronde van het toernooi tegen een Russische divisie squad met 6 in forms, inclusief Doumbia. Die staat samen met Eto'o in de spits. Ik sta na 6 minuten met 1-0 voor door Gomez.
mwah, lukt alles is wat overdreven. Je moet proberen om meer variatie te gebruiken voorin. Al je passes gingen van je st naar je cf en weer terug.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:22 schreef Reemi het volgende:
Van jou lukt ook alles heGodverdomme. Goed gespeeld, jij was beter.
HIJ MOET HELEMAAL NIKS GODVERDOMMEquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:24 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
mwah, lukt alles is wat overdreven. Je moet proberen om meer variatie te gebruiken voorin. Al je passes gingen van je st naar je cf en weer terug.
Normaal kan ik makkelijk combineren, maar jij loopt echt alles dicht en al je tackles gaan goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:24 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
mwah, lukt alles is wat overdreven. Je moet proberen om meer variatie te gebruiken voorin. Al je passes gingen van je st naar je cf en weer terug.
Ghehehe real life ervaringquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Normaal kan ik makkelijk combineren, maar jij loopt echt alles dicht en al je tackles gaan goed.
Morgen clubs?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ghehehe real life ervaring
Iemand clubs?
ik kan wel, geen idee wat betreft de rest.quote:
Dit is een GOD !!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:29 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kreeg ik dus in een pakje en ik ging zijn kaartje bekijken: 2 meter 3 is die gast en ik had nog nooit van hem gehoord. Heb me kappot gelachen toen ik hem voor de gein wisselde![]()
Sterk, snel genoeg, een poeier in de benen en nog redelijk behendig haha.
Maar ik bedoel, zelfs een uittrap zette je spits een op een met mijn keeper.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ghehehe real life ervaring
Iemand clubs?
Lacina.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:29 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kreeg ik dus in een pakje en ik ging zijn kaartje bekijken: 2 meter 3 is die gast en ik had nog nooit van hem gehoord. Heb me kapot gelachen toen ik hem voor de gein wisselde![]()
Toch raar. 2m 03 en niet kunnen koppenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:29 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kreeg ik dus in een pakje en ik ging zijn kaartje bekijken: 2 meter 3 is die gast en ik had nog nooit van hem gehoord. Heb me kapot gelachen toen ik hem voor de gein wisselde![]()
Hij kan waarschijnlijk wel koppen, alleen niet springen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toch raar. 2m 03 en niet kunnen koppen
ik vond Arnautovic goed voordat het cool was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, Arnautovic kopen. Dat moet je. Zlatan voor 500 coins. [ afbeelding ]
Wij hebben dezelfde smaak.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vond Arnautovic goed voordat het cool was.
Umadbroquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
Geen winst gekregen bij die 5-1 door een disconnect na de wedstrijd.Ea
Leuk, die toernooitjes.
Begin dit jaar gespeeld, had toen iets van Hart - Luiz - IF Johnson - Touré - Touré - SIF Ramires - Hulk - ... en voorste driehoek Modric/IF Rosicky - Aguero en RVP/Ba. Vond het wel lekker spelen, je hebt wel snelle wingers nodig zodat die ook mee kunnen doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Speelt er iemand hier 3-5-2 die wél kansen kan creëren?
jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |