nee, alleen kraakbeen. Nog nooit een foto van een schedel gezien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef ulq het volgende:
Hoe kan hij zn neus nou opeten? Zit toch allemaal bot in enzo?
bronquote:Man eet gezicht zwerver op onder invloed nieuwe drug
De politie in Miami in de Verenigde Staten vreest dat een goedkope en steeds populairder wordende drug onder de naam ’bath salt’ (badzout) verantwoordelijk is voor een gruwelijk incident waarbij een naakte man met zijn tanden het vlees van het gezicht van een dakloze trok.
De 31-jarige kannibaal Rudy Eugene liet zich niet overmeesteren en werd door een politieagent met vier kogels doodgeschoten. De 65-jarige dakloze Ronald Poppo ligt in het ziekenhuis en vreest voor zijn leven. Bijna driekwart van zijn gezicht is verdwenen.
De politie wacht met spanning op een toxicologisch rapport in de hoop dat daarmee duidelijk wordt onder invloed van welke drugs de misdaad werd gepleegd. Veel kenners wijzen echter al naar het ’badzout’, een goedkope drugssoort zoals crack die steeds populairder wordt en ook in de partyscene wordt gebruikt.
Volgens Armando Aguilar van de politie in Miami vertoont het incident veel gelijkenis met andere zaken waarbij ’badzout’ werd gebruikt. „Mensen krijgen het na gebruik superheet. Gooien hun kleren uit en worden enorm sterk en zeer gewelddadig. Ze branden van binnen en hun organen draaien op zulke hoge toeren dat veel eraan onderdoor gaan.”
Bij een andere zaak moest een ook al naakte amokmaker die op een taxi sprong door maar liefst 15 agenten in bedwang worden gehouden.
’Badzout’ lijkt op het spul dat je in badwater stopt, maar de chemische samenstelling ervan is anders.
Ik moest lachen.quote:De dakloze man wiens gezicht werd opgegeten door een drugsverslaafde naakte man
Link naar pic?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef wise het volgende:
het plaatje van zijn opgegeten gezicht ziet er ook niet uit. Hang een half oog uit en verder is het allemaal rood met nog een beetje baardhaar
ja eh, ga ik natuurlijk hier niet posten hequote:
quote:
Ik vraag toch specifiek om een link en niet om het plaatje hier te posten. Dus als iemand hier een LINK kan posten van dat plaatje (gelieve niet van 4chan, word geblokt op werkquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
ja eh, ga ik natuurlijk hier niet posten he
kijk maar op 4chan / random, daar komt het af en toe wel eens voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Mylene op 31-05-2012 16:41:12 ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef Jerro het volgende:
feauteau (niet klikken bij een zwakke maag)Meh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 31-05-2012 16:41:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 31-05-2012 16:42:19 ]Ура для россии
Dit dus, laat mensen gewoon een jointje roken en een lijn cocaine nemen, dan hoeven ze niet dit soort vage huis tuin en keuken chemicaliën te gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat bath salt schijnt best naar spul te zijn inderdaad. Krijg je ervan he, met die war on drugs, dan gaan mensen grijpen naar nieuwere en gevaarlijkere designerdrugs.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef Woestijnvos het volgende:
Niet klikken bij een zwakke maagOmfg... Heeft ie nou ook dat linkeroog opgegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gezegd hebbende; veel slechter kon het toch niet meer worden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 31-05-2012 16:45:43 ]
Niet klikken bij een zwakke maagWrm vind ik dit grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 31-05-2012 16:45:54 ]
Lijkt me wel, tenzij de neusgaten die nog over zijn vollopen met bloed. Maar zo te zien had ie (ook) nog een mond over..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Kloktijd het volgende:
Zou je dan nog eigenlijk door je neus kunnen ademen?
dit doet me denken aan een horror filmquote:De 'kannibaal' smult er maar liefst achttien minuten lang op los alvorens agent Jose Rivere hem een eerste kogel door het lijf jaagt. Eugene is niet te stoppen: hij staat recht en gromt, waarna hij zijn maaltijd verder zet.
Wat een feest toch de war on drugs vanuit de VS dat ze steeds bizardere drugs uitvinden alleen om in hun behoeftes te voorzien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Mylene het volgende:
Man eet gezicht zwerver op onder invloed nieuwe drug
bron
Mwah als ze andere junkies en daklozen opeten en door de politie afgeknald worden zal het wel snel gaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een feest toch de war on drugs vanuit de VS dat ze steeds bizardere drugs uitvinden alleen om in hun behoeftes te voorzien.
Ik heb wel een broodje ham voor je.quote:
Nee want er komen dagelijks weer nieuwe gevallen bij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah als ze andere junkies en daklozen opeten en door de politie afgeknald worden zal het wel snel gaan
Niet klikken bij een zwakke maagDoet me denken aan Gary Oldman in Hannibal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
"Would you like a popper?"quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan Gary Oldman in Hannibal.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:31 schreef opgebaarde het volgende:
Is de dader net neergeschoten en ligt het slachtoffer op zijn zijAls je de video bekijkt van de CCTV dan zie je op een gegeven moment ook die dader roerloos op de grond liggen, en die zwerver mijn zijn benen zwaaien en zijn lichaam draaien op de grond. Pijn dat je dan moet voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |