Gewoon nog een keer, omdat ik het zo triest vind dat hij er in straights is afgegaan.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:34 schreef Alovenac het volgende:
Hoe krijg je dat Franse publiek stil, gewoon 2x een *0-40 stand wegwerken.
Alle Fransen mogen eruit voor dat schijt publiek, klote Fransen joh.
Heb je ook op Isner gegokt? Dat is wel heel veel risico nemen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:34 schreef Alovenac het volgende:
Hoe krijg je dat Franse publiek stil, gewoon 2x een *0-40 stand wegwerken.
Alle Fransen mogen eruit voor dat schijt publiek, klote Fransen joh.
Pff, hoor ze standaard net zo goed onsportief zijn als NL'ers spelen op Rosmalen of Rotterdam.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja. Het (Parijse) RG is een stuk erger dan een Nederlands publiek.
Valt wel mee, grootste deel zieke services van Johnquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Bij Mathieu is het chokende stokbrood begonnen.
Die eerste 0-40 had hij 2 keer de rally..die had hij moeten pakken. Op die andere 6 was hij eigenlijk kansloosquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Chokende stokbroodje staat helaas op baan 2quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik heb op niemand ingezet hier, zit gewoon te genieten van een leuke pot. Alleen ik kan mezelf zo ergeren aan dat Franse publiek hequote:Op donderdag 31 mei 2012 17:41 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je ook op Isner gegokt? Dat is wel heel veel risico nemen!
In Rotterdam is er doods publiek en in Rosmalen supporten ze wel Nederlanders, maar de dingen die het RG kan uithalen zie je zelden in andere toernooien, Zuid-Amerika daar gelaten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pff, hoor ze standaard net zo goed onsportief zijn als NL'ers spelen op Rosmalen of Rotterdam.
Ben er al redelijk wat geweest en heb er nooit enigszins last van gehad. Misschien ligt dat ook gewoon aan mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
In Rotterdam is er doods publiek en in Rosmalen supporten ze wel Nederlanders, maar de dingen die het RG kan uithalen zie je zelden in andere toernooien, Zuid-Amerika daar gelaten.
Het RG publiek is niet voor niets berucht.
EDIT: hier is zover echter niet zo veel mis mee.
Ik was dit jaar bij Rotterdam. Het publiek is voornamelijk van die foute kakkers. Mannen met oranje broeken en vrouwen met teveel make-up en sieraden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
In Rotterdam is er doods publiek en in Rosmalen supporten ze wel Nederlanders, maar de dingen die het RG kan uithalen zie je zelden in andere toernooien, Zuid-Amerika daar gelaten.
Het RG publiek is niet voor niets berucht.
EDIT: hier is zover echter niet zo veel mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |