Laat ik het zo zeggen, het is erg duidelijk dat we elkaar heel erg leuk vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Opschepper![]()
Het is mij nou nog steeds niet helemaal duidelijk. Zijn jij en P. nou echt bij elkaar of alleen nog aan het daten?
Niet iedereen is hetzelfde blijkbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap er ook geen zak van. En ik snap het ook niet. Waarom daten met een ander terwijl je blijkbaar al leuk date met iemand. Wat heeft dit voor zin?
Laat ik hem dan zo stellen; stel je oma vraagt "heb je al een vriendinnetje?"...dan antwoord je met?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het is erg duidelijk dat we elkaar heel erg leuk vindenBegint ondertussen een beetje raar te worden om het nog "daten" te noemen tussen ons twee, maar we weten geen betere naam
"Hè, oma, hou nou eens op daar over te vragen"quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laat ik hem dan zo stellen; stel je oma vraagt "heb je al een vriendinnetje?"...dan antwoord je met?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laat ik hem dan zo stellen; stel je oma vraagt "heb je al een vriendinnetje?"...dan antwoord je met?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:17 schreef Dizorn het volgende:
[..]
"Hè, oma, hou nou eens op daar over te vragen"
I'm with you bij deze: zou er zelf geen goed gevoel bij hebben om nog met iemand anders er naast te daten, maar dat verschilt dus per persoonquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap er ook geen zak van. En ik snap het ook niet. Waarom daten met een ander terwijl je blijkbaar al leuk date met iemand. Wat heeft dit voor zin?
Broer en zus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het is erg duidelijk dat we elkaar heel erg leuk vindenBegint ondertussen een beetje raar te worden om het nog "daten" te noemen tussen ons twee, maar we weten geen betere naam
Zegt de man die na 2 dates met 1 vrouw alle andere vrouwen uit zijn leven wilde bannen en vervolgens trots hier kwam vertellen met een ander geneukt te hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef BeamofLight het volgende:
Omdat ik het elke keer als Dizorne schrijf? Ik wist niet dat het je zo dwars zat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar mijn naam spellen
Jezus Pien, hoe onthoud je die dingen allemaal??quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zegt de man die na 2 dates met 1 vrouw alle andere vrouwen uit zijn leven wilde bannen en vervolgens trots hier kwam vertellen met een ander geneukt te hebben
Echt, niet normaal hoe dwars het me zitquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Omdat ik het elke keer als Dizorne schrijf? Ik wist niet dat het je zo dwars zat.
Game, set aaaannndd match!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zegt de man die na 2 dates met 1 vrouw alle andere vrouwen uit zijn leven wilde bannen en vervolgens trots hier kwam vertellen met een ander geneukt te hebben
Goed geheugen... Het is een vloek én een zegenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Jezus Pien, hoe onthoud je die dingen allemaal??
Nee, maar ik weet ook wel dat je het daar niet vandaan hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:29 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Echt, niet normaal hoe dwars het me zitMaar ik weet eigenlijk niet of je dat ooit zo in het topic gezet hebt
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed geheugen... Het is een vloek én een zegen
Bloeit hier iets moois?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet ook wel dat je het daar niet vandaan hebt.
Het is dat Perzephone me voor was....quote:
Misschien een leuke driehoeksverhouding..?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is dat Perzephone me voor was....
Ain't got no ring on my finger..quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is dat Perzephone me voor was....
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien een leuke driehoeksverhouding..?!
Pak je kans splash...en we hebben weer een nieuwe Fok match!quote:
Ej... je hoeft geen ja te zeggen he....quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Pak je kans splash...en we hebben weer een nieuwe Fok match!
Is dit nou een verdwaalde DM ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:41 schreef -Splash- het volgende:
Redt je hier maar eens uit -Splash-..
We kunnen wel een keer gaan kitesurfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |