abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112390067
Hmm, ik heb nu dan al een paar maandjes niet meer gedate en het begint toch wel een beetje te knagen. Het is an sich een leuke tijdsbesteding maar het zou ook wel is leuk zijn als er een keertje iets vast uitkwam... Mijn laatste vriendin is ook al weer van een paar jaar geleden.
pi_112390307
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:02 schreef Morera het volgende:
Oke nog een poging:

Hij is heeeeeel aantrekkelijk, leuk om mee te praten, leuk om naar te luisteren en komt over als een stoere vent met een klein hartje die hard werkt en nuchter is. Hij geeft me precies genoeg aandacht, niet teveel en niet te weinig. Tijdens situaties waarvan je denkt dat je dan niets van iemand zal horen, hoor ik van hem lekker wel wat 8-) en allemaal uit zichzelf, dus niet omdat ik dan wat gestuurd heb ofzo, oftewel hij voldoet aan alle onmogelijke rare vrouwen eisen.

Als ik een man mocht bestellen dan had ik hem besteld, alleen lijkt hij te mooi om waar te zijn. Ik wil niet straks helemaal verliefd zijn en erachter komen dat die man er ( zoals gewoonlijk ) niet zo in staat zoals ik. Dus ik ben een beetje op mijn hoede en heb geen ervaring met internetmannen.
Hopelijk kan ik na dat we wat zijn gaan drinken, een beetje een beeld vormen over wat de intenties zijn. O+
Blijft lastig idd...ik ben in de viif maanden dat ik op internet zit met daten al een paar keer op m'n bek gegaan omdat het 'to good to be true' leek...en dat dus ook was. Je moet voorzichtig blijven, maar vooral ook niet te wantrouwend worden denk ik. Je merkt het volgens mij wel als je elkaar (een paar keer) hebt gezien. En blijf vertrouwen op je eigen intuïtie.

Wel heel erg leuk, dus probeer er vooral ook van te genieten!

Ik zit trouwens in een soort gelijke situatie, zie hem dinsdag.
pi_112392192
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 00:58 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hoe is het uiteindelijk met jouw dame afgelopen? Heeft ze nog gereageerd? :)
Dame R. heeft zich na 1,5 week weer laten horen. Ze was druk met van alles en nog wat. Ze vroeg of ik nog zin had om wat af te spreken. Maar ik weet niet, ben er een beetje op afgeknapt geloof ik, dat ze niets van zich heeft laten horen. Ik snap dat je het druk kan hebben maar ff een mailtje met "ik ben druk, mail je later" kost 1 minuut... Daarnaast is het contact met E. waarmee ik woensdag of donderdag een date heb ook leuker dus dat overschaduwt het ook wel een beetje...
  zondag 3 juni 2012 @ 21:58:42 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112401572
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:01 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Dame R. heeft zich na 1,5 week weer laten horen. Ze was druk met van alles en nog wat. Ze vroeg of ik nog zin had om wat af te spreken. Maar ik weet niet, ben er een beetje op afgeknapt geloof ik, dat ze niets van zich heeft laten horen. Ik snap dat je het druk kan hebben maar ff een mailtje met "ik ben druk, mail je later" kost 1 minuut... Daarnaast is het contact met E. waarmee ik woensdag of donderdag een date heb ook leuker dus dat overschaduwt het ook wel een beetje...
Ah keuzes..maar die hoef je nog helemaal niet te maken toch? En zij ook nog niet. Je bent vrijgezel, dus gewoon doen wat je hart je ingeeft ;) Wel leuk dat het contact met E. zo goed loopt! En keep us posted :)
pi_112405034
Nee, ik hoef geen keuzes te maken ofzo. Maar noem mij maar ouderwets/raar/zeikert maar ik heb er een beetje moeite mee om met twee vrouwen tegelijkertijd te daten. Ik weet niet, geeft geen goed gevoel.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:55:54 #156
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112405194
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nee, ik hoef geen keuzes te maken ofzo. Maar noem mij maar ouderwets/raar/zeikert maar ik heb er een beetje moeite mee om met twee vrouwen tegelijkertijd te daten. Ik weet niet, geeft geen goed gevoel.
Je bent niet ouderwets of een zeikerd. Is voor iedereen anders, toch? Je kunt alleen maar voor jezelf redeneren en niet voor de ander, bedoel ik meer. Ik zou het zelf ook lastig vinden om echt tegelíjk te daten (niet zuiver en alleen contact houden) met twee mannen maar als het voorkwam zou ik het gewoon vertellen. Maar ja, je hebt toch meestal wel meerdere contacten lopen en wat is nou één date, dat zegt ook weer niks.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:00:56 #157
370039 Morera
more more more
pi_112405470
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Blijft lastig idd...ik ben in de viif maanden dat ik op internet zit met daten al een paar keer op m'n bek gegaan omdat het 'to good to be true' leek...en dat dus ook was. Je moet voorzichtig blijven, maar vooral ook niet te wantrouwend worden denk ik. Je merkt het volgens mij wel als je elkaar (een paar keer) hebt gezien. En blijf vertrouwen op je eigen intuïtie.

Wel heel erg leuk, dus probeer er vooral ook van te genieten!

Ik zit trouwens in een soort gelijke situatie, zie hem dinsdag.
Vandaag heb ik niks van hem gehoord, dat vind ik ook wel goed maar merk wel dat ik best vaak keek of ik een berichtje had. Op welke manier kwam jij erachter dat die mannen dus echt to good to be true waren? En leuk zeg die van dinsdag ! Van Badoo? Of van Fok?
pi_112405805
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef Morera het volgende:

[..]

Vandaag heb ik niks van hem gehoord, dat vind ik ook wel goed maar merk wel dat ik best vaak keek of ik een berichtje had. Op welke manier kwam jij erachter dat die mannen dus echt to good to be true waren? En leuk zeg die van dinsdag ! Van Badoo? Of van Fok?
Misschien is dat ook weer strategie. Snap wel dat je veel kijkt, maar misschien wil hij niet te eager overkomen.
Ik kwam erachter door versprekingen of andere dingen (via via) dat er gewoon veel gelogen werd. Veel al met vriendin thuis, of die niet waren wie ze zeiden dat ze waren.

Van dinsdag ken ik van Badoo...net op de webcam gezien. En dit lijkt toch wel heel echt te zijn. Maar blijf voorzichtig...
pi_112406956
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je bent niet ouderwets of een zeikerd. Is voor iedereen anders, toch? Je kunt alleen maar voor jezelf redeneren en niet voor de ander, bedoel ik meer. Ik zou het zelf ook lastig vinden om echt tegelíjk te daten (niet zuiver en alleen contact houden) met twee mannen maar als het voorkwam zou ik het gewoon vertellen. Maar ja, je hebt toch meestal wel meerdere contacten lopen en wat is nou één date, dat zegt ook weer niks.
Normaal gesproken hou ik het ook liever bij één per keer...alleen soms pakt het anders uit. Ik ben er wel eerlijk over idd. Een date maakt nog geen relatie...

Donderdag ook nog een Fok date staan ;)
  zondag 3 juni 2012 @ 23:31:53 #160
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112407187
Woont hier trouwens iemand in Groningen die enigszins succes heeft? (minstens 1 date / maand ofzo)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 3 juni 2012 @ 23:32:44 #161
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112407222
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Woont hier trouwens iemand in Groningen die enigszins succes heeft? (minstens 1 date / maand ofzo)
Kwantiteit belangrijker dan kwaliteit?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:34:13 #162
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112407315
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:32 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Kwantiteit belangrijker dan kwaliteit?
Nee, maar wat heb je aan kwaliteit als kwantiteit 0.0 is?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 3 juni 2012 @ 23:35:36 #163
30476 Provinciaaltje
Up the Irons
pi_112407389
Na bijna zes maanden vandaag een punt gezet achter mijn relatie die ik via een datingsite heb leren kennen. Terug naar het begin dus weer.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:36:08 #164
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112407417
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
Na bijna zes maanden vandaag een punt gezet achter mijn relatie die ik via een datingsite heb leren kennen. Terug naar het begin dus weer.
Sterkte
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:37:37 #165
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_112407502
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Donderdag ook nog een Fok date staan ;)
Iemand uit deze reeks?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_112407591
quote:
Yep...me!

Het is wel wat je maar succes noemt...maar de kwantiteit is er.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:43:01 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112407841
quote:
Nee niet in Groningen en ook niet minstens één date per maand. (Waarom minstens 1 per maand?? Is het een wedstrijd?) maar weet wel dat hier best veel mensen (vooral late twintigers) op datingsites staan. Qua dertigers is de spoeling wat dunner. Ga voor de gein eerst eens een date fiksen en wat ervaring op doen.
pi_112407865
quote:
5s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Iemand uit deze reeks?
:Y
pi_112407888
quote:
Sterkte... hoe kwam het zo?
  maandag 4 juni 2012 @ 00:00:39 #170
370039 Morera
more more more
pi_112408810
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Misschien is dat ook weer strategie. Snap wel dat je veel kijkt, maar misschien wil hij niet te eager overkomen.
Ik kwam erachter door versprekingen of andere dingen (via via) dat er gewoon veel gelogen werd. Veel al met vriendin thuis, of die niet waren wie ze zeiden dat ze waren.

Van dinsdag ken ik van Badoo...net op de webcam gezien. En dit lijkt toch wel heel echt te zijn. Maar blijf voorzichtig...
Ja misschien wel, een vent die om de 5 minuten vraagt wat je aan het doen bent is ook niet zo aantrekkelijk. Gelukkig doet hij dat niet hahah. He gatverdamme, dat vind ik echt heel erg van die mannen die thuis een vriendin hebben en via internet een leuke meid voor de gek gaan houden en dan hun vriendin thuis ook nog eens bedonderen. Goed dat je er achter bent gekomen :)

Wat gaan jullie doen? Wat drinken? Maar hoe bedoel je eigenlijk dat ze niet bleken te zijn wie ze waren, is dat nu ook de reden dat je eerst gaat webcammen? Ik zie nu een beetje zo een date voor me waarbij iemand hele andere foto's had en er dan een hele andere kerel op je date verschijnt, dat bedoel je hoop ik niet toch :o
  maandag 4 juni 2012 @ 00:00:44 #171
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112408813
quote:
jammer voor je zeg dat het niet werkte. Terug naar jezelf vooral toch, dat was je al. Sterkte!
  maandag 4 juni 2012 @ 00:05:38 #172
370039 Morera
more more more
pi_112409046
quote:
Sterkte !
pi_112409151
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef Morera het volgende:

[..]

Ja misschien wel, een vent die om de 5 minuten vraagt wat je aan het doen bent is ook niet zo aantrekkelijk. Gelukkig doet hij dat niet hahah. He gatverdamme, dat vind ik echt heel erg van die mannen die thuis een vriendin hebben en via internet een leuke meid voor de gek gaan houden en dan hun vriendin thuis ook nog eens bedonderen. Goed dat je er achter bent gekomen :)

Wat gaan jullie doen? Wat drinken? Maar hoe bedoel je eigenlijk dat ze niet bleken te zijn wie ze waren, is dat nu ook de reden dat je eerst gaat webcammen? Ik zie nu een beetje zo een date voor me waarbij iemand hele andere foto's had en er dan een hele andere kerel op je date verschijnt, dat bedoel je hoop ik niet toch :o
Webcam helpt wel bij de beeldvorming. Bij die mannen die niet waren wie ze zeiden ben ik er net voor de dates achtergekomen. Sommige vertelden het zelf (een btw die foto is niet van mijzelf) en bij diegene met wie het nog het meest klikte heeft een vriendin zijn foto's gewoon op internet gevonden. Hij bleef volhouden dat hij het was en was zelfs erg aangeslagen aan de telefoon toen ik hem ernaar vroeg. Daarna gewoon nooit meer wat van hem gehoord.
Webcammen overigens alleen met degene die verder weg wonen en waar je niet gelijk kunt afspreken.
Ik ben benieuwd hoe het met jou vent afloopt...het kan ook gewoon goed zijn natuurlijk. Keep us posted!
  maandag 4 juni 2012 @ 00:14:37 #174
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112409395
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee niet in Groningen en ook niet minstens één date per maand. (Waarom minstens 1 per maand?? Is het een wedstrijd?) maar weet wel dat hier best veel mensen (vooral late twintigers) op datingsites staan. Qua dertigers is de spoeling wat dunner. Ga voor de gein eerst eens een date fiksen en wat ervaring op doen.
Het is zeker geen wedstrijd, maar ik weet niet wat "normaal" is eigenlijk. Ik zal eens voor de grap deze week heel veel berichtjes naar iedereen sturen en ik kijk wel wat er uit komt.
pi_112409501
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is zeker geen wedstrijd, maar ik weet niet wat "normaal" is eigenlijk. Ik zal eens voor de grap deze week heel veel berichtjes naar iedereen sturen en ik kijk wel wat er uit komt.
Maak het wel persoonlijk. Eenzelfde bericht die naar tientallen vrouwen tegelijk word gestuurd pik je er zo uit...enorme afknapper vind ik zelf.

En wat is normaal...het gaat erom wat goed voor jou voelt lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')