Tof! Gewoon laten gebeuren en dan komt het vanzelf wel goed!quote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgend weekend mijn date dan toch maar eens aan dat drie-jarig mannetje van me introduceren. Toch wel ERG benieuwd hoe ze op elkaar reageren.
Een bijltje waar ik nog niet eerder mee gehakt heb...
Komt vast goedquote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgend weekend mijn date dan toch maar eens aan dat drie-jarig mannetje van me introduceren. Toch wel ERG benieuwd hoe ze op elkaar reageren.
Spannend!quote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Leuk!...en herkenbaarquote:Op zondag 3 juni 2012 05:22 schreef Morera het volgende:
Ik heb al 4 keer een heel verhaal getypt en weer gedelete![]()
Ik heb heel wat te vertellen maar toch denk ik steeds: " Wacht nou maar eerst even.. "
Ik meld het dus zeer binnenkortmaar er is een leuke man in het spel en ik moet hem nog ontmoeten.
Als dat goed gaat zal ik het hele verhaal wel delen
Dan heet ze geen date meer natuurlijk :-)quote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 09:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Spannend!
Gaat dit om Pien btw? Zal voor haar ook wel heel spannend zijn.
Ik was vreselijk nerveus toen ik de kinderen van mijn ex ontmoette. Gelukkig ging het allemaal heel erg goed.
Succes alvast
Wou ik net zeggenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dan heet ze geen date meer natuurlijk :-)
Maar way to go jullie!!
Tof!
That's my boy. Er gaat namelijk never nooit geen EK gewonnen worden, dus heb je een gegarandeerde date in de pocket.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens een briljant idee voor een versier poging. Ja jullie mogen mij uitlachen
Ik heb die Bavaria dress en die gaan ik aandoen als Nederland het EK wint. Althans dat wil ik gaan wedden met een meisje als tegenprestatie moet zij op date met mij als Nederland het EK niet wint.
Nu nog een slachtoffer zoeken
Ja, dat is ook een onderdeel van mijn strategiequote:Op zondag 3 juni 2012 14:53 schreef DeHovenier het volgende:
Dus in ruil voor een date zou jij die dress aandoen? Daar komt ze dan wel makkelijk vanaf
Goeie tipquote:Op zondag 3 juni 2012 14:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
That's my boy. Er gaat namelijk never nooit geen EK gewonnen worden, dus heb je een gegarandeerde date in de pocket.
Het slachtoffer zou ik dan ook zoeken in de oranje debielen-hoek. Van die overtuigde gezelligheids-mutsen met geschilderde vlaggetjes op de wangen en zo'n ENORME oranje fallus op hun hoofd. Die stinken er vast in.
Ik snap het briljante erachter nog niet zo. Ik kan mij niet voorstellen dat een vrouw daarvoor zou gaan tenzij je het bij dronken 16 jarige miepjes zoekt. Ik vind het persoonlijk ook een beetje triest dat je jezelf voor schut (aan de andere kant loopt iedereen voor lul tijdens het EK) zou willen zetten om een date te krijgen. Vraag gewoon of iemand een keer met je wilt daten ipv je in allerlei bochten te wringen. Maar goed, mijn menig...wens je iig succes!quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens een briljant idee voor een versier poging. Ja jullie mogen mij uitlachen
Ik heb die Bavaria dress en die gaan ik aandoen als Nederland het EK wint. Althans dat wil ik gaan wedden met een meisje als tegenprestatie moet zij op date met mij als Nederland het EK niet wint.
Nu nog een slachtoffer zoeken
Heel serieus was het ook niet hoor. En ik heb liever ook gewoon een date dan zoiets.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik snap het briljante erachter nog niet zo. Ik kan mij niet voorstellen dat een vrouw daarvoor zou gaan tenzij je het bij dronken 16 jarige miepjes zoekt. Ik vind het persoonlijk ook een beetje triest dat je jezelf voor schut (aan de andere kant loopt iedereen voor lul tijdens het EK) zou willen zetten om een date te krijgen. Vraag gewoon of iemand een keer met je wilt daten ipv je in allerlei bochten te wringen. Maar goed, mijn menig...wens je iig succes!
Btw...ook vrouwen weten wel dat Nl het EK niet gaat winnen.
Ja ik ben nog aan het nadenken hoe ik het ga aanpakkenquote:
Goeie instelling, echt super leukquote:Op zondag 3 juni 2012 12:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja![]()
En spannend valt wel mee hoorNou ben ik sowieso niet zo snel écht nerveus... Ik laat alles gewoon op z'n beloop en we zien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |