Oranjemongolsquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
Woeiiii andere collega komt met nķg meer oranje vlaggetjes![]()
![]()
![]()
Realitycheck pls.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
ik volg die blogger ook.
keileuke meid, maar van sommige lakjes minstens 7 backups, en je dan serieus afvragen of je er niet een paar bij moet halen
Siriues?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
ik volg die blogger ook.
keileuke meid, maar van sommige lakjes minstens 7 backups, en je dan serieus afvragen of je er niet een paar bij moet halen
Da's voorraad, niet backup.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef milka82 het volgende:
Ik heb alleen topcoatbackups en cuticleremover backup
Ja toch? Dat zijn dingen die sowieso op gaan gaan. Ies vershiel.quote:
Ja klopt. Net als nagellak remover en base coats, die heb ik meerdere op voorraad. Top coat meestal maar 1 flesje per soort.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja toch? Dat zijn dingen die sowieso op gaan gaan. Ies vershiel.
Ze lijkt me heel aardig ja! Maar dit vind ik soms echt.. Op zijn minst verbazingwekkend.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
ik volg die blogger ook.
EN DAN ALS DE ZON ER IS GA IK POSTEN OP FB DAT HET TE WARM IS!!11!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
HET REGENT !111! DAS TOCH HEUL NIET NORMAAL. LAAT IK EEN POST MAKEN OP FB WAAR IK VRAAG OM ZON
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
EN DAN ALS DE ZON ER IS GA IK POSTEN OP FB DAT HET TE WARM IS!!11!!!!
Nu nog ja? Ik wist niet dat dat nog kon na een weekquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef milka82 het volgende:
Ik ben echt lam van de narcose nog,na een week kak ik echt helemaal in nu....
kan echt weken durenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu nog ja? Ik wist niet dat dat nog kon na een week
Even een klein tukkie doen?
Zal ik een foto plaatsen van schoolwerk als evenwicht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben ook zoooooo klaar met sommige mensen op facebooken die eeuwige fotos van alleen voeten bij een tuin/strand/zwembad weet ik wat
![]()
Dat is wel echt een fail jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Heb paar maand geleden mijn fb ook opgeschoond... En toen had ik paar vrienden verwijderd... Kreeg ik vorige week weer een vriendenrequest van iemand die ik had verwijderd'I said no damn you !
Ik heb net ook al voor de derde of vierde keer een verzoek van iemand gehad...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Heb paar maand geleden mijn fb ook opgeschoond... En toen had ik paar vrienden verwijderd... Kreeg ik vorige week weer een vriendenrequest van iemand die ik had verwijderd'I said no damn you !
Herkenbaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb net ook al voor de derde of vierde keer een verzoek van iemand gehad...
Damn, is de boodschap dan echt niet duidelijk????
Hardnekkigquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herkenbaarzouden ze gewoon vergeten dat ze het aan je gevraagd hebben of zijn ze gewoon hardnekkig?
Bij deze persoon ga ik eerder voor hardnekkigquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herkenbaarzouden ze gewoon vergeten dat ze het aan je gevraagd hebben of zijn ze gewoon hardnekkig?
Ja..quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
Wat is facebook toch eigenlijk ook een kansloos iets
F4F?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Mens0n, mijn blog is verhuisd, maar ik heb nu nog maar 0 volgers![]()
Doe mij eens volgen
Ik kan je niet volgen met bloglovin, dat had ik namelijk al geprobeerd. Ik krijg wel bij iedere nieuwe blogpost een mailtjequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Mens0n, mijn blog is verhuisd, maar ik heb nu nog maar 0 volgers![]()
Doe mij eens volgen
Huh? Dat is vreemd...?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen met bloglovin, dat had ik namelijk al geprobeerd. Ik krijg wel bij iedere nieuwe blogpost een mailtje.
Als ik 'follow' aanklik op de blog in je sig krijg ik dit:quote:
Dat is vreemd idd!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik 'follow' aanklik op de blog in je sig krijg ik dit:
Follow “Lin's Loves”
Get every new post delivered to your Inbox.
+1quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
lin ik zal je ook ff volgen als ik thuis ben!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even dubbelchecken of ze echt wel wil?
ongesteld?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zit al de hele week: Oeh chipjes, oeh wijn, oeh dit, oeh dat.
It's sad and funny because it's sadquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik al vanaf tien over 1 vanmiddag
quote:
Jepquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
It's sad and funny because it's sad
drink all the boozequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik heb me de hele week al in kunnen houden maar het is nu donderdagavond. Misschien dat ik straks even wijn ga halen.
Poshe, want snel droog.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
Welkon basecoat gebruiken jullie? Ik moet nieuwe, maar kweenie welke.
elke tien seconden zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef Lindytje het volgende:
'al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft'
Damn, dat zijn veel zachte g's
dat zijn meer kcalsquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Drink ALL the wine.Ik kan ook een flesje baileys gaan halen, hmm.
Sally Hansen Maximum Growthquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
Dat punt heb ik al bereiktquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
elke tien seconden zeker?
Over twee minuten wil je je telefoon al door je monitor rammen
ja die heeft ook BC, geen krimp. En anders gewoon iets goedkoops van katries ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die heeft ook bc? De tc daarvan krimpt heel erg bij mij..
OPI Nail Envy!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
Nailtek foundation, omdat ik het heb.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar gelukkig is iedereen heel eensgezind en weet Trix nu precies wat ze moet nemen![]()
Ik vroeg erom he?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar gelukkig is iedereen heel eensgezind en weet Trix nu precies wat ze moet nemen![]()
ik wil niet vervelend doen maar de kans is erg groot dat dat aan je hormonen ligt momenteelquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef Incantrix het volgende:
Alles dat jullie aanraden pelt in elk geval niet zo eraf, anders raden jullie het niet aan
Echt, ik sas zo blij met angels whisperhet was er al af voor we op het strand waren überhaupt.
denk je? Volgens mij had ik het al, maar kweenie zekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend doen maar de kans is erg groot dat dat aan je hormonen ligt momenteel
oh, dan misschien niet. Probeer anders idd een sticky basecoatquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
denk je? Volgens mij had ik het al, maar kweenie zeker
Zo, jij zet er vaart achterquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Ola,en ik trouwen op 3 mei om 3 uur
En volgende week donderdag om half 6 gaan we in ondertrouw
Leuk!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de ondertrouw geboekt voor 29 maart.
Je moet toch kopieen van de paspoorten van je getuigen meenemen bij de ondertrouw?
3 mei 2013?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Dan komt ze er niet meer onderuit hequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Ja, dat moet hier dus echt meteen bij het vastleggen van je datum... En daarmee wil ik niet te lang wachten, vrijdagen in mei schijnen érg populair te zijn....quote:
Die zijn zo geregeldquote:
wat raar zeg, ik mocht de ondertrouw gewoon volgend jaar boeken, dat hadden ze zelfs lieverquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat moet hier dus echt meteen bij het vastleggen van je datum... En daarmee wil ik niet te lang wachten, vrijdagen in mei schijnen érg populair te zijn....
Nope, hier meteen dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat raar zeg, ik mocht de ondertrouw gewoon volgend jaar boeken, dat hadden ze zelfs liever![]()
Tilburg
hoe noem je dat dan? Ben je dan ondergetrouwd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, hier meteen dus
Ach, zijn we bijna een jaar in ondertrouw, gezellig![]()
Nee, J-H en H-J misschien welquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
gaan jullie elkaars achternaam nemen?![]()
Lin J en Lies H
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger om een variant te kiezen en die beiden aan te houden?
Als ik moest kiezen nam ik optie 1, maar ik denk dat ik mijn wederhelft gelukkiger maak met optie 2quote:
Het lijkt mij persoonlijk zo onhandig als ik mezelf voor moet stellen als ... M-V en mijn man als V-M. En dan zijn we de familie... uh ja uhm, iets met V en M en kies maar welke volgorde. Kweenie, lijkt mij gewoon onhandig. Dan zou ik liever ieder de eigen naam houden denk ik..quote:
Ja, true... Het is maar een achternaam... misschien blijven wij ook wel gewoon H en J... ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen nam ik optie 1, maar ik denk dat ik mijn wederhelft gelukkiger maak met optie 2Even kijken dus nog, hoeveel waarde ik er aan wil hechten
dat kan ook nog gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, true... Het is maar een achternaam... misschien blijven wij ook wel gewoon H en J... ?
Wij zullen al nooit een familie J-H of H-J zijn!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het lijkt mij persoonlijk zo onhandig als ik mezelf voor moet stellen als ... M-V en mijn man als V-M. En dan zijn we de familie... uh ja uhm, iets met V en M en kies maar welke volgorde. Kweenie, lijkt mij gewoon onhandig. Dan zou ik liever ieder de eigen naam houden denk ik..
Ik heb zijn naam - mijn naam.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen nam ik optie 1, maar ik denk dat ik mijn wederhelft gelukkiger maak met optie 2Even kijken dus nog, hoeveel waarde ik er aan wil hechten
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of ruil je achternamen om
Goeden originele oplossing
Ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef megamandy het volgende:
Ik hou fijn mijn eigen naam
En nu naar de kapper
ja nou, precies dat dillema dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb zijn naam - mijn naam.
Ik had ook gewoon mijn eigen naam kunnen houden, maar dat lijkt me met het oog op eventuele gezinsuitbreiding dan weer niet zo leuk, als ik anders zou heten dan mijn kinderen![]()
En als ik mijn naam - zijn naam zou doen vond mijn man dat niet zo leuk, dat was een 'ik-wil-wel-maar-ook-liever-niet' dus dan kon ik zijn naam beter helemaal weglaten vond hij
Dafuqquote:Er zijn geen kosten verbonden aan ondertrouw. Wel betaalt u tijdens de afspraak voor ondertrouw de kosten voor het huwelijk (trouwzaal in Tilburg en trouwboekje).
De volgende prijzen gelden vanaf 1 januari 2012 voor de trouwzalen.
¤ 530,05 - Oranjezaal *
¤ 450,70 - Willem II zaal *
¤ 410,85 - Anna Paulownazaal *
nee... het gaat om het afsluiten van het huwelijk muts. Een notariele akte kost ook geldquote:
Daar is mijn man wel iets te ouderwetsch voor hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
overigens mogen kinderen ook gewoon de achternaam van hun moeder krijgen
Kutje! We hebben nog maar een week om daar over na te denkenquote:Bij de ondertrouw komt aan de orde:
controle van alle gegevens
de akte van ondertrouw
vastleggen van de trouwdatum, tijdstip en trouwzaal
doorgeven van de getuigen
kiezen van een trouwboekje
betalen voor het huwelijk (pin of contant)
(achter)naamgebruik na het huwelijk
Niet alleen, ook de zaalquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee... het gaat om het afsluiten van het huwelijk muts. Een notariele akte kost ook geld
Wij hebben ondertrouw schriftelijk gedaan. Niks geen trouwboekje gekozen, dat ding zag ik pas voor het eerst bij de ceremoniequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kutje! We hebben nog maar een week om daar over na te denken
ik vind de achternaam van mijn vriend gewoon lelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar is mijn man wel iets te ouderwetsch voor hoor![]()
En ik stiekum ook wel, zou het wel een beetje raar vinden om de kinderen mijn achternaam te laten krijgen terwijl we getrouwd zijn en zijn achternaam niet iets van 'Poepjes' is of zo
Alsquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar is mijn man wel iets te ouderwetsch voor hoor![]()
En ik stiekum ook wel, zou het wel een beetje raar vinden om de kinderen mijn achternaam te laten krijgen terwijl we getrouwd zijn en zijn achternaam niet iets van 'Poepjes' is of zo
Lindy Poepjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alszo zou heten, zou ik haar achternaam aannemen
![]()
Omdat het kan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alszo zou heten, zou ik haar achternaam aannemen
![]()
Hihihi, M H klinkt echt als een boerinquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind de achternaam van mijn vriend gewoon lelijk.
Maar ja, de mijne is dat ook, dus dan boeit het ook niet zo
Wat is er mis met jouw achternaam? Heb je de mijne al gezien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind de achternaam van mijn vriend gewoon lelijk.
Maar ja, de mijne is dat ook, dus dan boeit het ook niet zo
Naaktgeboren - In de achtertuinquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat het kan!![]()
Naaktgeboren als achternaam
MV ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hihihi, M H klinkt echt als een boerin![]()
Zeker!quote:
Boersquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw achternaam? Heb je de mijne al gezien?
Een vriendin van ons heet Op 't veld, vind ik ook redelijk briljantquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat het kan!![]()
Naaktgeboren als achternaam
Briljantquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand op het werk heet van Achteren, daar moet ik nog steeds keihard om lolleren
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe hitte gai van achteren?
van Achteren!
Ja van achteren ja!
Ik heb ooit bij iemand in de klas gezeten die Pick heettequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand op het werk heet van Achteren, daar moet ik nog steeds keihard om lolleren
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe hitte gai van achteren?
van Achteren!
Ja van achteren ja!
Ben je ooit van achternaam gewisseld dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ookIk heb veel moeite gedaan om mijn naam te krijgen, die doe ik niet zomaar weg
Zeker jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind dat Debster ook een bazenachternaam heeft
oh die hebben wij ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij iemand in de klas gezeten die Pick heetteAls je dat hardop uitspreekt hoor je die 'c' natuurlijk ook nie meer
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben je ooit van achternaam gewisseld dan?
gai ook, voorbesquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Puckz heeft ook een bazen-achternaam
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]6 jaar geleden! En dat is echt de beste beslissing die ik ooit heb genomen, ik zie mijn vader namelijk nooit, ben opgevoed door mijn moeder en wou dus haar naam
Dit was een Nederlander..quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die hebben wij ook
VElen indiërs he.
Veel indiers hebben daarentegen zulke complexe achternamen, dat we ook massa's Srinivas S, Vreejan V en Redeesh P hebben
Sri Lankanen (Lankezen?) hebben pas écht ontuitspreekbare achternamenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die hebben wij ook
VElen indiërs he.
Veel indiers hebben daarentegen zulke complexe achternamen, dat we ook massa's Srinivas S, Vreejan V en Redeesh P hebben
juh, dat werkt wel het beste. Dhanasekar heet hier ook gewoon Daanquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit was een Nederlander..
Bij Indiërs korten we meestal de achternaam af naar de eerste twee lettergrepen en gebruiken dat als roepnaam
Dan hebben ze al die lastige hier gezet denkquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Chinezen en Koreanen zijn daarentegen weer TE makkelijk
Waar wij friet halen werken ook Hao en Chaoquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hong Zhang, Zhang Chen, Kim Lam, Lee Sung, Sung Lee, Lam Zhang, Chen Kim
haal ze nog maar uit elkaar
Louwe Pruimquote:Schaamnamen 2011
1. Louwe Pruim
2. Bennie Dood
frietchinezenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar wij friet halen werken ook Hao en Chao
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Coos Busters is ook een epische naam
who you gonna call?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Coos Busters is ook een epische naam
quote:Claude Hommel
Ze werken o.l.v. Corry, die ze continu uit staat te kafferenquote:
Want?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil mijn zoon later hendrik noemen maar dat mag niet van bb
Je vraagt je toch af wat die ouders dachten.. "goh wat een goede garp"?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo vind ik Nada van Nie en Beertje van Beers ook nog steeds wel heul stom klinken
Friezen doen dat vaak. Sipke Sipkens, taeke takema, etcquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo vind ik Nada van Nie en Beertje van Beers ook nog steeds wel heul stom klinken
Ja, echt hequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af wat die ouders dachten.. "goh wat een goede garp"?
Joska Bouterquote:Sander de Heer: "Sommige ouders hebben echt humor gehad, meneer K. Bouter heeft zijn dochter bewust Joska Bouter genoemd, mevrouw Wiljannie Uit de Fles lacht zichzelf elke dag rot dat ze getrouwd is met meneer Mostert, ze heet nu Wiljannie Mostert Uit de Fles!"
Ah, ja da's em net nie hequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan krijg je een pieter pietersen
Dr . Titsquote:Dan is er ook nog een bedrijvencategorie waar de tandartsen en artsen het best in scoren. Tandartsen met namen als Vullings of Breekijzer of chirurg Van den Dood is toch een beetje pijnlijk. Het mooiste is plastisch chirurg Dr. Tits, die is gespecialiseerd in borstvergrotingen.
Evenals storm....quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spijker schijnt een hippe jongensnaam
Nee, liever ketchupquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, Wiljannie mostert uit de fles!!!
quote:Ho Lin Wan
Justin Kees
Dat zou een mooien naam zijn jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spijker is wel wat voor jouw zoon
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vorige huisarts heette Peter Dokter
Wij zijn dan 7 jaar geleden ook getrouwdquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Stanley Messyquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb mijn eigen achternaam gehouden, ik vond de reden 'omdat hij het wil' niet voldoende om na 28 jaar ineens iemand anders te wordenmijn schoonmoeder en moeder waren allebei jaloers
En rare namen ja, leukPaalvast ken ik ook
en er is zo'n radiozender die jaarlijks een rare namenverkiezing houdt? Ik weet dat Stanley Messy een keer heeft gewonnen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb mijn eigen achternaam gehouden, ik vond de reden 'omdat hij het wil' niet voldoende om na 28 jaar ineens iemand anders te wordenmijn schoonmoeder en moeder waren allebei jaloers
En rare namen ja, leukPaalvast ken ik ook
en er is zo'n radiozender die jaarlijks een rare namenverkiezing houdt? Ik weet dat Stanley Messy een keer heeft gewonnen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
Net als tussen kunst en kiets, de zilverexpert heet meneer Aardewerk en de aardewerkexpert heet mevrouw Zilverberg
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en mijn lief kende iemand die zeker wist dat ze niet gewenst wasBefke Pijper
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
Net als tussen kunst en kiets, de zilverexpert heet meneer Aardewerk en de aardewerkexpert heet mevrouw Zilverberg
Dat laatste ja... ik zat te lollerenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
en Jos Thie
Ze zijn allemaal lollerwaardig
Douwe Schat!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat laatste ja... ik zat te lolleren
och, in de seventies keek men niet zo nauw hequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef Lindytje het volgende:
Maar zouden al die namen echt bestaan??
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz had d'r zoon eigenlijk Ko moeten noemen![]()
![]()
:d
Truequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, in de seventies keek men niet zo nauw he
och, dat had veel erger af kunnen lopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had vroegah een jongen in de klas die Nick moest gaan heten, maar z'n vader had een slok op toen hij hem aan ging geven en heeft hem Nicky genoemd.
Na de basisschool heeft hij er zelf maar Nick van gemaakt.
Had hij Priscilla geheten ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, dat had veel erger af kunnen lopen
Er zijn wel meer jongens die Nicky hetenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had vroegah een jongen in de klas die Nick moest gaan heten, maar z'n vader had een slok op toen hij hem aan ging geven en heeft hem Nicky genoemd.
Na de basisschool heeft hij er zelf maar Nick van gemaakt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En jij, een zoon die Palle heet wellicht?
Of Zwijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En jij, een zoon die Palle heet wellicht?
Sienequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had hij Priscilla geheten ofzo![]()
Doet me denken aan die strip van Jan Jans en de Kinderen, als de BOM-pot een kind krijgt
Welquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef Incantrix het volgende:
Har harrr.. Jullie weten mijn achternaam volgens mij niet, die van mij is heul makkelijk
ik welquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef Incantrix het volgende:
Har harrr.. Jullie weten mijn achternaam volgens mij niet, die van mij is heul makkelijk
En niet zo opvallend. Pas als je het op papier ziet staan zie je de garpquote:
Gratz!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Muhahah, 2e tentamen ook gehaald. Wel een 6 maar ach
Post versturenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Ow, whaha, heb ik dat wel eens gezegd?Mijn brein is al verweekt ja
Maar mijn lief had mijn naam aangenomen bij ons huwelijk als dat ook zijn voornaam was geweest
jonge, ik heb al zo vaak geld gekregen van J. en van E, dat kan ik dromenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Ow, whaha, heb ik dat wel eens gezegd?Mijn brein is al verweekt ja
Maar mijn lief had mijn naam aangenomen bij ons huwelijk als dat ook zijn voornaam was geweest
hehe, het enable domino effectquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, god, ik heb half je stash gekocht SQDuh
![]()
Anyway, ik heb net holo-schoenen besteldIk draag niet eens hakz0rs
Pehehehe, origineel amsterdamsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik weet er een met m'n eigen naam alleen wil mijn naam hier nie wegzetten![]()
Maar voor degenen die mij op facebook hebben (alleen SQ en kip): als je mijn voorletter aan mijn mans achternaam plakt, krijg je een woord wat niet zo complimenteus is
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheheh seriously... dit doen ze expresIk moest contact opnemen met nieuwe klant over domeinnamen etc... Dus ok ik bellen; alles in orde gemaakt en hij zou mij een mail sturen met welke domeinnamen.
Krijg ik een lijst met onlyshoes.nl
Nu zijn de klanten ook fweaking enablers![]()
En partner van ons is daar dus site voor aan het maken.... Even vragen wanneer ie online komt en welke korting er geregeld kan worden![]()
Jep, dat doen ze expresquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheheh seriously... dit doen ze expresIk moest contact opnemen met nieuwe klant over domeinnamen etc... Dus ok ik bellen; alles in orde gemaakt en hij zou mij een mail sturen met welke domeinnamen.
Krijg ik een lijst met onlyshoes.nl
Nu zijn de klanten ook fweaking enablers![]()
En partner van ons is daar dus site voor aan het maken.... Even vragen wanneer ie online komt en welke korting er geregeld kan worden![]()
Ik vroeg me ook al af waarom ik op de newlook-webshop zitquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, god, ik heb half je stash gekocht SQDuh
![]()
Anyway, ik heb net holo-schoenen besteldIk draag niet eens hakz0rs
Ik had een excuusquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had een excuusIk heb van mijn verjaardagsfeestje een space-verkleedfeest gemaakt
Nu kan ik als Trillian
gewoon zorgen dattie een keer de auto in de vangrail rost ad 2500 euroquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Incantrix het volgende:
Fuckzooi, moet ik dat weer helemaal uit gaan leggen aan mijn lief, net nu hij me de neons vergeven heeft
Hij heeft geen rijbewijsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon zorgen dattie een keer de auto in de vangrail rost ad 2500 euro
Van die onderplak-dingen? Of Duckttape, the poor mans bra?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind zo'n rug zo mooi, maar hoe moet dat nou met je BH?![]()
[ afbeelding ]
niet. Maar jij hebt geen BH nodigquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind zo'n rug zo mooi, maar hoe moet dat nou met je BH?![]()
[ afbeelding ]
Da's toch eng?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van die onderplak-dingen? Of Duckttape, the poor mans bra?
Als ik geen BH draag heb ik geen tetten meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet. Maar jij hebt geen BH nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |