abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2012 @ 00:17:55 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112409538
Ik heb wel eens gecamd op Skype (tandenborstelman) maar dat verliep gewoon zo omdat mijn msn steeds crashte, we op Skype chat overgingen, toen op bellen en toen werden we ook wel heel nieuwsgierig naar hoe de ander eruit zag. Was hartstikke leuk. Hij kon eerst zijn (losse) webcam niet vinden dus toen waren we nog aan het bellen en hoorde ik hem door het huis rennen en in dozen rommelen, al tierend :D
Was zeker leuk maar had het anders niet gedaan vóór een eerste date. Maar snap het wel als je fakers tegenkomt.

Heb nog nooit een faker gehad waarmee het tot een date kwam, wel eens dat ik spontaan met iemand afsprak om wat te drinken. We elkaar ontmoetten en hij zijn auto nog even ging parkeren. Had al het vermoeden dat hij weg zou rijden want vond hem zelf ook maar zo zo en hij stond nogal te wiebelen en wilde snel instappen. Kreeg ik een sms: "het klikt toch niet, hi hi!"
Een man die "hi hi" zegt..:(
  maandag 4 juni 2012 @ 00:20:07 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112409628
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is zeker geen wedstrijd, maar ik weet niet wat "normaal" is eigenlijk. Ik zal eens voor de grap deze week heel veel berichtjes naar iedereen sturen en ik kijk wel wat er uit komt.
Maar is niet het criterium voor een date dat je iemand minstens een beetje leuk vindt? Dan maakt hoe lang het duurt voor je een date hebt toch niet uit maar of je een leuk iemand treft online? En dan gewoon snel afspreken, als dat lukt. Wat vind je precies moeilijk eraan? Serieuze vraag.
pi_112409667
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef eefje801 het volgende:
_O- ...en toch zijn dat er veel }:|
  maandag 4 juni 2012 @ 00:24:31 #179
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112409802
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

_O- ...en toch zijn dat er veel }:|
ha ha ja ;) Vooral op Paiq. Al weken niet meer op geweest trouwens. Had ook een keer contact met iemand die begon met schatjjjjeeeeee!!! popppppieee!!!

Gatverdamme.

Oh en een tijdje terug een leerlingverpleger die ieder weekend aan de xtc zat. Ga nooit naar het ziekenhuis in Enschede op maandag, is mijn advies :P

Maar goed, on topic: Vertel eens wat meer over je date(s)? Wat ga je doen?
pi_112410008
quote:
15s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ha ha ja ;) Vooral op Paiq. Al weken niet meer op geweest trouwens. Had ook een keer contact met iemand die begon met schatjjjjeeeeee!!! popppppieee!!!

Gatverdamme.

Oh en een tijdje terug een leerlingverpleger die ieder weekend aan de xtc zat. Ga nooit naar het ziekenhuis in Enschede op maandag, is mijn advies :P

Maar goed, on topic: Vertel eens wat meer over je date(s)? Wat ga je doen?
Vreselijk ja! Vraag mij af of er (volwassen) vrouwen zijn die daarop vallen.

Dinsdag gaan we ergens halverwege een hapje eten (ik blijf vooral mannen uit het westen/midden tegenkomen)
Donderdag komt hij ws naar Groningen. Oorspronkelijke plan was sushi eten. Gaan we het nog verder over hebben.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:31:44 #181
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112410071
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar is niet het criterium voor een date dat je iemand minstens een beetje leuk vindt? Dan maakt hoe lang het duurt voor je een date hebt toch niet uit maar of je een leuk iemand treft online? En dan gewoon snel afspreken, als dat lukt. Wat vind je precies moeilijk eraan? Serieuze vraag.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar contact gehad met één meisje, maar dat loopt momenteel nog niet echt. Ik ben bang dat dat misschien mijn enige contact zal zijn, maar tegelijkertijd weet ik niet wat "normaal" is.
Ik heb bepaalde voorkeuren en zo is opleidingsniveau daar één van. Ik heb die voorkeur om de reden dat ik anders bang ben dat de ander niet met mij kan "meekomen" en mij niet kan begrijpen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 4 juni 2012 @ 00:36:01 #182
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112410221
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alleen nog maar contact gehad met één meisje, maar dat loopt momenteel nog niet echt. Ik ben bang dat dat misschien mijn enige contact zal zijn, maar tegelijkertijd weet ik niet wat "normaal" is.
Ik heb bepaalde voorkeuren en zo is opleidingsniveau daar één van. Ik heb die voorkeur om de reden dat ik anders bang ben dat de ander niet met mij kan "meekomen" en mij niet begrijpt.
Nou je hebt nu één contact, zit je op Paiq dan? Wat loopt er niet aan? Je moet denk ik even stilstaan bij het woord "bang". Van te voren bang voor dingen zijn maakt dat je er niet eens aan begint vaak. Gewoon doen. Niet zo doodstaren op je criteria maar meer op of het leuk loopt (het contact) en of er chemie is in het echt en of je dan ook een leuk gesprek voert. Als dat niet het geval is, so be it en next of wat jij wil. Niet te druk maken. Tuurlijk kun je wel meer contacten opdoen. Gewoon doorgaan ;) En opleidingsniveau zegt lang niet altijd iets over daadwerkelijke intelligentie
pi_112410249
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb bepaalde voorkeuren en zo is opleidingsniveau daar één van. Ik heb die voorkeur om de reden dat ik anders bang ben dat de ander niet met mij kan "meekomen" en mij niet kan begrijpen.
Probeer het gewoon, opleiding hoeft niet altijd wat te zeggen. Je merkt zoiets eerder aan schrijfstijl en onderwerpen waarover iemand kan meepraten. Oftewel...minder eisen stellen of er iig soepeler mee omgaan (trust me...ik weet hoe lastig dat is)
pi_112410345
En als opleiding zo belangrijk is voor je...misschien een site proberen waar je de opleiding kan zien voordat je contact legt (of speciale sites voor hoger opgeleiden)
  maandag 4 juni 2012 @ 00:46:02 #185
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112410517
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:40 schreef Sekhmet het volgende:
En als opleiding zo belangrijk is voor je...misschien een site proberen waar je de opleiding kan zien voordat je contact legt (of speciale sites voor hoger opgeleiden)
Tja, ik heb eigenlijk geen andere keuze dan om zelfs die voorkeur de deur uit te schoppen. Ik had al geen voorkeuren en verwachtingen op andere gebieden, zoals uiterlijk enzo. Als ik iemand van mijn niveau wil hebben dan krijg ik maar 5 resultaten voor de hele provincie op de website waar ik nu naar kijk.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 4 juni 2012 @ 00:46:34 #186
370039 Morera
more more more
pi_112410530
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Webcam helpt wel bij de beeldvorming. Bij die mannen die niet waren wie ze zeiden ben ik er net voor de dates achtergekomen. Sommige vertelden het zelf (een btw die foto is niet van mijzelf) en bij diegene met wie het nog het meest klikte heeft een vriendin zijn foto's gewoon op internet gevonden. Hij bleef volhouden dat hij het was en was zelfs erg aangeslagen aan de telefoon toen ik hem ernaar vroeg. Daarna gewoon nooit meer wat van hem gehoord.
Webcammen overigens alleen met degene die verder weg wonen en waar je niet gelijk kunt afspreken.
Ik ben benieuwd hoe het met jou vent afloopt...het kan ook gewoon goed zijn natuurlijk. Keep us posted!
Dit is toch te gek voor woorden ! Ik weet niet of ik moet lachen of huilen van je verhaal :D
Wat gaat er in het hoofd van zo een man om vraag ik me af _O- Wel kut dat jij dan echt je tijd hebt lopen verspillen zeg. Hebben ze ooit (degene die het zelf zei) ook hun echte foto laten zien? Daar zou ik dan toch wel echt benieuwd naar zijn.

Ik weet van die van mij wel dat het iig qua foto's en werk wel waar is. Viel heel makkelijk te valideren bij hem. Het gaat bij mij meer om de vraag of hij echt vrijgezel is en wat zijn intenties met mij zullen zijn.

Ik heb trouwens alsnog een berichtje gekregen :+
  maandag 4 juni 2012 @ 00:48:00 #187
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112410563
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Tja, ik heb eigenlijk geen andere keuze dan om zelfs die voorkeur de deur uit te schoppen. Ik had al geen voorkeuren en verwachtingen op andere gebieden, zoals uiterlijk enzo. Als ik iemand van mijn niveau wil hebben dan krijg ik maar 5 resultaten voor de hele provincie op de website waar ik nu naar kijk.
Ik heb trouwens contact met één van die vijf meiden.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:49:06 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112410600
quote:

[..]

WO? Ehm nieuwsflash: Niet selecteren op uiterlijk lijkt me nou niet erg handig, je moet iemand toch wel een beetje aantrekkelijk vinden? En over je niveau, heb je slechte ervaringen ermee dat je dat zo belangrijk vindt? Ik heb zelf de indruk dat je daar geen peil op kunt trekken namelijk. WO-ers die niet eens het nieuws volgen en monteurs die veel meer weten dan ik. Ik vind zelf eerlijk gezegd afknappen op opleidingsniveau juist een afknapper ;) Het gaat toch om een totaalbeeld?
  maandag 4 juni 2012 @ 00:49:24 #189
370039 Morera
more more more
pi_112410609
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef eefje801 het volgende:
-knip -

Heb nog nooit een faker gehad waarmee het tot een date kwam, wel eens dat ik spontaan met iemand afsprak om wat te drinken. We elkaar ontmoetten en hij zijn auto nog even ging parkeren. Had al het vermoeden dat hij weg zou rijden want vond hem zelf ook maar zo zo en hij stond nogal te wiebelen en wilde snel instappen. Kreeg ik een sms: "het klikt toch niet, hi hi!"
:o ! Wat een mietje zeg wtf :') Zo een vent zonder ballen wil je toch niet, het wordt steeds gekker hier, ik hoop niet dat ik zulke mafketels zal ontmoeten _O-
pi_112410617
quote:

[..]

Want jij kijkt alleen naar WO geschoold binnen Groningen?

Er zijn ook zat mensen die een opleiding 'onder hun niveau' hebben gedaan puur vanwege het beroep wat ze willen uitoefenen. Denk dat je het niet zo zwart wit moet zien qua opleiding...maar kijken naar het type vrouw, hoe ze haar profiel schrijft etc.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:50:57 #191
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112410652
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:49 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Want jij kijkt alleen naar WO geschoold binnen Groningen?

Er zijn ook zat mensen die een opleiding 'onder hun niveau' hebben gedaan puur vanwege het beroep wat ze willen uitoefenen. Denk dat je het niet zo zwart wit moet zien qua opleiding...maar kijken naar het type vrouw, hoe ze haar profiel schrijft etc.
En dan te bedenken dat het een echte studentenstad is, mét universiteit. Maar goed, het gaat om internet. Welke site zit je op dan Lex?
  maandag 4 juni 2012 @ 00:53:39 #192
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112410713
Ik kijk momenteel op Knuz.
pi_112410744
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef Morera het volgende:

[..]

Dit is toch te gek voor woorden ! Ik weet niet of ik moet lachen of huilen van je verhaal :D
Wat gaat er in het hoofd van zo een man om vraag ik me af _O- Wel kut dat jij dan echt je tijd hebt lopen verspillen zeg. Hebben ze ooit (degene die het zelf zei) ook hun echte foto laten zien? Daar zou ik dan toch wel echt benieuwd naar zijn.

Ik weet van die van mij wel dat het iig qua foto's en werk wel waar is. Viel heel makkelijk te valideren bij hem. Het gaat bij mij meer om de vraag of hij echt vrijgezel is en wat zijn intenties met mij zullen zijn.

Ik heb trouwens alsnog een berichtje gekregen :+
Leuk ^O^

En ja, er zitten gewoon enorme losers tussen. Ook wel weer leuke anekdotes voor op verjaardagen enzo.

Ik heb van een aantal van hun de echte foto wel gezien...en dat was toch wel even anders dan de foto die ze gepost hadden op hun profiel. Heb ook eerlijk gezegd dat ik ze niet aantrekkelijk vond en niet waardeerde dat ze daar zo laat pas mee kwamen. Nu vraag ik ook altijd of iemand het echt is, vooral als hij maar 1 foto heeft staan.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:55:40 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112410766
Ik had WO kunnen doen, koos voor HBO omdat ik die discipline nodig had en wil eigenlijk stiekem nog steeds graag kapster worden dus dat zegt helemaal niet iets over een persoon. En andersom ook niet. En dan nog.. maar dat is weer off topic :P

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:49 schreef Morera het volgende:

[..]

:o ! Wat een mietje zeg wtf :') Zo een vent zonder ballen wil je toch niet, het wordt steeds gekker hier, ik hoop niet dat ik zulke mafketels zal ontmoeten _O-
Ha ha :D Nee inderdaad, die wilde ik ook niet. Joh er zijn zat mannen en vrouwen die de welbekende uitgekauwde "spanning" op internet zoeken terwijl ze een relatie hebben. Je weet het pas echt zeker als je ze langer kent en dan nog moet je gewoon goed oppassen ermee. Het internet is echt één grote speeltuin voor vreemdgangers.
pi_112410775
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat het een echte studentenstad is, mét universiteit. Maar goed, het gaat om internet. Welke site zit je op dan Lex?
Maar de WO studentes trekken ook vaak weg na hun studie. Weet niet in welke leeftijdscategorie C-L het zoekt?!
  maandag 4 juni 2012 @ 00:57:20 #196
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112410802
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

WO? Ehm nieuwsflash: Niet selecteren op uiterlijk lijkt me nou niet erg handig, je moet iemand toch wel een beetje aantrekkelijk vinden? En over je niveau, heb je slechte ervaringen ermee dat je dat zo belangrijk vindt? Ik heb zelf de indruk dat je daar geen peil op kunt trekken namelijk. WO-ers die niet eens het nieuws volgen en monteurs die veel meer weten dan ik. Ik vind zelf eerlijk gezegd afknappen op opleidingsniveau juist een afknapper ;) Het gaat toch om een totaalbeeld?
Ik heb nu een aantal keer meegemaakt dat mensen gewoon geen fuck begrijpen van wat ik nou precies aan het doen ben.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:57:47 #197
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112410815
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:56 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maar de WO studentes trekken ook vaak weg na hun studie. Weet niet in welke leeftijdscategorie C-L het zoekt?!
Ja, klopt wel. Of ze zitten bij een callcenter. Maar dan heeft C-L misschien meer aan gewoon eens gaan stappen in de stad.
pi_112410839
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb nu een aantal keer meegemaakt dat mensen gewoon geen fuck begrijpen van wat ik nou precies aan het doen ben.
Kan dat meer aan jou liggen dan aan hun?
  maandag 4 juni 2012 @ 00:59:47 #199
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112410854
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Komt nogal hautain over, als ik eerlijk ben. Maar goed, als dat heel belangrijk voor je is dan moet je inderdaad meer op zoek naar specifieke datingsites voor hogeropgeleiden. Je zou ondertussen kunnen proberen om het anders uit te leggen of gewoon over wat anders praten dan over je studie/werk.
  maandag 4 juni 2012 @ 01:05:46 #200
370039 Morera
more more more
pi_112410964
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk ^O^

En ja, er zitten gewoon enorme losers tussen. Ook wel weer leuke anekdotes voor op verjaardagen enzo.

Ik heb van een aantal van hun de echte foto wel gezien...en dat was toch wel even anders dan de foto die ze gepost hadden op hun profiel. Heb ook eerlijk gezegd dat ik ze niet aantrekkelijk vond en niet waardeerde dat ze daar zo laat pas mee kwamen. Nu vraag ik ook altijd of iemand het echt is, vooral als hij maar 1 foto heeft staan.
Ik zou dat ook echt niet waarderen, ik ben inderdaad wel van die profielen tegen gekomen waar maar 1 foto van het type supermodel op staat, maar daar besteed ik sowieso geen aandacht aan. Mensen met maar 1 foto reageer ik ook niet op, en mensen met alle foto's vanuit dezelfde hoek reageer ik ook niet op :+

Maar jouw date frequentie zit wel goed he, je hebt wel regelmatig dates. Is het in die vijf maanden ook tot vaker dan 1 keer daten met iemand gekomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')