abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2012 @ 01:08:35 #201
370039 Morera
more more more
pi_112411024
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef eefje801 het volgende:
Ik had WO kunnen doen, koos voor HBO omdat ik die discipline nodig had en wil eigenlijk stiekem nog steeds graag kapster worden dus dat zegt helemaal niet iets over een persoon. En andersom ook niet. En dan nog.. maar dat is weer off topic :P

[..]

Ha ha :D Nee inderdaad, die wilde ik ook niet. Joh er zijn zat mannen en vrouwen die de welbekende uitgekauwde "spanning" op internet zoeken terwijl ze een relatie hebben. Je weet het pas echt zeker als je ze langer kent en dan nog moet je gewoon goed oppassen ermee. Het internet is echt één grote speeltuin voor vreemdgangers.
Dus het is niet verkeerd dat ik sowieso al erg op mijn hoede ben. Ik wil niemand zijn extra "spanning" zijn :+ Smeerlappen.
  maandag 4 juni 2012 @ 01:08:44 #202
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112411025
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Kan dat meer aan jou liggen dan aan hun?
Ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen aan de ander, maar ik vind het jammer dat ik niet over specifieke dingen kan praten terwijl ik daar dagelijks mee bezig ben. Het is de diepgang waar ik eigenlijk naar op zoek ben.
Kijk, als iemand van paarden of bloemen houdt dan wil ik daar nog wel interesse voor tonen, maar ik heb gemerkt dat het andersom moeilijker is. Ik wil eigenlijk niet die "kloof" hebben. Ik wil liever niet dat de ander tegen mij zegt van "Ja leuk voor je dat je doet. Veel plezier er mee!".
Ik zal proberen om mijn voorkeuren wat meer te laten vieren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 4 juni 2012 @ 01:11:20 #203
370039 Morera
more more more
pi_112411070
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 01:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen aan de ander, maar ik vind het jammer dat ik niet over specifieke dingen kan praten terwijl ik daar dagelijks mee bezig ben. Het is de diepgang waar ik eigenlijk naar op zoek ben.
Kijk, als iemand van paarden of bloemen houdt dan wil ik daar nog wel interesse voor tonen, maar ik heb gemerkt dat het andersom moeilijker is. Ik wil eigenlijk niet die "kloof" hebben. Ik wil liever niet dat de ander tegen mij zegt van "Ja leuk voor je dat je doet. Veel plezier er mee!".
Had je verder wel het gevoel dat die personen echt geïnteresseerd waren in jou? Waren dat niet gewoon typjes die alleen maar over zichzelf willen praten? Ik ken namelijk zat mensen die juist graag naar dingen luisteren die ze zelf niet kennen of nog niet weten.

Het klinkt voor mij als een gebrek aan interesse vanuit die meiden, niet zo zeer het niveau. Of vond je het verder wel goed klikken?
  maandag 4 juni 2012 @ 01:12:51 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112411105
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 01:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar Lex, dat is nou juist gewoon een teken van "geen interesse" (wat mij betreft) Als het iemand geen ene kl**t interesseert wat je doet. Daarvoor hoef je niet gestudeerd te hebben, hoor.
  maandag 4 juni 2012 @ 01:14:07 #205
370039 Morera
more more more
pi_112411134
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 01:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar Lex, dat is nou juist gewoon een teken van "geen interesse" (wat mij betreft) Als het iemand geen ene kl**t interesseert wat je doet. Daarvoor hoef je niet gestudeerd te hebben, hoor.
GMTA
pi_112411147
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 01:05 schreef Morera het volgende:

[..]

Ik zou dat ook echt niet waarderen, ik ben inderdaad wel van die profielen tegen gekomen waar maar 1 foto van het type supermodel op staat, maar daar besteed ik sowieso geen aandacht aan. Mensen met maar 1 foto reageer ik ook niet op, en mensen met alle foto's vanuit dezelfde hoek reageer ik ook niet op :+

Maar jouw date frequentie zit wel goed he, je hebt wel regelmatig dates. Is het in die vijf maanden ook tot vaker dan 1 keer daten met iemand gekomen?
Ik heb nu zo'n 10 dates gehad waarvan ik er vijf nog steeds zie/contact heb via mail oid...maar waar het geen relatie zal worden. De dates die ik heb gehad waren wel stuk voor stuk (op 1 na) heel gezellig.
pi_112411218
quote:

[..]

Dat dus...als ze je echt leuk vinden vragen ze wel verder, ook als ze het niet helemaal zouden begrijpen.
  maandag 4 juni 2012 @ 08:23:17 #208
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112413281
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef Morera het volgende:

[..]

Ja misschien wel, een vent die om de 5 minuten vraagt wat je aan het doen bent is ook niet zo aantrekkelijk. Gelukkig doet hij dat niet hahah. He gatverdamme, dat vind ik echt heel erg van die mannen die thuis een vriendin hebben en via internet een leuke meid voor de gek gaan houden en dan hun vriendin thuis ook nog eens bedonderen. Goed dat je er achter bent gekomen :)

Wat gaan jullie doen? Wat drinken? Maar hoe bedoel je eigenlijk dat ze niet bleken te zijn wie ze waren, is dat nu ook de reden dat je eerst gaat webcammen? Ik zie nu een beetje zo een date voor me waarbij iemand hele andere foto's had en er dan een hele andere kerel op je date verschijnt, dat bedoel je hoop ik niet toch :o
Dat zijn wel de leukste verhalen. Een vriendin van me had dat ook "Ja, ik hoopte dat je op mijn innerlijk zou vallen". :')

Heb het overigens ook wel eens bij vrouwen meegemaakt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 4 juni 2012 @ 08:27:28 #209
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112413324
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb wel eens gecamd op Skype (tandenborstelman) maar dat verliep gewoon zo omdat mijn msn steeds crashte, we op Skype chat overgingen, toen op bellen en toen werden we ook wel heel nieuwsgierig naar hoe de ander eruit zag. Was hartstikke leuk. Hij kon eerst zijn (losse) webcam niet vinden dus toen waren we nog aan het bellen en hoorde ik hem door het huis rennen en in dozen rommelen, al tierend :D
Was zeker leuk maar had het anders niet gedaan vóór een eerste date. Maar snap het wel als je fakers tegenkomt.

Heb nog nooit een faker gehad waarmee het tot een date kwam, wel eens dat ik spontaan met iemand afsprak om wat te drinken. We elkaar ontmoetten en hij zijn auto nog even ging parkeren. Had al het vermoeden dat hij weg zou rijden want vond hem zelf ook maar zo zo en hij stond nogal te wiebelen en wilde snel instappen. Kreeg ik een sms: "het klikt toch niet, hi hi!"
Een man die "hi hi" zegt..:(
Een variant op de befaamde 'ik ga even mijn fiets pakken' truc. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 4 juni 2012 @ 08:30:00 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112413353
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:27 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Een variant op de befaamde 'ik ga even mijn fiets pakken' truc. ;)
Zeg dan gewoon dat je het niet vindt klikken (je = die man). Want gewoon wegfietsen/rijden is echt geen porum. :N
  maandag 4 juni 2012 @ 09:25:32 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112413936
quote:

[..]

Ik vind het zelf ook altijd moeilijk om me te interesseren in saaie beroepen van mensen. "Ja ik analyseer dus bepaalde systemen :D"

...Oke, leuk! :')

IT'ers, bedrijfskunde-types, business-analisten, ik vind het vaak zulke hemeltergend saaie types. Hartstikke leuk dat je veel met natuurkunde kunt of dat je allemaal computerprogramma's kunt programmeren, maar het interesseert me geen reet.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 4 juni 2012 @ 09:28:58 #212
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112413985
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk ^O^

En ja, er zitten gewoon enorme losers tussen. Ook wel weer leuke anekdotes voor op verjaardagen enzo.

Ik heb van een aantal van hun de echte foto wel gezien...en dat was toch wel even anders dan de foto die ze gepost hadden op hun profiel. Heb ook eerlijk gezegd dat ik ze niet aantrekkelijk vond en niet waardeerde dat ze daar zo laat pas mee kwamen. Nu vraag ik ook altijd of iemand het echt is, vooral als hij maar 1 foto heeft staan.
Weet je hoe moeilijk het is om 4 foto's van dezelfde persoon op internet te vinden. -O-
  maandag 4 juni 2012 @ 09:31:38 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112414020
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:25 schreef Silenus het volgende:

IT'ers, bedrijfskunde-types, business-analisten, ik vind het vaak zulke hemeltergend saaie types. Hartstikke leuk dat je veel met natuurkunde kunt of dat je allemaal computerprogramma's kunt programmeren, maar het interesseert me geen reet.
;(
pi_112414553
quote:
Blij dat ik geen vrouw ben, maar een een vrouw kan het dus wel van mij vinden.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  maandag 4 juni 2012 @ 10:07:53 #215
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112414698
quote:
Ik ben zo'n hemeltergend saaie typ ;(
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 4 juni 2012 @ 10:10:43 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112414757
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:07 schreef Comp_Lex het volgende:

Ik ben zo'n hemeltergend saaie typ ;(
Dat zijn we hier op fok allemaal :D

Maar snap het wel. Als je weinig hebt met dergelijke beroepen dat het niet iets is waar je uitgebreid gesprekken over gaat voeren. Want ten eerste weet je er weinig vanaf, ten tweede is het ook gewoon niet heel interessant :)
pi_112414908
quote:

[..]

Ik vind het zelf ook altijd moeilijk om me te interesseren in saaie beroepen van mensen. "Ja ik analyseer dus bepaalde systemen :D"

...Oke, leuk! :')

Ik doe ook iets met projectmanagement en businessanalyse en ik vermijd het onderwerp 'werk' als de pest op dates. Er valt niks leuks over mijn werk te vertellen en er valt nooit iets over te vragen omdat mensen toch geen idee hebben waar het over gaat.

En alsof mensen hun identiteit ontlenen aan hun werk :') Als ze dat doen zijn ze inderdaad hemeltergend saai.
  maandag 4 juni 2012 @ 10:18:56 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112414965
Als ik vertel dat ik in de ict zit krijg ik vooral een verbaast gezicht te zien. Best geinig. En verder vinden ze het vooral verrassend, want ze verwachten het niet :+ Dus ik vind het geen probleem om het te benoemen :)
  maandag 4 juni 2012 @ 10:22:28 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112415057
Het maakt ook niet zoveel uit dat je het doet natuurlijk, je hoeft niet met je vingers in je oren LALALALALLALALA te schreeuwen als je date vraagt wat voor werk je doet.

Maar als het iets is met computers (ik heb twee banen, en een daarvan is met computers, daar praat ik dus ook zo min mogelijk over :P) moet je daar niet ellenlange verhalen over houden. Die spreken ook niet echt tot de verbeelding.

Mijn favoriete gespreksonderwerpen zijn toch mislukte dates, vakantie-avonturen en rare dingen uit het nieuws. Gewoon iets waar je mee kunt lachen.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 4 juni 2012 @ 10:26:04 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112415142
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:22 schreef Silenus het volgende:
Het maakt ook niet zoveel uit dat je het doet natuurlijk, je hoeft niet met je vingers in je oren LALALALALLALALA te schreeuwen als je date vraagt wat voor werk je doet.

Maar als het iets is met computers (ik heb twee banen, en een daarvan is met computers, daar praat ik dus ook zo min mogelijk over :P) moet je daar niet ellenlange verhalen over houden. Die spreken ook niet echt tot de verbeelding.

Mijn favoriete gespreksonderwerpen zijn toch mislukte dates, vakantie-avonturen en rare dingen uit het nieuws. Gewoon iets waar je mee kunt lachen.
Maar dat lijkt me meer dan logisch :)

Sowieso is lang praten over een onderwerp waar de ander weinig mee heeft gewoon niet verstandig. Of dit nu over het werk gaat of 1 of andere vage hobby. :)
  maandag 4 juni 2012 @ 10:42:04 #221
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112415574
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
En alsof mensen hun identiteit ontlenen aan hun werk :') Als ze dat doen zijn ze inderdaad hemeltergend saai.
Ik heb al geen vrienden en ik doe niets anders naast studie en werk ;(
  maandag 4 juni 2012 @ 10:46:41 #222
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112415699
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Misschien zou je hier een stap kunnen maken. Doe iets naast je werk. Zoek een hobby, ga sporten.. dan komen vrienden ook wel.
  maandag 4 juni 2012 @ 10:46:46 #223
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112415701
quote:

[..]

Als je dat zelf een probleem vindt zou je daar eerst eens iets aan kunnen doen. Een man die geen vrienden en geen enkele hobby of passie heeft..moet kunnen maar zou ik zelf hard voor wegrennen. Dat zegt niet dat een ander dat ook zou doen trouwens hoor.

Maar je wilt toch ook wel eens over iets anders praten dan je werk. En vooral op de eerste dates, hou het wat luchtiger. Over mislukte dates zou ik dan weer niet praten, of het moet toevallig ter sprake komen. En vraag ook vooral naar de dame, dat vergeten mannen door de nerven nogal eens.
  maandag 4 juni 2012 @ 10:48:09 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112415740
quote:

Waar praat je dan over?
pi_112415747
quote:

[..]

Jezus toch niet weer zo'n zeikert vol medelijden met zichzelf omdat-ie geen leven heeft terwjil hij dit gewoon 100% in eigen hand heeft :{

DOE ER DAN WAT AAN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')