SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. A celebrity spin-off, Celebrity MasterChef Australia, began airing from 30 September 2009.
Season 2 of MasterChef Australia premiered on 19 April 2010. The second season aired through the week at 7.30 pm, half an hour later than the original timeslot of the first season. The winner of the 2010 series of MasterChef wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The third season of MasterChef Australia went to air in 2011. The season was won bySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now the fourth season is back in 2012 to entertain and inspire like never before! It all begins Sunday May 6 @ 7:30pm on Channel 10
http://www.masterchef.com.au
Adriano Zumbo's Croquembouche![]()
![]()
Ik kan gaan koken/bakken
De nieuwe 2012 KitchenAid Commercial Artisan Bowl-Lift Stand Mixer Parelmoer ( 1.3Pk )![]()
![]()
Leuk! Lekker zelf koken blijft het leukste. Hier pruttelt nu ook al een tijdje een heerlijke Thaise curry.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Nicequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef golfer het volgende:
Leuk! Lekker zelf koken blijft het leukste. Hier pruttelt nu ook al een tijdje een heerlijke Thaise curry.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:11 schreef golfer het volgende:
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel jammer dat ze wegmoest.Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/![]()
Masterclass niet echt boeiend.
Niet echt een briljant gerecht of bereiding gezien.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Cactus en guacamole vond ik toch wel interessantquote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef golfer het volgende:
Masterclass niet echt boeiend.
Niet echt een briljant gerecht of bereiding gezien.![]()
e25 online.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
e26 ook aanwezig.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Tazzie was al bij 26 ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Alles wel binnen maar loop wel intussen 2 episodes achter met kijken. Teveel op de TV te zien momenteel.
Volgende week Immunity Challenge met Jamie Oliver!
Ik vind de jury zo leuk he, alledrie. Zóóveel leuker en veelzijdiger dan die oersaaie John Torode en partner!
Vind het grappig hoe Matt Preston altijd eten associeert met gebeurtenissen in het leven.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Onterechte elimination
De zwakkere blijven
Eigenlijk moet iedereen z'n steak laten zien, en alle die niet ok zijn door naar ronde 2![]()
Echt knap hoe ze overeind bleven en je zag ze echt groeien gedurende de service. Niet meer dan terecht in mijn ogen.![]()
+1quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Jeroen1990 het volgende:
Echt knap hoe ze overeind bleven en je zag ze echt groeien gedurende de service. Niet meer dan terecht in mijn ogen.![]()
Tof jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Jeroen1990 het volgende:
![]()
Rick Stein.![]()
Ik zou die man graag een keer willen ontmoeten en samen met hem vis koken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
+1quote:Op zondag 10 juni 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
Rick Stein.![]()
Ik zou die man graag een keer willen ontmoeten en samen met hem vis koken.
Trouwens, weer die kapper.... Eruit
Maar niet de grijze theemuts, terwijl ze niet mee deedt om haar vinger
Was bij Ellie anders toen ze ziek was, vaag![]()
Ja, wat mij betreft die krypto-homo er snel uit.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Helaasch....There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
+1quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:07 schreef Selestha het volgende:
Vanavond immunity challenge tegen Jamie Oliver!
Geniaal, ik ga kijken!![]()
Idem.quote:
Ik ben echt gek op Jamie Oliver! Hoe hij over eten praat en zijn snijskills
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Hell Yeahquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben echt gek op Jamie Oliver! Hoe hij over eten praat en zijn snijskills
Alle kookboeken hier ook aanwezig![]()
![]()
Heb er ook wel een paar van hem. Wat ik vooral leuk van hem vindt is dat ie geen gedoe maakt van opmaak, maar dat het puur om de smaken gaat. Leuke vent, ondanks dat ie intussen de status Superstar heeft bereikt.![]()
Ik moest wel lachen op Tregan die zo onder de indruk van hem was dat ze er zelf niks van terecht bracht.
Dat was nog eens een team-challenge. Van mijn lang van ze leven wil ik niet in zo'n enorm hotel werken.
e35 online.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Jammer dat Emma kan koken. Haar stem en gejank kan ik echt niet meer aanhoren.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Sooooo truequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat Emma kan koken. Haar stem en gejank kan ik echt niet meer aanhoren.![]()
Het is een kloon van Dani van vorig jaar. Ook zo'n krakende zeikstem en om de haverklap janken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat Emma kan koken. Haar stem en gejank kan ik echt niet meer aanhoren.
De zwakste deelnemer is er eindelijk uit en kan weer met z'n autootjes gaan spelen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Direct na de finale van dit seizoen komt 'Masterchef Allstars' met 10 deelnemers uit seizoen 1,2 en 3 om te kijken welk seizoen de beste kok heeft afgeleverd.
Seizoen 1: Julie, Poh, Chris en Justine.
Seizoen 2: Callum, Marion en Aaron.
Seizoen 3: Kate, Dani (Golfer je vriendin!) , Hayden en Kumar.
Yup stond op Hayden's facebookquote:Op zondag 17 juni 2012 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Direct na de finale van dit seizoen komt 'Masterchef Allstars' met 10 deelnemers uit seizoen 1,2 en 3 om te kijken welk seizoen de beste kok heeft afgeleverd.
Seizoen 1: Julie, Poh, Chris en Justine.
Seizoen 2: Callum, Marion en Aaron.
Seizoen 3: Kate, Dani (Golfer je vriendin!) , Hayden en Kumar.
![]()
Ook ja, maar ik las het het eerst op die van Marionquote:.
Verder zin in de aflevering van vandaag met Julie, Aaron en Kate
fout topicThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Hier ookquote:Op zondag 17 juni 2012 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook ja, maar ik las het het eerst op die van Marion.
Verder zin in de aflevering van vandaag met Julie, Aaron en Kate![]()
![]()
mario eruit, fijn.
maar die jankmeisje emma pffffff, irriteer me dood aan haar en vooral haar reactie bij der soep PFFFFFF
Julia heb ik nog steeds niet echt zien 'koken' ze kan heerlijk bakken, echt petje af, maar koken? kylie zie ik meer koken en haar zoetigheden zijn spannender... dit is toch fantastisch?
Jamie heeft me geinspireerd om voor een feestje zo'n tafel vol hapjes op tafel te zetten. Echt heerlijk allemaal, vooral die asperges die ik ergens zag, lijken me zo lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&
masterclas vond ik ook heel leuk en lekker.
Lijnen doen we na onze dood!
Ben bang dat ze weer een eliminatie overleefd. Denk dat van die 3 Wade de zwakste schakel is.quote:
Audra is zo leuk en wat een prachtige gerechten maakt ze.
Enig idee wanneer de finale is?
Wil die graag zien voor ik op vakantie ga hahaLijnen doen we na onze dood!
Over 8wekenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:45 schreef Tooto7moe het volgende:
Enig idee wanneer de finale is?
Wil die graag zien voor ik op vakantie ga haha![]()
Ik heb de aflevering van 18/6 net gezien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:00 schreef emss het volgende:
Ik heb de aflevering van 18/6 net gezien..Mindy???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoeld Audra![]()
Eindelijk die arrogante bakker eruit. Heb niet zo een hekel aan Emma als de meeste hier zo te zien:P
Echt dat gedrag van ik ben de beste dat die Filipo had vind ik echt erger dan dat gehuil.![]()
Mindy heeft wel een oogje op Wade. de manier waarop ze hem hielp en ook hoe ze reageeerde toen hij het huis weer inkwam....
De jankbal zit er helaas dus nog in. Houdt het dan nooit op.....
Flippo z'n kunstjes had ik wel gezien. Die moet maar ergens een leuk bakkerijtje gaan openen.
Hoop heel erg dat Audra morgen zo'n speld wint.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:41 schreef emss het volgende:
Audra is toch getrouwd met kinderen? Lijkt me sterk dat zij een oogje op wade heeft.
maar zij hing wel om hem heen, Mindy stond 10sec later gewoon naast hem en meer niet. Ze hielp hem wel veel onder de ep, dat wel
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 13:46:12 ]![]()
oooooh, nou ik was het aan het kijken tijdens het koken, kan zijn dat ik niet goed gezien heb wie het was. Dacht dat het Mindy was. Ik zag in een flash iemand om z'n middel hangen, en toen stond Mindy vlak naast hem... kan gebeuren.
[ Bericht 27% gewijzigd door emss op 21-06-2012 11:12:25 ]![]()
Samen met Amina en Kylie.
Bij Amina denk ik echt aan een grote tafel waar het hele gezin geniet van heerlijk en veel eten
We zijn de quiche lorraine van gisteren nu aan het maken volgens het recept van Gary.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef golfer het volgende:
We zijn de quiche lorraine van gisteren nu aan het maken volgens het recept van Gary.
Ik kreeg gisteren bij het zien dus gelijk trek in quiche lorraine
Wij ook, vandaar dat we het recept hebben opgezocht en meteen daarmee aan de slag zijn gegaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren bij het zien dus gelijk trek in quiche lorraine
/dubbele dosis anti-lactosepillen innemen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Hij is mooi geworden:
Ik zie de immuniteitstest liever 1 tegen 1. Krijgt je gerecht meer punten als die van de tegenstander krijg je niets omdat je niet degene bent die voor immuniteit gaat.
Mindi heeft hem gekregen omdat haar teamgenootjes betere gerechten hadden als de tegenpartij, die van haar was juist minder.![]()
Ze zijn ook strenger geworden. Vorige seizoenen hadden ze veel meer van die speldjes uitgedeeld.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Daarom dat ze het anders hebben gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze zijn ook strenger geworden. Vorige seizoenen hadden ze veel meer van die speldjes uitgedeeld.![]()
Dat dus. Wat een geweldige kok is dat toch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef Sorella het volgende:
Armina wint elke keer en krijgt er niets voor terug, erg jammer
Hoewel ik Audra haar gerecht ook heel erg lekker leek lijken, maar ja...de chef's reputation....
Wat een arrogante vervelende man trouwens die Hamish Ingham.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ja?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus. Wat een geweldige kok is dat toch.
Hoewel ik Audra haar gerecht ook heel erg lekker leek lijken, maar ja...de chef's reputation....
Wat een arrogante vervelende man trouwens die Hamish Ingham.
Vond hem juist wel geinig![]()
Een man die zich bewust omringt met vrouwen en voordat ie zelf gaat bedenken wat ie gaat maken even de keuken van de concurrent binnenloopt om te kijken wat die gaat koken en vervolgens besluit om 2 vrijwel identieke gerechten te maken?quote:
Nee.
Dat was juist om het zo moeilijk mogelijk te makenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Een man die zich bewust omringt met vrouwen en voordat ie zelf gaat bedenken wat ie gaat maken even de keuken van de concurrent binnenloopt om te kijken wat die gaat koken en vervolgens besluit om 2 vrijwel identieke gerechten te maken?
Nee.
Was een goede keuze![]()
Ik vond dat blonde meisje van hem zo zenuwachtig en wat hautain overkomen.
Verder grappig dat je Matt nooit het chefteam ziet helpen maar nu er vrouwen bij zijn wel
Maar Matt is homoseksueel, dus dat zegt nietsquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vond dat blonde meisje van hem zo zenuwachtig en wat hautain overkomen.
Verder grappig dat je Matt nooit het chefteam ziet helpen maar nu er vrouwen bij zijn wel![]()
![]()
Oja?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:09 schreef Selestha het volgende:
[..]
Maar Matt is homoseksueel, dus dat zegt niets
Moran is married to criminal lawyer and novelist Sarah Hopkins, they have two children, Harry and Amelia
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 08:21:20 ]![]()
Huh?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:19 schreef Estolan het volgende:
[..]
Oja?
Moran is married to criminal lawyer and novelist Sarah Hopkins, they have two children, Harry and Amelia
Ik heb echt serieus gelezen dat hij met n man getrouwd was nou ja, geeft wel een ander beeld![]()
![]()
Ik vind Beau wel een leuke jongen![]()
Past wel bij Kylie vind ik.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Hij heeft het wel vaker over z'n vrouw en kinderenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb echt serieus gelezen dat hij met n man getrouwd was nou ja, geeft wel een ander beeld
Forum Opties Forumhop: Hop naar: