Die kaastengels kende ik nog niet maar ze zien eruit alsof ik ze moet leren kennen!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:05 schreef Deshain het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziltige doet het hem gewoon![]()
[ afbeelding ]
En dan niet 6 ofzo maar eerder 16...
[ afbeelding ]
Rocky Road Cake, maar dan wel all-out. Goede chocolade, macadamia's, pistache, fruit etc. etc. Wanneer het uitkomt dat ik weer een batch heb gemaakt komen er verdacht veel vrienden en kennissen 'spontaan' aanwaaien.
ze hebben ze vaak in de horeca enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die kaastengels kende ik nog niet maar ze zien eruit alsof ik ze moet leren kennen!
Ik ga gewoon ff spieken bij de Makro, Hanos en de Sligroquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben ze vaak in de horeca enzoheb ze nog nooit in de supermarkt gezien though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
wat een woordquote:
Goede voornemens?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:18 schreef Nafi het volgende:
Dit topic kom ik nooit meer in rond deze tijd
Daar inderdaad te verkrijgen als je ze thuis wil maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ff spieken bij de Makro, Hanos en de Sligro
Slechts een voorzorgsmaatregel om mezelf middernacht niet vol te proppenquote:
Ik heb ze wel zien liggen bij de AH in Zwolle en geloof ook bij C1000. Wel duur..iets van 4 nog wat voor zo'n klein doosje van 10 of 12 stuksquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben ze vaak in de horeca enzoheb ze nog nooit in de supermarkt gezien though
oh ja, met frambozensmaak of perziksmaak. IJskoud!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:22 schreef foodlover het volgende:
Fries roggebrood met een dikke laag smeerkaas en sambal badjak, of met goedkope smeerworst (29ct. ofzo) van de Aldi.
Toastjes met van die Duitse vleessalade met van die reepjes boterhamworst en augurk erin.
Yoghurtdrink, de houdbare variant voor kinderen, haal dat een paar keer per jaar en kan dan zo een half pak in 1 keer opdrinken. Geen Optimel of varianten daarop, daar zit zo'n nare lucht aan.
Is het niet handiger om dan gewoon een bakje van die saus te vragen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:26 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Een jaar of 20 geleden had je hotpop popcorn met kaaspoeder, zo lekker!
Nu is het idd die kaasstengels uit de frituur
MM's pinda
Kano's (zo 1 keer per jaar enorme trek in)
Sporadisch een Big Mac vanwege de saus
Hmm goed idee...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het niet handiger om dan gewoon een bakje van die saus te vragen?
Krijg je niet bij de Macquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het niet handiger om dan gewoon een bakje van die saus te vragen?
Je moet eens zien wat je krijgt als je er maar genoeg geld voor neerlegt.quote:
KFCquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kfc.
Vers brood met margarine.
Shoarmapizza.
Whehe ik heb hier drie KFC's binnen een straal van 10 kmquote:Op zondag 24 maart 2013 02:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
KFCIk droom er de laatste tijd zelfs van
.
Dichstbijzijnde is 40 min rijden dus ga ik nooit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |