Ondertussen denk ik 6 keer geneukt en stil bezig met daten. Ik maak dan ook verschil tussen een zaadlozing en een goed gesprek (potentieeltje om ooit aan mijn kids voor te stellen).quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zegt de man die na 2 dates met 1 vrouw alle andere vrouwen uit zijn leven wilde bannen en vervolgens trots hier kwam vertellen met een ander geneukt te hebben
Nee, gaat goed zo.quote:
a ¤ 250 per uur....quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ondertussen denk ik 6 keer geneukt en stil bezig met daten. Ik maak dan ook verschil tussen een zaadlozing en een goed gesprek (potentieeltje om ooit aan mijn kids voor te stellen).
Met of zonder (plastic) vrouw?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ondertussen denk ik 6 keer geneukt en stil bezig met daten. Ik maak dan ook verschil tussen een zaadlozing en een goed gesprek (potentieeltje om ooit aan mijn kids voor te stellen).
Half uur op zijn hand gezeten.quote:
zou dat een goede indruk achterlaten? Date is het trouwens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, gaat goed zo.
@BoL: Wow... al 6 keer?! Weten je dates dat wel..
Tuurlijk, het bewijst dat je potent bent en dus geschikt voor voortplanting.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zou dat een goede indruk achterlaten? Date is het trouwens.
shit is doorgeknipt daaronder, maar dat schijnen ze niet te proevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, het bewijst dat je potent bent en dus geschikt voor voortplanting.
Doet het goed bij de vrouwtjes.
Had je niet beter je zaakje kunnen laten doorknippen ipv de andere uitgang? Of ben je niet van de vrouwen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
shit is doorgeknipt daaronder, maar dat schijnen ze niet te proeven
Die ken ik niet...quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Dizorn het volgende:
Heeft Pepper nog steeds die Pauper (hihi) reclame met die grote burger? Wat een faal is dat zegNiet echt positieve verhalen erover gehoord ook verder, maar zelf niet gebruikt.
'Dat kleine meisje met die belachelijk grote burger!'quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Dizorn het volgende:
Heeft Pepper nog steeds die Pauper (hihi) reclame met die grote burger? Wat een faal is dat zegNiet echt positieve verhalen erover gehoord ook verder, maar zelf niet gebruikt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'Dat kleine meisje met die belachelijk grote burger!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:29 schreef Dizorn het volgende:
[..]die ja! Ken geen andere reclames van Pepper.
Je hebt ook nog die met de olijfjes en die met de groene vingers geloof ik...of is dat weer een andere site?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, zit tv te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Plasterk het volgende:
Rustig hier. Iedereen aan het neuken ofzo?
Mwah, het is geen slowchat. Vandaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Plasterk het volgende:
jep...nou ja, nu niet meer, maar uurtje geleden wel....quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Plasterk het volgende:
Verkapte "hoah, ik was aan het neuken"-post...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
jep...nou ja, nu niet meer, maar uurtje geleden wel....
Tja...er werd om gevraagdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Verkapte "hoah, ik was aan het neuken"-post...
Ik dacht dat het credo "a gentleman never tells" meer in deze datewereld thuishoordequote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:00 schreef Plasterk het volgende:
Er moeten hier meer ervaringen gedeeld worden. Neuken=posten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |